Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Wygraj konsolę PS3 i grę NFS Undercover

Weź udział w konkursie i wygraj konsolę PlayStation 3 razem z grą Need for Speed Undercover!

2008-12-23

 Od wygrania nagrody w konkursie
Men's Health i Electronic Arts dzielą cię tylko dwa kroki!

Krok 1:
Zarejestruj się w serwisie menshealth.pl

Krok 2:
Wyślij maila na adres konkursy@mpp.pl (w temacie maila wpisz "NFS") z krótką odpowiedzią na pytanie:

"Co łączy piękne dziewczyny, szybkie samochody i dobry sprzęt do grania?"

 

Najciekawszą odpowiedź nagrodzimy konsolą PlayStation 3 wraz z grą Need for Speed Undercover. Mamy również 3 nagrody pocieszenia, którymi są 3 egzemplarze gry Need for Speed Undercover w wersji na konsolę Playstation 3.

Na Wasze odpowiedzi czekamy tylko do 19 lutego 2009 roku!

W konkursie będą brały udział tylko zgłoszenia zawierające nazwę użytkownika serwisu menshealth.pl, imię, nazwisko i adres uczestnika oraz poniższą formułkę:

"Wyrażam zgodę na wykorzystanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o.o, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883)."

Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Dzieki za info . Ty tez niewygrales
    ~dido, 2009-03-24 21:51:06
  • avatar
    zgłoś
    CYTAT(Dido @ Mar 24 2009, 18:10 PM) Kiedy moza sie spodziewac wynikow ???? Czy ktos z adminow moze sie wypowiedziec na ten temat ?pozdrawiamWyniki juz sa na stronie glownej. Nie wygrales.Luki
    *Luki*, 2009-03-24 20:31:09
  • avatar
    zgłoś
    Kiedy moza sie spodziewac wynikow ???? Czy ktos z adminow moze sie wypowiedziec na ten temat ?pozdrawiam
    ~Dido, 2009-03-24 18:17:45
  • avatar
    zgłoś
    Mój boshe, przeciez ps3 moze odtworzyc muzykę, tym tokiem skojarzeń moze faktycznie chodzilo np. o cymbalki ;p
    ~Norman87, 2009-03-22 19:19:42
  • avatar
    zgłoś
    CYTAT(juras @ Mar 22 2009, 9:43 AM) Jest problem --ja myśle ze SPRZĘT DO GRANIA to chodziło o muzyke , sprzęt do muzy --ty piszesz o sprzęcie do grania w gry ----ciekawo o co chodziło organizatorom ---bo można to było róznie zrozumieć.o ile się nie zgrywasz ... bezpieczniej założyć, że w konkursie o konsolę i o gry nfs to sprzęt do grania jest w tematyce gier komputerowych a nie muzyki. Ale to tylko moje skromne zdanie
    saber, 2009-03-22 17:34:32
  • avatar
    zgłoś
    biorąc pod uwage ze w konkursie można było wygrać PS3 to jestem dosyc pewien o co chodziło organizatorom ;d
    etoos, 2009-03-22 12:51:34
  • avatar
    zgłoś
    CYTAT(juras @ Mar 22 2009, 9:43 AM) Jest problem --ja myśle ze SPRZĘT DO GRANIA to chodziło o muzyke , sprzęt do muzy --ty piszesz o sprzęcie do grania w gry ----ciekawo o co chodziło organizatorom ---bo można to było róznie zrozumieć.hehhehe,primaaprilis jest dop za pare dni!!!
    brylant, 2009-03-22 10:12:40
  • avatar
    zgłoś
    Jest problem --ja myśle ze SPRZĘT DO GRANIA to chodziło o muzyke , sprzęt do muzy --ty piszesz o sprzęcie do grania w gry ----ciekawo o co chodziło organizatorom ---bo można to było róznie zrozumieć.
    ~juras, 2009-03-22 09:50:11
  • avatar
    zgłoś
    dobre ;];]
    etoos, 2009-03-21 22:04:38
  • avatar
    zgłoś
    Co łączy fajne dziewczyny i fajne samochody ? Oczywiście gazy jak da czadu to z grubej rury.Żartuje oczywiście
    MoonHawk, 2009-03-21 21:42:05
  • avatar
    zgłoś
    skoro nie ma wynikow... to moze sami zaprezentujemy co wysłalismy?
    etoos, 2009-03-21 17:26:41
  • avatar
    zgłoś
    Już niebawem któryś z was będzie ja miał ---powodzenia
    kliwia42, 2009-03-20 21:34:55
  • avatar
    zgłoś
    Chciałem już pytać co im wcisnąłeś, że Ci ta konsoletke dali
    JotBe, 2009-03-20 20:25:31
  • avatar
    zgłoś
    CYTAT(Pafii @ Mar 20 2009, 20:03 PM) Wygraaaaa.............................................................................................................moliłem się z wyrka i patrze, a tu śnieg pada.dobre pif paf ii
    brylant, 2009-03-20 20:22:12
  • avatar
    zgłoś
    Wygraaaaa.............................................................................................................moliłem się z wyrka i patrze, a tu śnieg pada.
    Pafii, 2009-03-20 20:10:24
  • avatar
    zgłoś
    CYTAT(pacman @ Mar 20 2009, 15:19 PM) osobnik alfa nie marudzi tylko działa szarpnąłem się na impuls i zadzwoniłem do mh! wyniki tuż tuż. mają być dzisiaj albo po weekendzie.nie chcieli powiedzieć czy wygrałem Zgadzam sie w 100% i dzieki za info.Luki
    *Luki*, 2009-03-20 17:14:14
  • avatar
    zgłoś
    Czytacz ---> w piśmie też nic na ten temat nie pisze (chodzi o konkurs)pacman ----> no to ciekawe może w końcu się dowiemy
    MoonHawk, 2009-03-20 15:45:17
  • avatar
    zgłoś
    osobnik alfa nie marudzi tylko działa szarpnąłem się na impuls i zadzwoniłem do mh! wyniki tuż tuż. mają być dzisiaj albo po weekendzie.nie chcieli powiedzieć czy wygrałem
    pacman, 2009-03-20 15:26:31
  • avatar
    zgłoś
    Niech zgadne - wiekszosc z tych najbardziej narzekajacych trafila tutaj przez strone e-konkursy.pl albo inna podobna, zgadza sie? I gdyby nie konkurs i atrakcyjna nagroda, to pewnie nawet nie odwiedzilaby tego portalu?
    Czytacz, 2009-03-20 14:48:18
  • avatar
    zgłoś
    CYTAT(Tadek @ Mar 20 2009, 13:41 PM) Robią was w bambo. Nagrody nie będzie sponsor się wycofał. Niech ktoś mi powie w jakim konkursie tak było żeby wyników nie było z miesiąc. Wy nadal wierzycie że wygracie i siedzicie cicho. Jak się wam marzy konsola to do sklepu.Kurde, jestes lepszy od wrozki Tereski. Luki
    *Luki*, 2009-03-20 14:44:42
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij