[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

6 zasad na sześciopak

Doskonale wyrzeźbione mięśnie brzucha to nie tylko powód do dumy - to najlepsze świadectwo Twojej świetnej formy, treningowej determinacji i żelaznej dyscypliny dietetycznej. Zobacz, jak w prosty sposób dopomóc sobie w osiągnięciu tego celu.

Mięśnie brzucha fot. Sfio Cracho 2015/Shutterstock
Właściwy trening

Najbardziej efektywną strategią jest połączenie treningu siłowego i treningu interwałowego o wysokiej intensywności. Trzy razy w tygodniu stosuj trening ogólnorozwojowy z ciężarami z jednodniową przerwą między sesjami. W dniach, które pozostają, wykonaj trening interwałowy.

 

REKLAMA

trening FBW fot. Shutterstock
Jedz śniadanie

Podczas pierwszej godziny po obudzeniu zjedz posiłek albo wypij koktajl białkowy o wartości przynajmniej 450 kalorii. Brytyjczycy odkryli, że rozmiar śniadania jest odwrotnie proporcjonalny do obwodu w pasie. Nie można jednak przesadzać. Staraj się zmieścić w mniej więcej 500 kaloriach. To porcja owsianki z jogurtem lub serwatką białkową i pół szklanki rodzynek lub borówek.

 

10 patentów na stalowe mięśnie brzucha fot. Alexander Lukatskiy 2015/Shutterstock
Analizuj dietę

Nie mamy zamiaru zamęczać Cię teorią psychologii sukcesu, ale warto jest nieustannie być świadomym swojego zadania. Naukowcy z University of Iowa odkryli, że ludzie, którzy systematycznie analizują swoją dietę i cele treningowe, osiągają je częściej niż ci, którzy rzadko poświęcają temu uwagę.

 

Mięśnie brzucha fot. Iulian Valentin 2015/Shutterstock
Pij wodę

Wypij około 450 ml (dwie szklanki) chłodnej wody, gdy tylko wstaniesz z łóżka. Niemieccy naukowcy odkryli, że dzięki temu przez następne 1,5 h Twój metabolizm przyspieszy o 24% (mała dawka wody nie powoduje takiego efektu). Mięśnie też rosną szybciej, jeśli są dobrze nawodnione. W ciągu dnia wypijaj więc około 3,7 litra wody.

 

Sześciopak doskonały: ćwiczenia, sprzęt i dieta fot. BigLike Images 2014/shutterstock
Drugie śniadanie

Zabierz do pracy:

  • jabłko na poranną przekąskę
  • 2 plasterki sera (zjedz z jabłkiem)
  • to, co zostało z ostatniego obiadu (600 kcal), na lunch
  • koktajl białkowy lub 0,5 l mleka na popołudniową przekąskę.

Twój organizm otrzyma w ciągu dnia właściwą dawkę pożywienia, bez przejadania się. Dostarczysz też składników potrzebnych do treningu – nieważne, o której godzinie ćwiczysz na siłowni.

 

facet, mięśnie fot. Shutterstock
Kładź się wcześnie spać

Brak snu zaburza równowagę hormonów odpowiedzialnych za spalanie tłuszczu. Wystarczą trzy noce, podczas których się nie wyśpisz, aby Twoje komórki mogły stać się odporne na insulinę. Po jakimś czasie doprowadzi to do odkładania się tłuszczu na Twoim brzuchu. Jeżeli z powodu stresu masz kłopoty z zaśnięciem, przed pójściem spać przemyśl dokładnie plan na kolejny dzień, spisz na kartce zadania i przestań się wszystkim martwić już do samego rana. 

MH 05/09

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij