[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

5 potreningowych szejków na lepszą formę

Kupne, mrożone kawy zostaw instagramowiczom i popraw osiągi, na chłodno kalkulując ilość odpowiednich składników.  

szejk fot. Shutterstock
1. Kawa na ławę

Ta przedtreningowa mieszanka pomoże Ci szybciej dobiec do mety. Aktywnym składnikiem jest kofeina, której strzał może poprawić wydolność podczas biegu nawet o 19% i tym samym oddali widmo spadku mocy.

Zblenduj kubek zimnej kawy z mlekiem migdałowym (albo innym roślinnym) bez cukru oraz z lodem. Dodaj przyprawę korzenną oraz laskę wanilii, a napój nie tylko doda Ci siły, ale również przyjemnie podrażni kubki smakowe. 

2. Lodowa rzeźba

W idealnym świecie słodki, zmrożony szejk dodawałby centymetrów do obwodu ramion, a nie pasa. Zapraszamy więc do świata MH.

Zmiksuj miarkę waniliowej odżywki białkowej z lodem, jogurtem greckim, masłem migdałowym (po 1 łyżce) oraz karobu, który doda napojowi smaku oraz wartości odżywczych. Dolewaj po trochu wody, aby uzyskać ulubioną konsystencję. 

3. Dmuchaj na zimne

Katar, kac – kolejna wymówka od treningu. Pożegnaj je, bo prędko się nie zobaczycie. Uwolni Cię od nich imbir, miód, czerwona pomarańcza, trochę lodu oraz jedna łyżeczka pierzgi pszczelej.

Brzmi jakby Galowie zdradzili przepis na napój mocy, ale to nie magia, tylko mieszanka poprawiająca odporność, przeciwbakteryjna i oczyszczająca organizm z toksyn.

Szejk potreningowy
4. Pieśń Lodu i Ognia

Nadeszła zima, a z nią mroczne czasy dla tłuszczu. Połącz mrożoną brzoskwinię z zieloną herbatą, mlekiem i lodem (po 1 kubku). Dorzuć jedną łyżkę oleju kokosowego, który zawiera średniołańcuchowe kwasy tłuszczowe przyspieszające metabolizm. Spalanie kalorii przyspieszy też szczypta ognistego pieprzu cayenne. 

5. Płynna krioterapia

Jeśli na ostatnim treningu dałeś sobie mocno w kość, ugaś ból mięśni połączeniem bezcukrowego mleka kokosowego, lodu, dwóch daktyli, łyżeczki kurkumy oraz porcji wyciągu z wiśni Montmorency, które mają przeciwzapalny charakter i zmniejszają opóźnioną bolesność mięśniową.

Ich efekt wzmocni działająca podobnie kurkumina – aktywny związek zawarty w kurkumie. Takie combo po ostrym treningu będzie, jak znalazł.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij