[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Co jeść przed treningiem: energetyczne przekąski

Przekąska przekąsce nierówna, bo liczą się nie tylko kalorie, ale również czas, w jakim energia się uwalnia. Z tą wiedzą już nigdy nie zabraknie Ci mocy na ostry wycisk. Przeanalizuj trening i dobierz odpowiedni do ćwiczeń zastrzyk energii.  

energetyczne przekąski, baton Mars fot. Radu Bercan 2015/shutterstock
Red Bull Energy Shot

Kalorie: 30

Ta mikrowersja tradycyjnej puszki zawiera 80 mg kofeiny i 6,4 g cukru. Postawi Cię szybko na nogi, ale równie szybko odczujesz energetyczny zjazd.

To oznacza, że ten drink najlepiej sprawdzi się przed krótkimi i intensywnymi ćwiczeniami.  

Makaranowa sałatka

Kalorie: 240

Niski IG makaronu z pełnego ziarna pomoże Ci utrzymać stabilny poziom energii i długo nie odczuwać głodu. Dodaj do porcji razowego penne 2 łyżki tuńczyka z puszki i posiekaną pietruszkę, skrop oliwą i jedz w dniu wolnym od ćwiczeń.

Batonik Mars

Kalorie: 210

Tę przekąskę o bardzo wysokim indeksie glikemicznym zostaw sobie na ćwiczenia wytrzymałościowe. Po 2 godzinach Twoje mięśnie będą potrzebowały natychmiastowej dawki energii. To sytuacja, w której czekoladowy baton się sprawdzi.

Bułka maślana

Kalorie: 285

Jeśli wybierzesz na przekąskę słodką bułkę, pączka z serem lub bułkę maślaną, nie licz na zbyt dużą ilość witamin i minerałów. To jednak niezłe rozwiązanie po treningu siłowym, bo w jednej bułce może być od 5 do 10 g białka.

Masło orzechowe

Kalorie: 175

Orzeszki ziemne to źródło niacyny – witaminy z grupy B, która pomaga przekształcać węgle i tłuszcz w energię. Jedz łyżkę masła orzechowego z pełnoziarnistym chlebem godzinę przed każdym rodzajem treningu

Ciastka owsiane

Kalorie: 225

W porcji (4 ciastka) dostarczasz ok. 4 g białka, 30 g węglowodanów i niemal 4 g błonnika. Ciastka owsiane, zwłaszcza te upieczone w domu, dłużej uwalniają energię. Zjedz dwa 1 h przed godzinnym joggingiem i dwa tuż po nim.

MH 01/2014  

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij