Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Zagraj w golfa w Twoim mieście!

Rozpoczyna się kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promocji golfa w Polsce - PlayGolf. Organizatorzy: Grupa G24 we współpracy z Polskim Związkiem Golfa oraz PGA Polska, chcą w ten sposób przyczynić się do zwiększenia popularności tego sportu w Polsce.
2010-07-23
fot. photogolfer 2009/shutterstock.com

Misją tegorocznej edycji PlayGolf jest uświadomienie potencjalny golfistom dostępności tej dyscypliny w naszym kraju. Wiele osób nadal postrzega golfa jako sport elitarny, mało popularny i trudno dostępny. Tymczasem rozlokowanie pól golfowych w Polsce, pozwala na swobodny dostęp i możliwość uprawiania tego sportu przez mieszkańców niemal całego kraju. Coraz popularniejsze stają się również tzw. strzelnice golfowe, powstające niekiedy w samych centrach miast.

Program PlayGolf pomaga poznać tajniki gry w golfa oraz w prosty i niedrogi sposób w praktyce zapoznać się z podstawowymi zasadami obowiązującymi w grze. Infrastruktura pól golfowych daje szansę początkującym golfistom na spokojne doskonalenie umiejętności gry.

"W ramach tej kampanii obalamy mity, wciąż popularne w naszym społeczeństwie, że golf to sport dostępny dla nielicznych - mówi Jacek Gulmantowicz, prezes zarządu Grupy G24. - Zagrać może dziś praktycznie każdy, bez względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Golf może już konkurować cenowo z innymi dyscyplinami sportu. Pełny, dziesięciogodzinny kurs golfa z profesjonalnym trenerem, kijami i piłeczkami to wydatek rzędu ok. 400 zł".

Dzięki konsekwentnej popularyzacji tej dyscypliny w ramach kampanii PlayGolf, liczba nowych graczy z roku na rok podwaja się. Powstające nowe obiekty golfowe to efekt wciąż rosnącego zapotrzebowania coraz liczniejszej grupy golfistów w Polsce, szacowanej już na ponad 10 tysięcy osób.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.playgolf.pl.

MH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij