Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Facet pod obserwacją

Wystarczy Ci kilka sekund obserwacji i już masz pewność, czy masz ochotę na seks z nią, czy nie. A wiesz, że kobiety robią dokładnie tak samo? Dowiedz się od nich samych, na co zwracają uwagę w wyglądzie i zachowaniu facetów, a wkrótce to one będą podrywać Ciebie.

Joanna Górecka 2009-05-19
Tak patrzę na Ciebie i widzę, że wkrótce zrobi się nam obojgu gorąco. I palące słońce nie ma tu nic do rzeczy... (fot. AlexAnnaButs 2011/shutterstock.com)

Faceci to wzrokowcy, prawda? I dlatego nic nie mogą poradzić, że oglądają się za każdą atrakcyjną kobietą. Biedactwa! Bo my, kobiety, podobno lecimy tylko na inteligencję i poczucie humoru. Akurat! Zdziwiłbyś się, jak uważnie jesteś obserwowany przez znajome i nieznajome panie.

Ty zwracasz uwagę na mój biust, pośladki, nogi i w którejś tam dalszej kolejności - na twarz. Jasne, wiem. Też czytam kolorową prasę. Jednak sposób, w jaki kobiety oceniają facetów jest bez wątpienia bardziej skomplikowany. Ponieważ wyglądasz sympatycznie, więc wyjaśnię Ci, co tak naprawdę liczy się dla nas w ciągu tych kilku pierwszych sekund spotkania.

Kobiety, w odróżnieniu od nas, chcą więcej niż tylko seksu. Od razu sprawdzają, czy jesteś odpowiednim kandydatem na partnera.

Zanim jednak przystąpimy do szczegółowej analizy, chciałabym Cię uprzedzić, że kryteria, które stosujemy przy wybieraniu bądź skreślaniu facetów, mogą wydawać Ci się nieco dziwne. Kiedy poznałam mojego chłopaka, pierwszą rzeczą, która przykuła moją uwagę, były jego włosy. Zupełnie siwe. Zdarza się, pewnie, ale raczej nie u kogoś, kto jeszcze nie przekroczył trzydziestki. Wyglądało to tak intrygująco, że przez dłuższy czas nie mogłam oderwać od niego wzroku.

Moją koleżankę, poważną panią konsultantkę, zafascynował za to krawat w Kubusie Puchatki, który wypatrzyła u pewnego dyrektora personalnego Bardzo Dużej Firmy, dla której miała przeprowadzać szkolenia. Tak ją to rozczuliło, że niebawem relacje z panem dyrektorem zmieniły się ze służbowych na mocno prywatne.

Pamiętam też własne spotkanie w parku z wielce interesującym człowiekiem - przystojnym, nienagannie ubranym, którego skreśliłam natychmiast z listy po tym, jak zobaczyłam, z jaką odrazą opędzał się od szczeniaka, który chciał go radośnie przywitać.

Sam widzisz, ile rzeczy przeciętna kobieta musi wziąć pod uwagę. A to wszystko dlatego, że my, w odróżnieniu od was, chcemy więcej niż tylko seksu. Podświadomie, na podstawie rozmaitych przesłanek, oceniamy, czy jesteś odpowiednim kandydatem na partnera. Czy potrafiłbyś się nami zaopiekować, czy mógłbyś być ojcem naszych dzieci... Błąd w ocenie ma dla nas znacznie poważniejsze konsekwencje niż dla was. Zobacz więc i sam oceń, na jakie miejsce w rankingu możesz liczyć.

1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    To mój punkt widzenia, nikogo na niego nie nawracam. Mnie wiele wyjasnił i pomógł.
    ~ropuszka, 2012-01-17 20:47:45
  • avatar
    zgłoś
    'ropuszka' napisał(-a):Zapewne sami czasem uznajecie kobiety za interesowne... {wpisz właściwą nazwę}, bo chcą by im fundować, kupować, stawiać. No bez jaj, ostatnio jak chciałem zapłacić za wspólny obiad/kawę to wręcz wściekłosć na twarzy ujrzałem. Kobiety chcą być raczej niezależne.. Matki Polki pozostawiam misiom, na ogół nie są na tyle zadbane, bym zwrócił uwagę.'ropuszka' napisał(-a):łatwiej jest ogłosić równouprawnienie, niż zmienić biologię.Biologia też się zmienia.. wystarczy się rozejrzec, jak zniewieścieli faceci, jak wyglądem upodabniają się do kobiet, jak lubią być matkowani i kobiety, które wolą same coś kupić facetowi niż otrzymać.. Przynajmniej z mojej perspektywy tak to widzę.
    Venso, 2012-01-17 17:38:09
  • avatar
    zgłoś
    Oczywiście, to nie sredniowiecze a nawet nie XIX wiek i matek Polek na szczęscie nie przybywa, ale to jest biologia. Nie jest winą męzczyzny, że na jesień ma wyższe stężenie testosteronu. To biologia, która tysiące lat temu kazała własnie wtedy wyruszać na polowania. Zapewne sami czasem uznajecie kobiety za interesowne... {wpisz właściwą nazwę}, bo chcą by im fundować, kupować, stawiać. A przecież same zarabiają. Prawda? Wydaje się, że to uwarunkowanie lulturowe, a tymczasem to właśnie sondowanie czy samiec jest na tyle silny (finansowo) by utrzymać ją i dzieci. łatwiej jest ogłosić równouprawnienie, niż zmienić biologię.
    ~ropuszka, 2012-01-17 16:40:47
  • avatar
    zgłoś
    w tych czasach też coraz trudniej o kobiety, które za największą ambicję mają bycie "matką Polką". kobiety też sie kształcą, chcą robić karierę, być niezależne i zabezpieczone na wszelki wypadek. Stąd i podejście facetów się zmienia, i kobiet, które w czasach gdy poszczególni faceci tak bardzo się różnią, dokonują różnych wyborów, raz ze względów fizycznych, innym razem kierują się rozumem, co nie zawsze odpowiada poprzedniemu wyborowi.
    Cesc#4, 2012-01-15 21:26:18
  • avatar
    zgłoś
    'ropuszka' napisał(-a):Ja mam spojrzenie ... biologiczne. Nie dziwi mnie, że samiec szuka odpowiedniej samicy. I odwrotnie. Tyle, że odpowiedni dla samca oznacza cos innego niż dla samicy. On szuka najlepszego materiału rozpłodowego, by rozsiewać swój garnitur genetyczny. Ona szuka samca, który ochroni ja i ich potomstwo. Stąd on patrzy na tylek i piersi oraz talię osy (sylwetka klepsydry) swiadczące o zdrowiu i płodności, a ona na zasobny portfel będący ekwiwalentem mięśni, zapewniających upolowanie mamuta. Wystarczy tak do tego podchodzić, by nie mieć złudzeń, ale też i złości do płci przeciwnej.Nie bierz tak tego do siebie, nie mamy średniowiecza a dobę emancypacji kobiet, które juz nie potrzebują tak zasobnego portfela Nie szukamy materiału rozpłodowego, tylko fajnej d..y, nie zależy nam tak na rozrodzie.
    Venso, 2012-01-15 21:04:05
  • avatar
    zgłoś
    Ja mam spojrzenie ... biologiczne. Nie dziwi mnie, że samiec szuka odpowiedniej samicy. I odwrotnie. Tyle, że odpowiedni dla samca oznacza cos innego niż dla samicy. On szuka najlepszego materiału rozpłodowego, by rozsiewać swój garnitur genetyczny. Ona szuka samca, który ochroni ja i ich potomstwo. Stąd on patrzy na tylek i piersi oraz talię osy (sylwetka klepsydry) swiadczące o zdrowiu i płodności, a ona na zasobny portfel będący ekwiwalentem mięśni, zapewniających upolowanie mamuta. Wystarczy tak do tego podchodzić, by nie mieć złudzeń, ale też i złości do płci przeciwnej.
    ~ropuszka, 2012-01-15 20:58:22
  • avatar
    zgłoś
    'Venso' napisał(-a):Widać za rzadko bywasz na siłowniach.. Zdziwiłbyś się, ile wrażliwości i empatii kryje się pod tymi byczymi muskułami.. Na ogół koksujący nie robią tego dla pasji, ale manii welkości - sylwetka nie zawsze jest proporcjonalna i odtłuszczona.Znam wiele osób dla których siłownia jest życiową pasją, nie chodzi im o ogromne rozmiary tylko ćwiczą dla przyjemności i dobrej formy.'Rezultat' napisał(-a):dramat komentarz, brzmi jakby autor poczul sie szalenie urazony. ;]Tak naprawdę te uwagi o których napisałem mnie nie dotyczą, bo po pierwsze jest wielu większych ode mnie, a po drugie ja nie mam psa.
    ~LilPeneros, 2011-10-30 19:50:59
  • avatar
    zgłoś
    'LilPeneros' napisał(-a):Mnie nie podobało się w tym artykule stwierdzenie, że posiadanie psa rasy bullterier, czy pitbull oznacza u faceta kompleksy, podobnie jak sylwetka kulturysty.G.ó.w.n.o prawda, posiadanie pitbulla świadczy raczej o twardym, dominującym charakterze faceta, bo taki pies nie jest dla mięczaków.Sylwetka kulturysty i do tego łysy łeb raczej sugeruje, że mamy do czynienia z twardym gościem mającym swoją pasję (kulturystyka) niż z kimś kto ma kompleksy.dramat komentarz, brzmi jakby autor poczul sie szalenie urazony. ;]
    Rezultat, 2011-10-29 23:51:30
  • avatar
    zgłoś
    'LilPeneros' napisał(-a):Sylwetka kulturysty i do tego łysy łeb raczej sugeruje, że mamy do czynienia z twardym gościem mającym swoją pasję (kulturystyka) niż z kimś kto ma kompleksy.Widać za rzadko bywasz na siłowniach.. Zdziwiłbyś się, ile wrażliwości i empatii kryje się pod tymi byczymi muskułami.. Na ogół koksujący nie robią tego dla pasji, ale manii welkości - sylwetka nie zawsze jest proporcjonalna i odtłuszczona.
    Venso, 2011-10-29 20:08:52
  • avatar
    zgłoś
    Mnie nie podobało się w tym artykule stwierdzenie, że posiadanie psa rasy bullterier, czy pitbull oznacza u faceta kompleksy, podobnie jak sylwetka kulturysty.G.ó.w.n.o prawda, posiadanie pitbulla świadczy raczej o twardym, dominującym charakterze faceta, bo taki pies nie jest dla mięczaków.Sylwetka kulturysty i do tego łysy łeb raczej sugeruje, że mamy do czynienia z twardym gościem mającym swoją pasję (kulturystyka) niż z kimś kto ma kompleksy.
    ~LilPeneros, 2011-10-29 19:17:22
  • avatar
    zgłoś
    Ten artykuł to samozaprzeczanie sobie. Najpierw pisze coś o tym, że facet musi mieć to "coś", tylko co z tego?Mając dwóch mężczyzn, jeden z nich ma to "coś", a drugi jest bogaty, kobieta i tak wybierze tego drugiego.(chociaż bycie bogatym oznacza posiadanie tego czegoś, w sumie może w artykule jest jakaś mądrość)To co mnie śmieszy w naszym kraju, to to, że kobiety są święcie przekonane, że znają się na modzie. Prawda jest zupełnie inna, kobiety w tym kraju ubierają się tak dziwacznie, że śmiać się chce. Ja, chociaż jestem facetem i nie interesuję się zbytnio modą to wiem więcej o niej niż kobiety. Kobieta ubierze krótką sukienkę, gdzie dół owej sukienki kończy się w połowie jej ud i jest zadowolona. Ma fałszywe przekonanie, że jest piękna. Grube kobiety w Polsce, przez akcje w mediach przestają mieć kompleksy i mamy grube babsko ubrane w mini, no ludzie co to ma być?Jednak nic nie śmieszy mnie tak, jak zachowanie Polskich kobiet na imprezach. To jest taki ubaw, że szok!Wszędzie widzimy kobiety zapatrzone w siebie, które mają o sobie mniemanie tych "najpiękniejszych". Gdzie większość z nich wcale nie jest taka piękna, są przeważnie po prostu całkiem ładne i tylko tyle. Większość uważa, że może mieć każdego.Ja też moge powiedzieć, szukam kobiety która zna się na sporcie, samochodach, ma świetną figurę i potrafi gotować.Tylko po co ktoś kto mi się podoba ma na siłę znać się na sporcie czy samochodach, jeżeli jej to kompletnie nie interesuje?To samo tyczy się mody. Ubieram się w to czym czuje się dobrze i żadna kobieta tego nie zmieni, jeżeli lubię chodzić w koszulce z królem Lwem na klacie to będę w niej chodził.Czasami zastanawiam się, po jaką cholerę kobiety w Polsce tak się stroją na imprezy, kiedy 90% z nich idzie na imprezę, a bawi się z mężczyznami których zna lub czeka aż ten jej "idealny model" się pojawi. Faceci są prości, jeżeli jakaś kobieta jest ładna, bądź po prostu wesoła, to warto ją poznać i warto chwile z nią potańczyć, nie ważne czy potem pójdziemy na randkę, czy da mi swój numer telefonu, ja idąc na imprezę idę się tam bawić i najlepiej z kobietą, bo takie gibanie się na boki z kumplami jest fajne, ale na trybunach stadionu, a nie na imprezie.I ten pierwszy punkty z odstraszaczy... po prostu mnie zmiażdżył i pokazał jakie kobiety są płytkie.1. Jesteś dużo niższy ode mnie (nie czepiałabym się, gdybyś nazywał się Tom Cruise).Bo mężczyzna, przynajmniej ja. Dokonując wyboru, nie patrzy na to, czy kobieta jest sławna czy nie. To jest żałosne.Wiadomo wysoki facet wygląda świetnie, ale takie mówienie, że jak jest sławny to to nie ma znaczenia, jest po prostu żenujące, bo jakie to ma znaczenie? Masz 150 cm, ale jesteś sławny, kocham CIĘ! Paranoja.Podsumowując, niektóre części artykułu są ciekawe i zgodne z prawdą, ale większość jest po prostu głupia, brednie i tyle.
    Sir Nexiss, 2011-10-27 10:35:25
  • avatar
    zgłoś
    'Pegot20' napisał(-a):Głupoty według mnie i tyle xD popieram wypowiedź że jak ma kobieta być to taka która nie zmieni ci całego życia o 360 stopni. Nie pasuje Wypad Won i do widzenia.geniuszu!;P
    S*****, 2011-10-26 23:50:52
  • avatar
    zgłoś
    Głupoty według mnie i tyle xD popieram wypowiedź że jak ma kobieta być to taka która nie zmieni ci całego życia o 360 stopni. Nie pasuje Wypad Won i do widzenia.
    Pegot20, 2011-10-26 23:09:39
  • avatar
    zgłoś
    'Czytacz' napisał(-a):Kobiety, podobnie jak mezczyzni szukajacy kobiety, staraja sie znalezc dla siebie facetow jak najatrakcyjniejszych. Dla jednej bedzie to uroda Brada Pitta, dla innej gruby portfel Donalda Trumpa, dla innej ambitny gosc w typie Steve'a Jobsa, dla jeszcze innej kark w rodzaju Doriana Yatesa. Wiele robi to z wyrachowania, inne podswiadomie, ale jednak nie jestesmy w stanie sie uwolnic od naszej zwierzecej natury...A jakie ma na to zdanie Connell Cowan w swojej ksiazce?Takie, że nie szukają poszczególnych typów których wymienileś... ale raczej połaczenia ich wszystkich Niby tak, wszyscy poddajemy się zwierzęcej naturze, ale zaskakujace jest to, że wiele mądrych (tych madrzejszych) kobiet jest w stanie wyhamować swoje potrzeby i czekać na swojego super księcia, poświęcając młode (najlepsze) lata życia na czekaniu albo ulegajac nietrwałym relacjom.
    ~Borys, 2009-05-21 21:45:05
  • avatar
    zgłoś
    Kobiety, podobnie jak mezczyzni szukajacy kobiety, staraja sie znalezc dla siebie facetow jak najatrakcyjniejszych. Dla jednej bedzie to uroda Brada Pitta, dla innej gruby portfel Donalda Trumpa, dla innej ambitny gosc w typie Steve'a Jobsa, dla jeszcze innej kark w rodzaju Doriana Yatesa. Wiele robi to z wyrachowania, inne podswiadomie, ale jednak nie jestesmy w stanie sie uwolnic od naszej zwierzecej natury...A jakie ma na to zdanie Connell Cowan w swojej ksiazce?
    Czytacz, 2009-05-21 19:31:17
  • avatar
    zgłoś
    Ciężko to zdefiniować, ale po prostu niektórzy ludzie mają w sobie "coś". Coś, co przykuwa uwagę, intryguje, pozwala snuć wyobrażenia na ich temat. Dlatego większość kobiet zawsze wybierze faceta trochę zagadkowego, niż takiego, co to go można w lot rozgryźć.Nic dodać nic ująć... Tymi dwoma zdaniami można opisać cały artykuł. Reszta to podstawy savoir vivru i rzeczy jakże oczywiste.Helen Fisher, autorka książki "Dlaczego kochamy", przytacza wnioski z mnóstwa badań nad doborem partnerskim. Kobiety na całym świecie bardziej pociągają mężczyźni wykształceni, ambitni, bogaci i szanowani, mający prestiż i pozycję, czyli...No taaak... Nic tylko kolejne powielanie iluzji, wpajanych mężczyznom od pokoleń...Polecam znacznie ciekawszą lekturę: "Mądre kobiety - głupie postępowanie" Connell Cowan
    ~Borys, 2009-05-21 17:48:27
  • avatar
    zgłoś
    'avarax03' napisał(-a):Głupoty. Wszystkie artykuły tego typu w MH są identyczne. Masz się podporządkować babie i być takim jak ona sobie tego życzy. Jeśli Twoją życiową ambicją jest zostać pantoflem głupiej pindy, które takie bzdury wypisuje proszę bardzo. Po co komu dziewczyna, dla której mam się zmieniać lub wpasowywać się w jakiś stereotyp bądź też opinię jednej "koobiety". Jesteś jaki jesteś i będziesz miał dziewczynę, która zaakceptuje Cie ze wszystkimi Twoimi wadami, a jak nie do paszoł won! Pamiętajcie, że na świecie są 3 mld kobiet i że nie wszystko złoto co się świeci.Ok... Dzieki za opinie, lovelasie. Luki
    *Luki*, 2009-05-21 15:28:39
  • avatar
    zgłoś
    Głupoty. Wszystkie artykuły tego typu w MH są identyczne. Masz się podporządkować babie i być takim jak ona sobie tego życzy. Jeśli Twoją życiową ambicją jest zostać pantoflem głupiej pindy, które takie bzdury wypisuje proszę bardzo. Po co komu dziewczyna, dla której mam się zmieniać lub wpasowywać się w jakiś stereotyp bądź też opinię jednej "koobiety". Jesteś jaki jesteś i będziesz miał dziewczynę, która zaakceptuje Cie ze wszystkimi Twoimi wadami, a jak nie do paszoł won! Pamiętajcie, że na świecie są 3 mld kobiet i że nie wszystko złoto co się świeci.
    avarax03, 2009-05-21 15:10:58
  • avatar
    zgłoś
    Wystarczy kilka sekund obserwacji i już masz pewność, czy masz ochotę na seks z nią, czy nie. A wiesz, że kobiety robią dokładnie tak samo? Dowiedz się od nich samych, na co zwracają uwagę w wyglądzie i zachowaniu facetów, a wkrótce to one będą podrywać Ciebie.
    Mens Health, 2009-05-20 15:34:28
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij