Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

5 suplementów, które spalają tłuszcz

Wiadomo, że najważniejsza jest broń konwencjonalna, czyli właściwa dieta, ale przeciwnik nie gra czysto, więc dobrze, żebyś i Ty miał asa w rękawie. Wsparcie chemiczne może przechylić szalę zwycięstwa na Twoją stronę. 

Złe suplementy fot. shutterstock.com
1. Beta-alanina

Opóźni uczucie zmęczenia i podniesie wydolność na siłowni – po 4 tygodniach suplementacji przeciętnie o 14%, a po 10 tygodniach o 16%. Dzięki niej łatwiej zbudujesz masę mięśniową, która podniesie metabolizm spoczynkowy i zwiększy spalanie kalorii.

2. L-glutamina

Pomoże ustabilizować poziom cukru we krwi, dzięki czemu zmniejszy łaknienie słodyczy. Poprawia też funkcjonowanie jelit, a więc trawienie, oraz pośrednio wzmocni odporność organizmu. Przyda Ci się to, ponieważ intensywny trening ją obniża.

3. Colostrum

Odporność to na tyle ważny temat, że warto wzmocnić ją kolejnym środkiem. W końcu jeśli będziesz chory, szlag trafi plan treningowy i odchudzanie. Colostrum, zwane też siarą, to liofilizowana wydzielina gruczołu mlekowego ssaków (suplementy produkuje się z krowiej). Zawiera przeciwciała i kilkaset innych składników, które normalnie wzmacniają nowo narodzonego osobnika, a dzięki suplementom również Ciebie.

Suplementy dla faceta fot. shutterstock.com
4. BCAA

Czyli aminokwasy rozgałęzione (leucyna, izoleucyna i walina), dadzą odchudzaniu pośrednie wsparcie, ponieważ zmniejszają katabolizm mięśni, nasilają syntezę białek, przyspieszają regenerację i zmniejszają uczucie zmęczenia. Dzięki nim szybciej zbudujesz mięśnie, które są kluczem do skutecznej walki z balastem.

5. Probiotyki

W ludzkim ciele mieszka do 2 kg bakterii (ma być ich aż 10 razy więcej niż tworzących organizm komórek). Są bardzo zapracowane – regulują trawienie, stymulują odporność, wpływają na produkcję witamin i hormonów. Badania pokazują, że wspierają odchudzanie. Skoro robią tyle dla Ciebie, to pomóż im i weź probiotyk. 

MH 06/2015

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Widzę trochę niekonsekwencji, gdyż w dodatku Twoje Mięśnie wszystkich z powyższych albo nie polecacie ze względu na brak dowodów na działanie w sporcie albo są tylko częściowe
    ~Corleone, 2017-06-21 07:39:58
  • avatar
    zgłoś
    Dzień dobry, prowadzę badania naukowe. Jeśli ktoś z Państwa interesuje się tematyką zdrowego odżywiania oraz żywnością funkcjonalną, bardzo proszę o wypełnienie ankiety: https://goo.gl/forms/xvSZV5oJvnhPyqQX2
    ~doktorantka, 2017-05-01 23:46:47
  • avatar
    zgłoś
    Dzień dobry, prowadzę badania naukowe. Jeśli ktoś z Państwa interesuje się tematyką zdrowego odżywiania oraz żywnością funkcjonalną, bardzo proszę o wypełnienie ankiety: https://goo.gl/forms/xvSZV5oJvnhPyqQX2
    ~doktorantka, 2017-05-01 23:45:33
  • avatar
    zgłoś
    Jeśli ktoś z Państwa interesuje się tematyką zdrowego odżywiania oraz żywnością funkcjonalną, bardzo proszę o wypełnienie ankiety: https://goo.gl/forms/xvSZV5oJvnhPyqQX2
    ~doktorantka, 2017-05-01 23:45:00
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij