[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Skuteczne odchudzanie: produkty spożywcze na spalanie tłuszczu

W odchudzaniu całkiem jak w piłce. Zgrana ekipa 10 zawodników i Tobą w roli kapitana to gwarancja zwycięstwa. Żadnych cudów – wszędzie dostaniesz te produkty. Cały sekret polega na tym, żeby wrzucić je do koszyka podczas następnych zakupów.

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Tłuszcz podskórny nie pozwala, aby świat zobaczył, jak naprawdę wyglądasz. Choćbyś nie wiem jak pracował nad mięśniami brzucha, nikt tego nie zobaczy, jeżeli nie pozbędziesz się tłuszczu. Dieta to oczywiście krok w dobrą stronę, ale trzeba to robić z głową.

"Zrzucając kilogramy i ograniczając kalorie, musisz uważać, aby Twój głodny organizm nie »zjadał« tak ciężko wypracowanych mięśni” – mówi dietetyk i trener sportowy Drew Price. A to oznacza, że zamiast się głodzić, musisz jeść regularnie, ale odpowiednie rzeczy. Radzimy, co i jak jeść, żeby chudnąć i nie odczuwać głodu.

Ser żółty

Wapń przyspiesza spalanie tłuszczu, a szczególnie wapń pochodzący z nabiału. Doskonałym jego źródłem są sery żółte (wybieraj te długo dojrzewające). 

MH Dieta 2014 

 

REKLAMA

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Jajko

Naturalne źródło łatwo przyswajalnego białka, które sygnalizuje Twojemu organizmowi, że jesteś syty. Usmaż albo ugotuj je na śniadanie, a nie będziesz miał ochoty podjadać aż do lunchu.

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Ziemniak

Zaskoczony? Jeden pieczony ziemniak dostarczy Ci 6 g błonnika. Wystarczy 10 g dziennie, aby zminimalizować odkładanie się tłuszczu.  

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Stek

Trawienie pokarmów również spala kalorie – w tej konkurencji stek wołowy jest mistrzem wagi ciężkiej. Trawienie białka spala o 20% kcal więcej niż trawienie węgli.

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Tuńczyk

Zawarte w tuńczyku kwasy tłuszczowe podniosą Twój poziom leptyny i poczujesz się syty dużo wcześniej. To nie musi być cała wielka ryba – mały filet daje radę. 

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Jogurt

Białko, wapń i mało kalorii – taka przekąska zjadana regularnie sprawia, że zrzucisz wagę o 22% szybciej – tak twierdzą naukowcy z University of Tennessee.

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
10. Chleb pełnoziarnisty

Wybieraj ten bez polepszaczy, pieczony na zakwasie. Dwie kromki to 4,4 g błonnika, który zapewni Ci sytość przez dłuższy czas.  

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Surowe warzywa

Potraktuj je jako przekąskę z bonusem. Chrupiące, bogate w błonnik, ubogie w kalorie, a w dodatku o niskim indeksie glikemicznym.  

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Papryka

Oczywiście ta ostra. Dodaj do potraw chili, a podkręcisz swój metabolizm o 28% – tak twierdzą naukowcy z UCLA Center for Human Nutrition.

 

jedzenie, spalacze tłuszczu fot. Dan Matthews & Shutterstock
Cynamon

Ćwierć łyżeczki cynamonu (smakuje nie tylko jako dodatek do deserów – mięso go też lubi), usprawni spalanie cukrów i obniży ich poziom we krwi.

 

Komentarze

 (5)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij