[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

Białkowa bomba śniadaniowa: omlet z makrelą

Ten włoski omlet, a właściwie fritatta, jest bogaty w białka i tłuszcze, których potrzebujesz, aby zregenerować mięśnie po wysiłku i wspomóc ich wzrost. Warto wspomnieć o banalności wykonania tego śniadania i jego niebanalności jeśli chodzi o smak. 

omlet z makrelą i szpinakiem fot. Dan Matthews
Składniki:

  • Garść szpinaku
  • Filet z wędzonej makreli
  • 4 jajka  

1. Rozgrzej piekarnik. Pokrojony szpinak smaż przez 1 min na oleju (na patelni, którą można włożyć później do piekarnika). W misce ubij widelcem jajka i dopraw pieprzem.

2. Jajka i makrelę krojoną na mniejsze kawałki dorzuć do szpinaku i duś na wolnym ogniu około 7 minut.

3. Włóż patelnię do piekarnika nastawionego na funkcję grilla. Nastaw zegar na 2 min. Danie gotowe. Zjedz teraz albo odgrzej sobie po treningu.  10 minut 

Wartości odżywcze:

  • 616 kcal
  • 48 g białko
  • 1 g węglowodany
  • 13 g tłuszcze 

Inne opcje:

1. Jajka po benedyktyńsku

Jajko, kajzerka pełnoziarnista, sos holenderski (gotowy), chuda szynka

Zrób jajko sadzone, upiecz bułkę w tosterze, posmaruj ją sosem, nałóż szynkę, jajko i znowu sos. 

2. Jajka po florencku

Jajko, kajzerka pełnoziarnista, sos holenderski (gotowy), szpinak

Na grillu podpiecz bułkę, dodaj szpinak i znowu podpiecz, ułóż na wierzchu sadzone jajko

3. Omlet z szynką i serem

2 roztrzepane jajka, ser cheddar utarty na tarce, pokrojona szynka, pokrojone pieczarki

Na rozgrzane masło wlej jajka, dodaj ser, szynkę, pieczarki i smaż, aż się zetnie. Dopraw do smaku.

MH Dieta 2014 

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij