Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: Honda CR-V

Skutecznej formuły się nie zmienia – wyraźnie mówi Honda, przedstawiając światu popularnego kompaktowego SUV-a w nowej odsłonie. Bo Honda CR-V nigdy nie udawała, że pomimo napędu na cztery koła nadaje się do jazdy w terenie.

2012-12-12
Honda CR-V fot. Ovu0ng, shuttertock.com

Mimo iż pod względem wymiarów nadwozia auto zostało bez zmian, w kabinie udało się wygospodarować wyraźnie więcej miejsca. Deska rozdzielcza jest, jak na Hondę przystało, nieco futurystyczna, z dużym, wielofunkcyjnym ekranem pośrodku wielkiego prędkościomierza.

Fotele zostały umieszczone niżej, dzięki czemu siedzi się jak w porządnym aucie osobowym, natomiast pasażerowie z tyłu mają bardzo dużo miejsca na nogi.

Od nowej CR-V nie wolno oczekiwać tylko jednego: możliwości jazdy w terenie. Auto ma wybitnie asfaltowe właściwości jezdne – i tym lepiej, skoro 99 procent użytkowników CR-V nigdy nie opuszcza asfaltu.

SUV Hondy zyskał natomiast na komforcie: zawieszenie lepiej tłumi nierówności, a kabina jest lepiej wyciszona. Do napędu auta posłużą dwa znane silniki Hondy: benzynowy o pojemności 2,0 l (155 KM) oraz turbodiesel 2.2 i-DTEC (150 KM).

Nowością będzie wersja przednionapędowa – początkowo oferowana z jednostką benzynową, nieco później prawdopodobnie również z silnikiem wysokoprężnym.

Na liście opcji pojawią się zaawansowane systemy bezpieczeństwa, np. aktywny tempomat i system pomagający utrzymać auto na wyznaczonym pasie ruchu. Nowy CR-V w salonach pojawi się na początku przyszłego roku, ale pytać można o niego już teraz.  

1. Kabina

Jak przystało na Hondę, z niemałą domieszką futurystyki. Pośrodku dużego prędkościomierza dominuje wielofunkcyjny ekran.

2. Silniki

Obok benzynowej jednostki 2.0 (155 KM) do napędu posłuży znany z innych modeli Hondy turbodiesel 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM.

Auto konkurenci

1. Subaru Forester

Prawdopodobnie najbardziej wszechstronny spośród wszystkich kompaktowych SUV-ów Forester ma znakomity, stały napęd na cztery koła. W połączeniu z dwulitrowym turbodieslem trudny do pobicia. Wadą jest przestarzała kabina.

2. Volkswagen Tiguan

Lekki SUV Volkswagena po faceliftingu przeżywa drugą młodość i czuje się nieźle. I jak na Volkswagena przystało, punktuje równo – jest przestronny, świetnie wykonany i bardzo dobry na asfalcie, jednak nie nadaje się nawet w łatwy teren.

MH 11/12 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Skutecznej formuły się nie zmienia ? wyraźnie mówi Honda, przedstawiając światu popularnego kompaktowego SUV-a w nowej odsłonie. Bo Honda CR-V nigdy nie udawała, że pomimo napędu na cztery koła nadaje się do jazdy w terenie.<br /><br /><a href="/hitech/Auto-premiera-Honda-CR-V,6240,1"></a>
    Mens Health, 2015-04-20 08:21:16
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij