[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.3

Ale ryba! Numer specjalny Men's Health już w kioskach

Statystyczny Polak zjada ponad ok. 80 kg mięsa rocznie. W tym zaledwie 12 kilogramów ryb. Szkoda, bo mięso z ryb, nie dość, że bardzo smaczne, to jeszcze jest uważane za najzdrowsze. Dlatego własnie przygotowaliśmy numer specjalny Men's Health - Ale ryba! Czas nauczyć się jeść ryby. 

Ale ryba!
To, że ryby są bardzo zdrowe wbijają nam do głowy od dzieciństwa, jednak niespecjalnie wiele z tego wynika - en masse nadal jemy ich tyle, co kot napłakał, a w walce o miejsce na naszym stole nie mają żadnych szans ze schabowym. Naszym zdaniem, ci wszyscy święci od żywienia, dietetycy i naukowcy, zapomnieli nam powiedzieć najważniejszej rzeczy: ryby, oprócz tego, że są bardzo zdrowe, są przede wszystkim bardzo smaczne. Numer specjalny Men's Health w całości poświęcony rybom i owocom morza naprawia ten błąd. Postawiliśmy na smak właśnie, bo, naszym zdaniem, to on jest najważniejszy i decydujący przy komponowaniu własnego menu. Jak coś jest przy okazji zdrowe, to jeszcze lepiej, ale obowiązkowo musi dobrze smakować - bez tego życie jest nudne, a radość jedzenia zamienia się w odżywianie organizmu. Brrr...

Do stworzenia tych dań wykorzystaliśmy prawie wszystkie techniki kulinarne, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Lubisz dania z grilla? Są. Masz słabość do kanapek? Mamy i kanapki. Zupy? Też. Sosy? Też. A może sushi lub tatar z surowej ryby? Także są. O smażonych, pieczonych, duszonych rybach nie ma co wspominać, bo też są w środku. Inaczej mówiąc - jest w czym wybierać.

REKLAMA

Smacznej lektury!

Co znajdziesz w środku?

Rozdział 1 – WODNY ŚWIAT

Od razu przechodzimy do sedna: jak rozpoznać dobrą rybę, jak kupić świeżą, jak ją sprawić i doprawić oraz jak ją jeść, pilnując reguł savoir-vivre. A dodatkowo: w której rybie znajdziesz najwięcej białka, a w której najwięcej kwasów Omega 3. Przewodnik po odżywczych i kulinarnych właściwościach ryb.

Rozdział 2 – ZDROWIE NA TWOIM TALERZU

W kuchni sprawa jest prosta: jakość produktów decyduje o jakości dania. No i trochę techniki też się przydaje. W tym rozdziale znajdziesz wszystkie techniki i sposoby – od patelni, przez piekarnik do grilla; od kanapek, przez sushi do zup – nic, tylko gotować.

Rozdział 3 – 15 MINUT I GOTOWE

Gotowanie to nie jest bieg na 100 metrów, ale czasem chce się zjeść coś na szybko, prawda? No to jest na szybko, a w bonusie podział na dania, z którymi zbudujesz mięśnie i dania, które ułatwią Ci zrzucenie wagi.

Rozdział 4 – KUCHNIA SZEFA

Zazdrościsz czasem szefom kuchni umiejętności i talentu? Słusznie, bo to dar jest, co nie znaczy, że jesteś go pozbawiony. Z tymi przepisami, w 4 krokach, pokażesz, na co Cię stać. I wyjdzie taniej niż w knajpie.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij