[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

ATLAS ĆWICZEŃ

W Atlasie Ćwiczeń Men’s Health znajdziesz aż 490 szczegółowych opisów ćwiczeń zilustrowanych krótkimi filmikami, na których możesz zobaczyć, jak prawidłowo je wykonywać. Żeby ułatwić korzystanie z atlasu, podzieliliśmy ćwiczenia na kilka kategorii. Po pierwsze, możesz zaznaczyć partie mięśniowe, które chcesz ćwiczyć – poszczególne partie możesz wybrać wskazując je na obrazku. Możesz też skorzystać z filtrów, które pozwolą Ci szybciej wyselekcjonować ćwiczenia najlepiej dobrane do Twoich potrzeb i możliwości. Po zaznaczeniu, czy mają to być ćwiczenia ze sprzętem, czy bez, które partie mięśniowe mają być rozwinięte oraz poziomu trudności na liście ćwiczeń znajdą się tylko te, które Cię interesują. Jeśli przyjdzie Ci do głowy jakaś modyfikacja ćwiczenia, zawsze możesz ją zaproponować w komentarzu pod ćwiczeniem.
zamknij

Lista ćwiczeń
Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem

Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

PRZEDRAMIONA

Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem

Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

PRZEDRAMIONA

Rozciąganie przedramion i nadgarstków

Rozciąganie przedramion i nadgarstków

ĆWICZENIA BEZ SPRZĘTU

PRZEDRAMIONA, BICEPSY

Pompki na poręczach (Dipsy

Pompki na poręczach (Dipsy

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS, KLATKA PIERSIOWA

Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę

Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS

Wyciskanie francuskie hantli leżąc

Wyciskanie francuskie hantli leżąc

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS

1 2 3 ... 25
STRONA 1 z 25
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij