Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

4


OCEŃ
3.3

Produkt Roku 2012: nagrody MH rozdane!

Jesteś facetem poszukującym tylko sprawdzonych rozwiązań? Dobrze trafiłeś. W tym artykule znajdziesz kosmetyki, które bez wahania możesz postawić na swojej półce w łazience. Tej najwyższej, której Twoja kobieta nie dosięgnie. Oto Produkty Roku MH 2012!

2012-03-06
fot. prodakszyn 2012/shutterstock.com

Do redakcji przyszło kilka kartonów ze słoiczkami, tubkami, flakonami wypełnionymi samymi obietnicami: gładka skóra po goleniu bez śladu podrażnień, gęste włosy, ani śladu zmęczenia na twarzy po zarwanej nocy, zapachy, którym żadna kobieta nie będzie w stanie się oprzeć. Oczywiście Men's Health niczego nie bierze na wiarę, dlatego postanowiliśmy te cuda przetestować na mężczyznach, którzy zwykle z litościwym pobłażaniem omijają w sklepach półki z męskimi kosmetykami.

Takich facetów w naszym wydawnictwie nie brakowało. Na pierwszy ogień poszła redakcja magazynu "Motocykl" - chłopaki na co dzień chodzący w skórach, które zrzucają z grzbietu tylko wtedy, gdy chcą się pochwalić nowym tatuażem. Potem redaktorzy miesięcznika "auto motor i sport" - o testowanych samochodach wiedzą wszystko, a troska o ich własne maski ograniczała się do balsamu po goleniu. I na koniec informatycy - tu nie trzeba niczego tłumaczyć: okularnicy w polarach albo kraciastych flanelowych koszulach na całym świecie wyglądają tak samo.

Nasze szczury laboratoryjne przystąpiły do badań z lekkim zażenowaniem, ale musimy przyznać, że także z dużym samozaparciem. Po 4 tygodniach przysłali swoje oceny. W 90% przypadków ich recenzje były więcej niż pozytywne. A Misiek z "Motocykla" napisał nawet, że największą wadą testowanego przez niego kremu jest to, że trzeba pamiętać, żeby go nałożyć. Na szczęście, wyleczeni z worów pod oczami informatycy pracują już nad programem, który będzie Miśkowi o tym przypominał.

Ale nie tylko redaktorzy magazynów należących do wydawnictwa Motor-Presse Polska poddawali surowej ocenie zakwalifikowane do testu środki do pielęgnacji męskiego ciała. Tradycyjnie już o pomoc zwróciliśmy się również do profesjonalistów z branży. W tym roku jurorami było aż 7 ekspertów:

• dr Danuta Nowicka - specjalista dermatolog, kosmetolog, autorka pierwszego w Polsce podręcznika z dermatologii dla kosmetologów. Właśnie pracuje nad preparatem, który ma być rewolucją w walce z wypadaniem włosów.

• Aneta Szulska-Schoepp - lekarz kosmetolog specjalizujący się również w medycynie rodzinnej. Praktykę lekarską odbywała w Lindley w Wielkiej Brytanii. Od 20 lat pracuje nad metodami odmładzania skóry. Autorka kilku publikacji na ten temat.

• Sławomir Uherek - nowy dyrektor sieci Marionnaud Polska, który - jak na absolwenta MBA przystało - zamierza pchnąć polski oddział firmy na zupełnie nowe tory. Prywatnie miłośnik motocykli i dalekich podróży.

• Elżbieta Plichta - PR manager, odpowiada za wizerunek Douglas, największej sieci perfumerii w Polsce. Coraz częściej zaglądają tam panowie, dla których Douglas w warszawskiej Arkadii stworzył strefę męską ze skórzanymi fotelami.

• Sergiusz Osmański - dyrektor artystyczny i PR Sephora Europa Centrum. Absolwent prestiżowej londyńskiej szkoły wizażu, pracował jako główny wizażysta Diora. Dba o wizerunek wielu gwiazd.

• Aleksandra Brzozowska - kierownik do spraw promocji i reklamy Super-Pharm. Wieloletnie doświadczenie w branży sprawiło, że świat kosmetyków nie ma przed nią tajemnic.

• Aneta Martynów - spośród 40 edycji MH na świecie jedyna kobieta na stanowisku szefa redakcji. Uważa, że wklepywanie kremów jest objawem zniewieścienia tylko dla niepewnych siebie facetów.

W naszym teście braliśmy pod uwagę skuteczność, wydajność, łatwość aplikacji i estetykę opakowania produktów.  Oceny ekspertów wraz z opiniami redaktorów Men's Health, którzy na własnej skórze testowali wszystkie produkty, pozwoliły nam wyłonić zwycięzców w kategoriach: najlepsze produkty do twarzy, najlepsze produkty do włosów, najlepsze produkty do ciała, najlepsze produkty do golenia, najlepsze urządzenia do pielęgnacji, najlepsze produkty do zadań specjalnych oraz najlepsze zapachy.

Przejdź na następną stronę, by poznać laureatów wielkiego testu Produkt Roku Men's Health 2012.

1 2 3 ... 8
STRONA 1 z 8

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    a ja używam Head&Shoulders Citrus Fresh codziennie i nie mam suchej skóry głowy zależy zatem od rodzaju skóry a co do cen, to niektóre naprawdę bardzo zachęcające
    denilson, 2012-05-11 14:26:52
  • avatar
    zgłoś
    Krem do twarzy regenerujący: Shiseido Skin Empowering CreamCena 50 ml: 420 złZalecany zwłaszcza po zobaczeniu ceny...
    Ksin, 2012-03-19 11:25:51
  • avatar
    zgłoś
    Produkty Men-u są dostępne w sklepie internetowym
    ~MH Admin, 2012-03-06 17:56:53
  • avatar
    zgłoś
    Na razie znajduje to w nie polskich sklepach internetowycha np.:Yves Saint Laurent L'Homme Libre 100ml/249zł a nie 60 ml: 280 złHugo Just Different 150 ml/220zł a nie 100 ml: 226 złTrussardi Uomo 100ml/224 a nie 50 ml: 230 złGuess Seductive Homme 50ml/143 a nie 50 ml: 152 złArmani Code Sport 50ml/197 a nie 50 ml: 249 złnatomiast te ceny z rankingu to tzw. ceny rynkowe więc...
    wazluk, 2012-03-06 17:45:15
  • avatar
    zgłoś
    Szybkie pytanko - gdzie można kupić te wynalazki Men-U?
    poprostukuba, 2012-03-06 16:46:53
  • avatar
    zgłoś
    Vichy Hydra Mag C nie kosztuje 91zł tylko około 72. Za tyle najdrożej kupowałem. Stara wersja tego kremu kosztuje niewiele ponad 60 zł i została wycofana stosunkowo niedawno więc jest duże prawdopodobieństwo że w aptekach jeszcze zalega. To samo balsam Vichy sensi baume. Skąd wy bierzecie te ceny? 60-65 góra.
    Nathaniel, 2012-03-06 16:14:10
  • avatar
    zgłoś
    Jesteś facetem poszukującym tylko sprawdzonych rozwiązań? Dobrze trafiłeś. Tutaj znajdziesz kosmetyki, które bez wahania możesz postawić na swojej półce w łazience. Tej najwyższej, której Twoja kobieta nie dosięgnie. Oto Produkty Roku MH 2012!
    Mens Health, 2012-03-06 15:43:52
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij