Men's Health

"Men's Health" z 40 międzynarodowymi edycjami i ponad 20 milionami czytelników jest największym na świecie lifestylowym magazynem dla mężczyzn. Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy polskie wydanie Men's Health w całym 2012 roku i pierwszym półroczu 2013 roku było najlepiej sprzedającym się magazynem w segmencie lifestylowych pism męskich, ze średnią sprzedażą na poziomie blisko 60 tys. egzemplarzy miesięcznie.

Polska edycja ukazuje się od stycznia 2004 roku i dostarcza czytelnikom najnowszych informacji i porad na temat zdrowia, fitnessu, diety, związków, finansów, problemów ojcostwa, podróży, technologii i stylu. Jako jedyny kompleksowy poradnik wypełnia lukę na rynku męskich magazynów pomiędzy pozycjami rozrywkowymi a shoppingowymi.

"Men's Health" wydaje cieszące się dużą popularnością tematyczne numery specjalne, m.in. "Coach: Twój osobisty trener" - treningowy i dietetyczny poradnik na temat budowania sylwetki, "Seks: Twój przewodnik na wakacje" - kompendium wiedzy na temat sztuki uwodzenia i seksu, czy "Twój Sukces" - jak uzyskać awans w pracy i zostać osobnikiem alfa w swoim środowisku.

 

Częstotliwość:

12 wydań w roku + wydania specjalne

Cena detaliczna:

9,99 zł

Średnie czytelnictwo: 

533 455 (PBC, 02-08.2012, CCS)

Średnie rozpowszechnianie płatne:

59 895 egzemplarzy (01-12.2012, ZKDP)

 

Dyrektor biura reklamy

Marcin Hutnik
(71) 780 66 11 w. 362
marcin.hutnik@mpp.pl

Sprzedaż reklam

Maciej Musiał - advertising manager
(71) 780 66 11 w. 322
maciej.musial@mpp.pl

Tomasz Czyszkowski
(71) 780 66 11 w. 359
tomasz.czyszkowski@mpp.pl

Jacek Kontecki
(71) 780 66 11 w. 367
jacek.kontecki@mpp.pl

Katarzyna Kwiatkowska
katarzyna.kwiatkowska@mpp.pl

Tomasz Międlarz
(71) 780 66 11 w. 368
tomasz.miedlarz@mpp.pl

Ewa Ostaszewska-Krawiec
(71) 780 66 11 w. 358
ewa.krawiec@mpp.pl

Marcin Zatoński
(71) 780 66 11 w. 355
marcin.zatonski@mpp.pl

Sprzedaż reklam online

Waldemar Boszko
(71) 780 66 11 w. 361
waldemar.boszko@mpp.pl

 

Wydanie papierowe / paper edition:

Prezentacja magazynu

Magazine presentation

Cennik reklam

Advertising pricelist

Specyfikacja techniczna reklam

Ad technical specification

Wydanie na iPady / iPad edition:

Cennik reklam i specyfikacja techniczna reklam

 

 

Men's Health

"Men's Health" z 40 międzynarodowymi edycjami i ponad 20 milionami czytelników jest największym na świecie lifestylowym magazynem dla mężczyzn. Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy polskie wydanie Men's Health w całym 2012 roku i pierwszym półroczu 2013 roku było najlepiej sprzedającym się magazynem w segmencie lifestylowych pism męskich, ze średnią sprzedażą na poziomie blisko 60 tys. egzemplarzy miesięcznie.

Polska edycja ukazuje się od stycznia 2004 roku i dostarcza czytelnikom najnowszych informacji i porad na temat zdrowia, fitnessu, diety, związków, finansów, problemów ojcostwa, podróży, technologii i stylu. Jako jedyny kompleksowy poradnik wypełnia lukę na rynku męskich magazynów pomiędzy pozycjami rozrywkowymi a shoppingowymi.

"Men's Health" wydaje cieszące się dużą popularnością tematyczne numery specjalne, m.in. "Coach: Twój osobisty trener" - treningowy i dietetyczny poradnik na temat budowania sylwetki, "Seks: Twój przewodnik na wakacje" - kompendium wiedzy na temat sztuki uwodzenia i seksu, czy "Twój Sukces" - jak uzyskać awans w pracy i zostać osobnikiem alfa w swoim środowisku.

Head of Online Business Development
Waldemar Boszko
(71) 780 66 11 w. 361
waldemar.boszko@mpp.pl

 

W sprawie zamieszczenia reklamy na naszej witrynie prosimy kontaktować się z:

Business Ad Network Sp. z o.o.

ul. Koszykowa 54, 00-675 Warszawa
tel. 22 630 87 12
reklama@ban.pl
www.ban.pl