[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Cheat meal: wróg czy przyjaciel? [co zjeść i dlaczego]

Rozwiewamy wątpliwości dotyczące tego najpyszniejszego posiłku.

burger fot. Shutterstock
Zależy, jak rozumiesz to pojęcie (daj znać na FB, jeśli masz pomysł na polską nazwę, bo my głowimy się nad nią od miesięcy). Jeśli jesteś na deficytowej diecie, ten kaloryczny i niekoniecznie zdrowy posiłek jest chwilą wytchnienia, która sprawia, że łatwiej utrzymać dietę na co dzień.

"Cheat meal pomaga pod warunkiem, że to jeden posiłek, a nie cały dzień niezdrowej diety. Pozwalaj sobie na niego raz na tydzień lub dwa. Pamiętaj, by nie narzucać sobie bardzo restrykcyjnych ograniczeń. Zbyt duży deficyt kaloryczny nie jest potrzebny, by chudnąć, a może powodować trudne do kontrolowania pragnienie objadanie się" – radzi Małgorzta Borczyk, psychodietetyk z Ogólnopolskiego Centrum Zaburzeń Odżywiania.

Dodaje, by nie ustalać cheat meala sztywno na konkretny dzień, bo będziesz go wyczekiwał i wzmożesz napięcie zamiast je redukować. Bądź elastyczny. W sobotę idziesz do babci? Zjedz jej popisowe ciasto i się nie biczuj, a za dwa tygodnie na imprezie załaduj burgera.

Nie wpadnij na minę

Planujesz wizytę w fast foodzie, by zaspokoić ochotę na "dużo i niezdrowo"? Zobacz, jak wybierać jedzenie, żeby zminimalizować straty.

Burger (pierś z kurczaka)

Mięso powinno mieć widoczne włókienka – po tym rozpoznasz, czy dostałeś prawdziwą pierś z kurczaka, a nie mielonkę z ulepszaczami. A, możesz też wykorzystać jeden z naszych 4 przepisów na burgery pełne zdrowia. Wilk syty, forma cała.

Tortilla (grillowane mięso)

Wybierz tę z mięsem z grilla – pozbawionym kalorycznej, wysokowęglowodanowej panierki, chłonącej tłuszcz podczas smażenia.

Sałatka (bez sosu)

Niby warzywa, niby zdrowo, ale tylko pod warunkiem, że odpuścisz sobie firmowe sosy pełne kalorycznych i przetworzonych składników.

REKLAMA

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij