Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Erotyczny kalendarz MH: październik

Jesienią ochota do życia jest wprost proporcjonalna do wykresów temperatur. Nie pozwól jednak, by miało to wpływ na temperaturę w Twojej sypialni. 

Seks jesienią Jesienią uważaj, gdzie stawiasz kroki - w liściach może leżeć jakaś blogerka modowa!

1. tydzień: zadbaj o kondycję

Chronobiolodzy z uniwersytetu Gainesville na Florydzie twierdzą, że w październiku przypada wyż seksualnych możliwości, bo produkujemy najwięcej testosteronu w całym roku. Jeśli pokonasz jesienną chandrę i zmobilizujesz się do regularnych ćwiczeń, zima upłynie na samych przyjemnościach. Wiadomo, że wysiłek podnosi poziom testosteronu i poprawia samopoczucie.

Naukowcy z Uniwersytetu w Waszyngtonie odkryli, że szybki, 20-minutowy trucht nastraja seksualnie, ponieważ powoduje specyficzną cyrkulację krwi (zwłaszcza w kroczu). Regularne ćwiczenia na brzuch, biodra i pośladki są bardziej skuteczne w walce z zaburzeniami wzwodu niż zażywanie leków. Połóż się na boku, podpierając się łokciem, złącz nogi i delikatnie podnoś je na wysokość ok. 20 cm. Ćwiczenie powtarzaj 15 razy w trzech seriach.

PRZECZYTAJ TEŻ: Udany związek - przepis na codzienność

2. tydzień: piknik w łóżku

Wzmocnij się w jeszcze przyjemniejszy sposób – jedząc to, co sprzyja kondycji seksualnej. Danie główne: filety z łososia lub krewetki przyrządź na grillu lub w piekarniku. Do tego podaj dip ze zmiksowanego awokado połączonego ze szparagami. Przypraw lubczykiem, curry lub włoskim koprem. Deser: suszone lub świeże figi obtocz w miodzie, a potem w pestkach słonecznika, na chwilę wstaw do piekarnika (na blachę), podawaj z plasterkami świeżego kiwi. Deser koktajlowy: jogurt naturalny zmiksuj z cząstkami melona i banana, dodaj cynamon lub wanilię.

3. tydzień: rozpal zmysły

Zapachy wanilii, jaśminu, piżma, ylang-ylang i drzewa sandałowego mają właściwości pobudzające seksualnie. Można je dostać w drogeriach i aptekach. Są używane do produkcji świec zapachowych, kadzidełek czy olejków. W zimny, dżdżysty październikowy weekend zapal kilka świec zapachowych albo kup ceramiczny „kominek”, do którego wlewa się olejek i podgrzewa małą świeczką.

Alan Hirsch, specjalista leczenia smakiem i zapachem z Chicago, uważa: „Wąchanie odpowiednio dobranych zapachów redukuje też poziom stresu i uwrażliwia receptory zmysłów. Na kobiety najskuteczniej działa zapach zielonych jabłek”.

DLA AKTYWNYCH: Trening i dieta na lepszy seks

4. tydzień: pomaluj swój seks

Jesienią mniej masz ochoty na seks. Aby temu przeciwdzialać, raz w tygodniu wybierz się do solarium (10-15 minut). Wymień żarówki w domowych żyrandolach na jaśniejsze, zwłaszcza w sypialni. Według chromatoterapeutów, jeśli chcesz mieć ochotę na seks, usuń ze swojego otoczenia fiolet.

Zbyt dużo zieleni sprawia, że możesz stać się przesadnie zrelaksowany i... bierny. Nadmiar niebieskiego skłoni Cię raczej do filozofowania niż figli. Zerotyzuj barwy pościeli, zasłon, a nawet ścian sypialni. Czerwień to kolor najbardziej dynamiczny. Pomarańczowy zachęca do eksperymentów. Turkus napawa entuzjazmem i optymizmem. 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij