[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

6 patentów, by schudnąć bez wysiłku

Co siódmy Polak ma nadwagę. Ale dlaczego to Ty masz być tym siódmym? Oto 6 prostych sposobów, by bez wysiłku pozbyć się zbędnych kilogramów, poprawiając statystyki oraz swoją formę i sylwetkę.

fot. Vladimir Wrangel 2009/shutterstock.com
1. Korzystaj z pilota

Telewizja to nie tylko źródło informacji i rozrywki, ale też kilka dodatkowych centymetrów w pasie. Jak wykazują badania przeprowadzone na uniwersytecie w Pittsburgu, oglądanie TV w czasie obiadu czy kolacji może Ci dodać 3,5 kilograma w ciągu roku. Po prostu zapierające dech w piersiach perypetie rodziny Mostowiaków czy lekarzy z Leśnej Góry sprawiają, że jesz więcej, niż potrzebujesz, a w dodatku połykasz jedzenie w dużych kawałkach, bez rozgryzania. Wyłącz więc swoją nową plazmę na czas posiłków.
Wynik: 8 tygodni = 0,5 kg w dół

48 kcalTyle spalisz w ciągu 10 minut rozmowy przez telefon, jeśli zamiast siedzieć, będziesz chodził. Trzy takie rozmowy dziennie i w miesiąc zrzucisz 0,5 kg.

2. Rozmawiaj na chodząco

W niektórych krajach telefon komórkowy nosi nazwę "mobile". A to dlatego, że rozmawiając przez niego, możesz przemieszczać się bez przeszkód. Zatem następnym razem, kiedy usłyszysz Twój dzwonek, wstań, bo w pozycji stojącej pracuje więcej mięśni niż przy siedzeniu czy leżeniu i potrzebujesz na to więcej kalorii. Nie mówiąc już o chodzeniu, które pozwala spalić 48 kcal w ciągu 10 minut. Trzy takie "spacerniakowe" rozmowy w ciągu dnia przez miesiąc to 3500 kcal.
Wynik: 1 miesiąc = 0,5 kg w dół

3. Krócej trenuj

Zmniejszenie ilości powtórzeń, ale zwiększenie ciężaru, jaki podnosisz w siłowni, o 5-10% wzmaga spalanie Twoich zapasów tłuszczu. Na Ohio University wyliczyli to dosyć precyzyjnie: zwiększony przez 48 godzin po ciężkim treningu siłowym metabolizm pozwala spalić dodatkowe 600 kcal w porównaniu z treningiem z lżejszymi ciężarami. 2 takie treningi w tygodniu przez 3 tygodnie to 3600 kcal.
Wynik: 6 tygodni  = 1 kg w dół

4. Sałatka na stół

Dziesięciolecia różnych diet pozwoliły kobietom na odkrycie prawdy, którą niedawno potwierdziły badania Penn State Univesity. Sałatka (z lekkim dressingiem winegret, nie sosem majonezowym) zjedzona przed głównym posiłkiem działa na Twoją korzyść, jeśli chcesz zrzucić nieco wagi. Kwasy w dressingu szybciej dają poczucie sytości, dzięki czemu w ciągu dnia wrzucasz w siebie jakieś 10% kalorii mniej niż zwykle. 2 sałatki w ciągu tygodnia to 600 kcal zjedzonych mniej.
Wynik: 12 tygodni = 1 kg w dół

5. Podwój porcje

Trochę brzmi to jak obietnica wyborcza, ale odpowiednie jedzenie pozwala spalać tłuszcz. Sprawdzono: jeśli będziesz jadł połowę węglowodanów w porównaniu z tradycyjną piramidą żywieniową (3 małe porcje produktów zbożowych zamiast 5), a 2 x więcej białek (około 150 g), to stracisz w ciągu 10 tygodni jakiś kilogram, bez dodatkowych ruchów z Twojej strony.
Wynik: 1 miesiąc = 0,5 kg w dół

6. Wapno na stół

Spokojnie możesz pozbyć się poczucia winy z powodu podjadania żółtego sera (oczywiście jeśli nie łączysz go z 2 butelkami piwa). Pałaszowanie 3 porcji nabiału dziennie (czyli około 1200 mg wapna) może podwoić efekty zrzucania wagi - tak przynajmniej wyszło z badań na Uniwersytecie Tennessee. Te trzy porcje to mogą być: 2 jogurty owocowe (200 mg każdy), kilka plastrów żółtego sera (około 200 mg) i szklanka mleka (nie tłustszego niż 2%) - 600 mg.
Bonus: podwojony wynik

Men's Health 04/2008

Komentarze

 (11)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij