Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Mercedes S, Nissan Nismo: rozwój to podstawa

Rozwój to żywioł firm samochodowych. Kto stoi w miejscu, ten się cofa. Mercedes S prezentuje najnowszą limuzynę uzbrojoną w futurystyczne systemy komfortu i bezpieczeństwa. Nissan zaś wstrzykuje swoim modelom odrobinę szaleństwa.

fot. Producenci, Dystrybutorzy
Mercedes S

Pod względem technologii jest to prawdopodobnie najlepszy samochód świata. Spośród wszystkich supersystemów na pokładzie nowej klasy S wymieniamy trzy. Przede wszystkim system Magic Body Control, czyli zawieszenie, które „widzi” drogę. Specjalna kamera obserwuje nawierzchnię, a system odpowiednio do nierówności dostosowuje charakterystykę zawieszenia.

Innym rozwiązaniem jest system Night View, swoisty samochodowy noktowizor, który za pomocą kamery na podczerwień dostrzega pieszych i zwierzęta znajdujących się poza zasięgiem reflektorów. Obraz z tej kamery jest wyświetlany na ekranie na tablicy przyrządów.

Wreszcie, Mercedes oferuje tzw. beltbag, czyli poduszkę powietrzną w pasie bezpieczeństwa, która zmniejsza nacisk pasa na klatkę piersiową podczas wypadku.

1. Komfort                   

Z tyłu najnowsza „eska” oferuje aż pięć różnych rodzajów siedzeń. Te na fotce zapewniają komfort jak w klasie biznes prywatnych odrzutowców – mają m.in. funkcję masażu.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Konsola

Na desce rozdzielczej dominują dwa ogromne ekrany. Zegary to tylko obraz na jednym z nich: znikają, gdy pojawia się obraz z „nocnej” kamery.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

Nissan Nismo

Znana miłośnikom kultowej gry „Gran Turismo” nazwa Nismo trafia teraz do cenników Nissana w realu. Nismo wywodzi się od Nissana Motorsport i w wypadku aut drogowych ma być dla Nissana tym, czym AMG jest dla Mercedesa – czyli zbrojnym ramieniem marki.

W wersji Nismo będą oferowane trzy modele: Juke, 370Z oraz – to prawdziwa ciekawostka – elektryczny Leaf. W wypadku Juke’a pakiet Nismo obejmuje zmienione elementy nadwozia (które oprócz wyglądu poprawiają właściwości aerodynamiczne auta), inne wykończenie wnętrza, szersze opony na 18-calowych obręczach, usztywnione zawieszenie oraz wzmocniony silnik 1.6 turbo (200 zamiast 190 KM).

fot. Producenci, Dystrybutorzy

MH 08/13 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Wydaje mi się, że kl. A będzie dla mnie wystarczająca. Ile może wynieść taka rata leasingu?
    ~minnesota, 2017-07-27 17:59:33
  • avatar
    zgłoś
    z mojego punktu widzenia to auto w zupełności wystarczające do poruszania się po mieście, spokojnie nawet na dłuższe trasy. może nie jest to zawrót głowy, ale jak spojrzysz na cenę np. leasingu to sam przekonasz się dlaczego polecam...;)
    Ryckow, 2017-07-03 19:48:18
  • avatar
    zgłoś
    Nie ma za dużych aut. Sa tylko walizki,,których nie jesteś juz w stanie w nich upchnąć ;-) Bierz dwulatka, lub nówkę z salonu. Mercedes najmniej traci na wartości z marek premium. Najlepiej leasing z Mercedesa, 1% i minimum formalnosci, pomocni pracownicy salonu. Najlepsze serwisy i obsługa. Polecam
    Staaach, 2017-07-02 22:00:46
  • avatar
    zgłoś
    Chcialbym odświeżyc troche ten wątek bo szukam własnie info o mercedesie. Najlepiej od uzytkowników oczywiście:) Są tu tacy? Najlepiej zeby jeździli A klasą. Mercedes S dla mnie troche za duży... Co myslicie o A? polecilibyscie?
    minnesota, 2017-07-01 15:14:05
  • avatar
    zgłoś
    Rozwój to żywioł firm samochodowych. Kto stoi w miejscu, ten się cofa. Mercedes S prezentuje najnowszą limuzynę uzbrojoną w futurystyczne systemy komfortu i bezpieczeństwa. Nissan zaś wstrzykuje swoim modelom odrobinę szaleństwa.<br /><br /><a href="/hitech/Mercedes-S-Nissan-Nismo-rozwoj-to-podstawa,5937,1"></a>
    Mens Health, 2015-02-19 13:27:02
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij