Wejdź kolanami na platformę. Złap mocno poręcze. Upewnij się, że Twoja sylwetka (od kolan w górę) jest pionowa względem podłoża. Zginając łokcie, obniż pozycję, a następnie dynamicznym ruchem wróć do pozycji startowej. Rada MH: Co trening zmniejszaj ciężar wspomagającego stosu, aż poczujesz się na siłach, aby w ogóle zrezygnować ze wspomagania. Patent MH: Jeśli mocniej pochylisz tułów do przodu, bardziej zaangażujesz dół klatki piersiowej do pracy. Pionowa sylwetka to mocniejsza praca tricepsów.
REKLAMA
Trudność ćwiczenia średni - inne ćwiczenia
Gąsienica

Gąsienica

ĆWICZENIA BEZ SPRZĘTU

CAŁE CIAŁO

Wyciskanie francuskie sztangi wąskim chwytem

Wyciskanie francuskie sztangi wąskim chwytem

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS

Wyciskanie obunóż na maszynie – szerokie ustawienie stóp

Wyciskanie obunóż na maszynie – szerokie ustawienie stóp

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

UDA, POŚLADKI, ŁYDKI

Wyciskanie hantli stojąc

Wyciskanie hantli stojąc

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

BARKI

Średnie - więcej ćwiczeń