[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

8 sposobów robienia nas w konia

Strzeż się przekąsek, które wyglądają jak najlepszy przyjaciel aktywnego faceta. Pełno ich teraz w każdym sklepie i skutecznie udają coś, czym nie są. Poznaj te triki, naucz się czytać etykiety ze zrozumieniem i nie daj się wodzić za nos marketingowcom. 

baton fot. Shutterstock
1. Białko/proteiny

Ale ile? Jeżeli na opakowaniu pojawia się zwrot "high protein" albo "wysokobiałkowy", oznacza to, że powinien zawierać ok. 20% dziennego zapotrzebowania na białko. Szukaj takich, które zawierają minimum 15 g białka oraz mniej niż 250 kcal. 

2. Znak +

Jak wykazały badania, znak plus wprowadza w błąd konsumentów, sugerując im, że dostają jakąś ekstraporcję składników odżywczych. Amerykańska Agencja Żywności i Leków skłoniła już kilka fi rm do nieużywania tego znaku.

3. Puste obietnice

"Organiczne", "naturalne" – to pojęcia na tyle ogólne, że właściwie każdy producent może sobie coś takiego napisać na opakowaniu i mogą mu skoczyć. A nam się wydaje, że kupujemy coś czystego, bez chemii. Akurat. 

4. Zdrowa żywność

Wszyscy chcemy jeść zdrowo i dlatego nabieramy się na to słowo. Fakt, że baton zawiera parę ziaren zbóż sklejonych syropem glukozowo-fruktozowym nie oznacza, że to jest zdrowe. Niestety, słowo "zdrowe" nie jest zastrzeżone. 

5. Fitness/Fit/Light

Badania pokazują, że jeśli produkt ma takie oznaczenie, jemy go zwykle więcej. Warto wiedzieć, że "niskotłuszczowy" nie oznacza, że jest tam 0% tłuszczu, tylko trochę mniej. Zazwyczaj zastępuje go szkodliwy cukier lub słodziki (dla smaku). 

 

STRONA 1 z 2

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij