Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

13


OCEŃ
3.7

Wydanie specjalne "MH Twoje mięśnie" już w sprzedaży!

Czy to możliwe, aby za fachowe usługi trenerów i dietetyków zapłacić w sumie mniej niż 15 zł, a korzystać z ich wiedzy i doświadczenia przez okrągły rok? Owszem, pod warunkiem, że pieniądze te zainwestujesz w numer specjalny "MH Twoje mięśnie", który już czeka na Ciebie w salonach prasowcych w całej Polsce.

2014-12-12
numer specjalny Men's Health Twoje mięśnie 2015

Tym razem się uda! Jesteśmy tego pewni nie dlatego, że trzecie wydanie specjalne „MH Twoje mięśnie" (a dziesiąte poświęcone w całości treningowi) to kompletny poradnik, dzięki któremu droga do sylwetki spełniającej standardy MH będzie prosta jak nigdy.

"Nasze przekonanie ma swoje źródło w Twojej determinacji, by wygrać w końcu tę trudną walkę o lepszą formę. To ona jest tu kluczowa, a fakt, że czytasz te słowa, jest tylko jej najlepszym wyrazem".- mówi Piotr Makowski, redaktor działu Fitness MH, pod którego kierunkiem powstawał ten zeszyt.

Najnowszy, liczący 148 stron numer specjalny „Men’s Health Twoje mięśnie" został podzielony na 6 działów, które niczym trener w narożniku będą podpowiadać Ci taktykę na najbliższe dni, tygodnie i miesiące.

1. Teoria i praktyka plus kontrola jakości

Pierwsza runda to m.in. szybki test formy, poradnik, jak odnaleźć się w siłowni i regenerować, gdy z niej wyjdziesz. „Tak już jesteśmy skonstruowani, że zanim odpalimy silnik, chcemy wiedzieć, ile ma koni. Bez solidnych podstaw teoretycznych nie wyobrażamy sobie nawet zagotowania wody. Dlatego właśnie postanowiliśmy przypomnieć Ci, na czym to całe budowanie formy tak naprawdę polega. Wykonaj nasz test sprawnościowy, sprawdź, czego możesz spodziewać się w siłowni, ułóż plan, wykonaj go i... odpocznij. To naprawdę proste" - mówi redaktor Piotr Makowski.

2. Korpus ze stali

Druga sekcja wskaże, jakie ćwiczenia możesz robić, jeśli dość masz brzuszków, a chcesz zbudować ośmiopak. „Możesz mieć imponujących rozmiarów bicepsy, ale to wyraźnie zarysowany ośmiopak jest jasnym sygnałem, że jesteś w świetnej dyspozycji. Żeby w końcu go wyrzeźbić, musisz pójść krok dalej: klasyczne brzuszki nie wystarczą. - wyjaśnia redaktor działu Fitness MH. - Oto 40 starannie wyselekcjonowanych ćwiczeń, dzięki którym zbudujesz brzuch zdolny zatrzymać każdy cios i niejedno kobiece spojrzenie. Nie ma na co czekać - bierz się do roboty".

3. Twoja sylwetka i forma na talerzu

Trzeci dział podpowie, co i jak jeść, by fitnessowe cele osiągnąć jeszcze szybciej. „Co jeść, gdy chcesz schudnąć? Internetowa odpowiedź jest prosta: ryż i kurczaka, tylko mniej. Co jeść, kiedy chcesz budować mięśnie? Ryż i kurczaka, tylko więcej. Problem w tym, że takie menu już po kilku dniach zniechęci każdego. Jeśli jednak znajdzie się wytrwały, narazi go ono na niedobór składników odżywczych. - tłumaczy Piotr Makowski. - Oto więc odpowiedź MH: jedzenie smaczne i zróżnicowane, bogate w witaminy oraz minerały, które pomoże osiągnąć Twoje cele treningowe".

4. Bez kolejki do sprzętu

Czwarty rozdział to z kolei programy ćwiczeń z pojedynczym urządzeniem. „Dla chcącego nic trudnego - to porzekadło doskonale sprawdza się także, gdy mowa o fitnessie. Kompletne treningi całego ciała możesz przecież zrobić bez trudu, wykorzystując nawet tak podstawowe urządzenia, jak para hantli. Na wypadek gdyby w siłowni nawet do nich stała imponująca kolejka, przygotowaliśmy jeszcze 5 innych wariantów. Wybraliśmy także najlepsze sprzęty do Twojej domowej siłowni" - mówi redaktor prowadzący tego wydania.

5. CrossFit, czyli mięśnie gotowe do akcji

Piąty dział to 11 crossfitowych wyciskaczy potu. „Spektakularne efekty wymagają oczywiście spektakularnych środków. Dlatego razem z Pawłem Czaplickim, trenerem CrossFit z wrocławskiej drużyny Reebok HESTreZ Team, ułożyliśmy 11 treningów dnia (tzw. WOD-ów), dzięki którym błyskawicznie zamienisz swoje ciało w szybką, smukłą, silną i sprawną maszynę do zadań specjalnych - opisuje Piotr Makowski. - Tylko nie rozpędzaj się i nie rób ich wszystkich naraz!"

6. 12 tygodni do superformy

Ostatnia - szósta - część ma moc nokautującego ciosu, a jest nią drobiazgowy, 12-tygodniowy plan, który nawet z początkującego cherlaka zrobi atletę. „Żeby raz a dobrze zbędny tłuszcz zamienić na imponujących rozmiarów mięśnie, nie musisz wcale sięgać po kosmiczne programy treningowe i sprzęty rodem z NASA. Przed Tobą oldskulowy, podzielony na 4 etapy, intensywny plan, dzięki któremu w 12 tygodni totalnie przemodelujesz sylwetkę i zbudujesz dużo lepszą wersję siebie" - zapewnia nasz reakcyjny specjalista od treningu.

Tak, tym razem na pewno się uda. Powodzenia!

 Numer specjalny " Men's Health Twoje mięśnie" możesz kupić w dobrych salonach prasowych w całej Polsce od 12 grudnia. Cena egzemplarza to 14.90 zł. Uwaga! Wydania specjalne nie są objęte prenumeratą.

MH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Czy to możliwe, aby za fachowe usługi trenerów i dietetyków zapłacić w sumie mniej niż 15 zł, a korzystać z ich wiedzy i doświadczenia przez okrągły rok? Owszem, pod warunkiem, że pieniądze te zainwestujesz w numer specjalny "MH Twoje mięśnie"!<br /><br /><a href="/newsroom/Wydanie-specjalne-MH-Twoje-miesnie-juz-w-sprzedazy,5525,1"></a>
    Mens Health, 2015-01-23 09:08:54
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij