Men's Health: małe kroki - wielkie rezultaty

"Men's Health" z 40 międzynarodowymi edycjami i ponad 20 milionami czytelników jest największym na świecie lifestylowym magazynem dla mężczyzn. Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy polskie wydanie Men's Health w całym 2012 roku i pierwszym półroczu 2013 roku było najlepiej sprzedającym się magazynem w segmencie lifestylowych pism męskich, ze średnią sprzedażą na poziomie blisko 60 tys. egzemplarzy miesięcznie.

Polska edycja ukazuje się od stycznia 2004 roku i dostarcza czytelnikom najnowszych informacji i porad na temat zdrowia, fitnessu, diety, związków, finansów, problemów ojcostwa, podróży, technologii i stylu. Jako jedyny kompleksowy poradnik wypełnia lukę na rynku męskich magazynów pomiędzy pozycjami rozrywkowymi a shoppingowymi.

"Men's Health" wydaje cieszące się dużą popularnością tematyczne numery specjalne, m.in. "Coach: Twój osobisty trener" - treningowy i dietetyczny poradnik na temat budowania sylwetki, "Seks: Twój przewodnik na wakacje" - kompendium wiedzy na temat sztuki uwodzenia i seksu, czy "Twój Sukces" - jak uzyskać awans w pracy i zostać osobnikiem alfa w swoim środowisku. 

"Men's Health" jest członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i Polskiego Badania Czytelnictwa.

 

Redakcja Men's Health

dyrektor wydawniczy, redaktor prowadzący Aneta Martynów

dyrektor artystyczny Maciej Glinka

sekretarz redakcji Marek Girulski

redaktorzy odpowiedzialni działów
Piotr Makowski (fitness i sport)
Piotr Pflegel (zdrowie)
Michał Gołębiewicz, Marek Alchimowicz, Sylwia Foremna (dieta)
Marek Szecht (seks i związki)
Beata Dżugaj, Patrycja Dudzisz (sztuka życia)
Jakub Skworz (styl)

redakcja online: Katarzyna Dwornik, Katarzyna Kupczyk, Michał Rosiak, Jakub Sawicki

grafika Katarzyna Heliasz, Katarzyna Szymczak

fotoedytor Agnieszka Fotiou, Anna Wysocka

produkcja sesji zdjęciowych Donata Kaufhold

product manager Waldemar Boszko

korekta Elżbieta Wieliczko, Sławomir Gruca

DTP Zbigniew Skrzypek, Przemysław Żyliński