[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.8

7 szybkich trików na spalanie tłuszczu bez liczenia kalorii

Do zapamiętania: aby chudnąć musisz jeść mniej, niż wynosi Twoje dzienne zapotrzebowanie. To tzw. deficyt kaloryczny. Te triki pozwolą Ci w nim wytrwać.

sześciopak Shutterstock.com

Jak przyspieszyć spalanie tłuszczu?

  1. Soki owocowe, mimo że pełne witamin, zawierają mnóstwo kalorii. Utnij połowę, mieszając sok z wodą.

    SPRAWDŹ: Oto nasz test soków owocowo-warzywnych. Wybieraj tylko te pewniaki!

  2. Jesteś w knajpie? Skończ jeść, gdy wsuniesz 80% zwyczajowej ilości z talerza, i poczekaj około 20 minut. Tyle zajmuje wysłanie informacji o sytości z żołądka do mózgu.

  3. Jedz śniadania. Ankieta przeprowadzona wśród 2000 osób, które znacząco schudły i utrzymywały wagę przez kolejne 5 lat, wykazała, że 78% z nich spożywało śniadanie 7 dni w tygodniu. I nie, pączek i kawa nie zasługują na miano dobrego śniadania. Wybierz jedno z tych.

  4. Na dobry początek utnij (szacując) 100 kcal dziennie. To równowartość małej garstki chipsów. Przez tydzień da to 700 kcal i przez rok może pomóc spalić nawet pięć kilogramów tłuszczu.

  5. Zjedz potężny obiad z dużą ilością białka i ulubionymi warzywami. Stek z batatami i sałatką brzmi nieźle? Proteiny i błonnik sprawią, że na kolację wciśniesz o wiele mniej niż zwykle.

  6. Spaceruj przez 45 minut dziennie. Mało? Dużo? Wystarczająco, aby rozruszać kości po całym dniu siedzenia. Tu zaś znajdziesz całą listę zdrowotnych korzyści, które wynikają z regularnych przechadzek. Chłopie, no nie daj się prosić.

  7. Ciężki trening siłowy. Po trzydziestce Twoja całkowita masa mięśniowa zmniejsza się o ok. 1% w skali roku. A więcej mięśni równa się lepsze spoczynkowe tempo metabolizmu – umięśniony facet spala kalorie, nawet leżąc na kanapie po treningu. Trzy razy w tygodniu wykonuj trening całego ciała z wolnymi ciężarami. Opłaci się.
REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij