Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

Forum - Waszym zdaniem: Men's Health - strona i magazyn

Test Vichy
  • avatar zgłoś
    przez ~ToY SolideR,
    2010-04-11 06:11:47

    CYTAT(bobas @ 10-04-2010, 12:26) Powiedz lepiej Toy gdzie nie byles bedzie szybciejU ciebie? A poza tym "Sto lat, sto lat ..."Jesteś już roczek na forum. Teraz przechodzimy na Bobofruta i kaszki Gerber

  • avatar zgłoś
    przez ~bobas,
    2010-04-11 11:22:11

    Nawet nie wiedzialem ze juz rok tu jestem, myslalem ze ta data sie zbliza ale nie, ze tak predko Kaszki prosze przesylac na adres Bobolandia 69

  • avatar zgłoś
    przez ~Brylant,
    2010-04-11 12:16:55

    CYTAT(I know @ 10-04-2010, 15:48) nie pozwalaj sobie gościu, kim ty niby jestesNo tak, przepraszam za to "gów_no"A kim jestem?-użytkownikiem tego forum nie odpornym na "pyskaczy" bez argumentów!Napisze zatem - Nie umiesz "gościu" czytać ze zrozumieniem dodatkowo jeszcze się stawiasz!Admin wyjaśnił i przeprosił za opóźnienie. czekamy na dalsze info.

  • avatar zgłoś
    przez ~Hacker,
    2010-04-11 14:01:33

    Żałoba Narodowa to poczta będzie strajkować i w maju bedzie test:D

  • avatar zgłoś
    przez ~bobas,
    2010-04-11 14:48:52

    Raczej nikt nie strajkuje z powodu zaloby

  • avatar zgłoś
    przez ~Brylant,
    2010-04-11 18:12:46

    CYTAT(Hacker @ 11-04-2010, 14:01) Żałoba Narodowa to poczta będzie strajkować i w maju bedzie test:DSory ale ile masz lat? 16?Wiesz co to jest żałoba a co to jest strajk?

  • avatar zgłoś
    przez ~Damcio82,
    2010-04-11 18:23:29

    Panowie zachowujecie się jak dzieci będziecie się spierać kto ma racje a kto nie rany boskie;) spokojnie z Gillette też tak było i wszystko wyjaśnione było no czasami tak bywa, że nie wszystko przychodzi na czas więc spokojnie przyjdą na pewno i za pewne uwzględnią to w testach czyli przesuną ich termin, więc nie ma co tu kogo obrażać czy też się obrażać na kogoś

  • avatar zgłoś
    przez ~sven,
    2010-04-11 18:29:19

    Z resztą nawet jak nie przedłużą testu to czy tydzień obsuwy zmieni wynik ankiety? Watpię.Nie bedziemy musieli liczyć ilości zachowanych włosów

  • avatar zgłoś
    przez ~Hacker,
    2010-04-12 11:40:39

    Test dotarł.

  • avatar zgłoś
    przez ~PostScript,
    2010-04-12 15:24:24

    Przed chwila dostalem. Data na stemplu to 8 kwietnia. Ale uwaga - nie jest to przesylka polecona, wiec jak do kogos nie dotrze, to nie wiem, jak bedzie to udowadnial organizatorowi.

  • ODPOWIEDZ +
1 ... 2 3 4 ... 12
STRONA 3 z 12
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij