Men's Health

"Men's Health" z 40 międzynarodowymi edycjami i ponad 20 milionami czytelników jest największym na świecie lifestylowym magazynem dla mężczyzn. Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy polskie wydanie Men's Health w całym 2012 roku i pierwszym półroczu 2013 roku było najlepiej sprzedającym się magazynem w segmencie lifestylowych pism męskich, ze średnią sprzedażą na poziomie blisko 60 tys. egzemplarzy miesięcznie.

Polska edycja ukazuje się od stycznia 2004 roku i dostarcza czytelnikom najnowszych informacji i porad na temat zdrowia, fitnessu, diety, związków, finansów, problemów ojcostwa, podróży, technologii i stylu. Jako jedyny kompleksowy poradnik wypełnia lukę na rynku męskich magazynów pomiędzy pozycjami rozrywkowymi a shoppingowymi.

"Men's Health" wydaje cieszące się dużą popularnością tematyczne numery specjalne, m.in. "Coach: Twój osobisty trener" - treningowy i dietetyczny poradnik na temat budowania sylwetki, "Seks: Twój przewodnik na wakacje" - kompendium wiedzy na temat sztuki uwodzenia i seksu, czy "Twój Sukces" - jak uzyskać awans w pracy i zostać osobnikiem alfa w swoim środowisku.

 

Częstotliwość:

12 wydań w roku + wydania specjalne

Cena detaliczna:

9,99 zł

Czytelnictwo: 

545 750 (PBC, 04/2013-03/2014, CCS)

Średnia sprzedaż:

58 586 egzemplarzy (01-12.2013, ZKDP)

 

Sprzedaż reklam

Maciej Musiał - advertising office manager

Tomasz Czyszkowski - moto magazines advertising manager

Ewa Ostaszewska-Krawiec - Women’s Health advertising manager

Tomasz Międlarz - Runner’s World advertising manager

Marek Drej - key account manager

Karolina Kaleta - key account manager

Katarzyna Kędzior - key account manager

Jacek Kontecki - key account manager

Grzegorz Kosiura - key account manager

Kontakt telefoniczny: +48 71 780 66 11

 

Wydanie papierowe / paper edition:

Prezentacja magazynu

Magazine presentation

Cennik reklam

Advertising pricelist

Specyfikacja techniczna reklam

Ad technical specification

Wydanie na iPada i iPhone'a / iPad and iPhone edition:

Cennik reklam i specyfikacja techniczna reklam

 

Men's Health

"Men's Health" z 40 międzynarodowymi edycjami i ponad 20 milionami czytelników jest największym na świecie lifestylowym magazynem dla mężczyzn. Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy polskie wydanie Men's Health w całym 2012 roku i pierwszym półroczu 2013 roku było najlepiej sprzedającym się magazynem w segmencie lifestylowych pism męskich, ze średnią sprzedażą na poziomie blisko 60 tys. egzemplarzy miesięcznie.

Polska edycja ukazuje się od stycznia 2004 roku i dostarcza czytelnikom najnowszych informacji i porad na temat zdrowia, fitnessu, diety, związków, finansów, problemów ojcostwa, podróży, technologii i stylu. Jako jedyny kompleksowy poradnik wypełnia lukę na rynku męskich magazynów pomiędzy pozycjami rozrywkowymi a shoppingowymi.

"Men's Health" wydaje cieszące się dużą popularnością tematyczne numery specjalne, m.in. "Coach: Twój osobisty trener" - treningowy i dietetyczny poradnik na temat budowania sylwetki, "Seks: Twój przewodnik na wakacje" - kompendium wiedzy na temat sztuki uwodzenia i seksu, czy "Twój Sukces" - jak uzyskać awans w pracy i zostać osobnikiem alfa w swoim środowisku.

 

W sprawie zamieszczenia reklamy na naszej witrynie prosimy kontaktować się z:

Business Ad Network Sp. z o.o.

ul. Koszykowa 54, 00-675 Warszawa
tel. 22 630 87 12
reklama@ban.pl
www.ban.pl