Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Seksualny fitness: buduj mięśnie w łóżku

Seksualny fitness? Mamy nadzieję, że dla Ciebie brzmi to równie zachęcająco jak dla nas. Nie dość, że seks to sama radość i kwintesencja przyjemności, to jeszcze pomoże Ci w budowaniu formy. Wystarczy, że będziesz zgłębiał tajniki ars amandi, a 6-pak sam się zrobi. 

2015-08-21
Seks fot. andrey_l 2015/shutterstock

Trening na masę:

1. Huśtawka

Zamiennie z: treningiem bicepsów

Przygotuj się na poważną sesję angażującą ramiona. Ugnij lekko kolana, poproś partnerkę, aby oplotła Cię nogami, i unieś ją. Cały jej ciężar spoczywa teraz na Twoich bicepsach. Ruchy: góra – dół i na boki.

Trener seksu radzi… Podnieś jedną z jej nóg i oprzyj sobie na ramieniu. Pozwól jej kontrolować kąt rozwarcia nóg, a co za tym idzie – głębokość pchnięć.

 

Seks fot. PawelSierakowski 2015/shutterstock

2. Orgazm z ABS

Zamiennie z: 3 seriami unoszenia ud

Połóż się na wznak z nogami ugiętymi w kolanach. Pozwól jej się dosiąść tyłem do Ciebie, tak by jej nogi były wyprostowane. Każde Twoje pchnięcie angażuje wszystkie mięśnie tułowia, a szczególnie dolne mięśnie brzucha i zginacz ud. To najprzyjemniejszy ze znanych nam sposobów na ABS.

Trener seksu radzi… Namów ją, aby co kilka pchnięć przechylała się na wznak, co znakomicie ułatwi Ci wcelowanie w jej punkt G.

 

Seks fot. bart78 2015/shutterstock

3. Na kolana

Zamiennie z: wykrokami

Ta odmiana pieska sprawia, że pracują największe mięśnie Twojego ciała – pośladki oraz uda. Uklęknij za partnerką na jednym kolanie, zmieniając nogę co 1-2 min. To też doskonały sposób na spalanie tłuszczu – przez 15 minut pozbędziesz się ok. 90 kcal.

Trener seksu radzi… Aby doznania były intensywniejsze, poproś ją, aby skrzyżowała nogi w kostkach. Badania wskazują, że w takiej pozycji orgazm może być o 18% silniejszy.

 

damska pupa fot. Prochkailo 2015/shutterstock

4. Seksopak

Zamiennie z: zajęciami pilatesu

Wszystko, czego potrzebujesz, to wygimnastykowana partnerka. To doskonała pozycja do wzmocnienia i wyrzeźbienia mięśni korpusu.

Niech Twoja partnerka położy się na wznak. Ty ułóż się bokiem, pod kątem prostym do jej ciała, tak by mogła opleść nogami Twoją nogę. Napnij mięśnie brzucha i skoncentruj się na powolnych, regularnych pchnięciach.

Trener seksu radzi… Taka pozycja sprawia, że najbardziej unerwiona część pochwy otrzymuje tyle uwagi, ile lubi.

 

seks fot. Artem Furman 2015/Shutterstock

Trening na spalanie

1. Balet

Zamiennie z: 6,5 km marszu

Ta pozycja da Ci wycisk. Uczestniczą w niej wszystkie mięśnie ciała. Postaw partnekę przed sobą na krześle, a następnie opuść jej biodra delikatnie, tak by w nią wejść. Napnij mięśnie brzucha, wyprostuj plecy i ugnij kolana.

Trener seksu radzi… Aby wzmocnić ruchy frykcyjne was obojga, poproś partnerkę, aby napinała mięśnie pośladków i miednicy w momencie, gdy ją unosisz. To jedna z Tych pozycji, po której możecie od razu iść spać.

 

Kobieta, seks fot. Guryanov Andrey 2015/Shutterstock

2. Taczki

Zamiennie z: martwym ciągiem

Jeżeli jesteś zainteresowany spaleniem ekstrakalorii po wieczornej kolacji, ta pozycja jest idealna dla Ciebie. Zacznij od pozycji od tyłu, a następnie unieś jej nogi, tak aby opierały się na Twoich biodrach. Twoje mięśnie naramienne i mięśnie tułowia rozpoczną intensywną pracę, podczas gdy Ty kołyszesz ciałem do przodu i do tyłu.

Trener seksu radzi… Jeżeli potrzebujesz odpoczynku, pozwól jej postawić jedną nogę na ziemi. Tym samym będziesz miał lepszy dostęp do jej punktu G.

 

kobieta, seks fot. Sophie Louise Davis 2015/shutterstock

3. Wyczynowo

Zamiennie z: 30-minutowym treningiem na rowerze

Jedyna przewaga roweru stacjonarnego nad tą pozycja polega na tym, że rower ma rączki, które dają oparcie. Poproś ją, aby oparła się o ścianę lub stół i pociągnij ku sobie jej biodra, tak byś mógł w nią wejść. Stosuj zamiennie szybsze i wolniejsze pchnięcia. Spalisz nawet 200 kcal przez 10 minut.

Trener seksu radzi… Ona może w tej pozycji – dzięki ruchom bioder – kontrolować głębokość penetracji. Wibrator, pieszczący jej łechtaczkę, może być mile widziany.

 

seks fot. Lucky Business 2015/shutterstock

4. Twarzą w twarz

Zamiennie z: 30 min biegu

Usiądź z nogami wyprostowanymi, podczas gdy ona siada Ci na udach i też prostuje nogi. Trzymając się za ręce, odchylacie się od siebie i przybliżacie, podczas gdy ona ruchami bioder kontroluje rytm. Wypróbuj – 15 szybkich pchnięć, a następnie 2 minuty wolniejszych ruchów. Kalorie spalają się, nie przerywając Wam miłej sesji.

Trener seksu radzi… Gdy partnerka odchyla tułów do tyłu, zwiększa się głębokość penetracji, a gdy przybliża się do Ciebie, łechtaczka dostaje swoją porcję zainteresowania.  

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij