Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Trening przygotowujący do wojska/egzaminu
  • avatar zgłoś
    przez ~rajkwon the chef,
    2009-02-16 22:16:05

    Witam.Zgłosiłem się na ochotnika do wojska. W WKU powiedziano mi, że mam się zgłosić na testy jak będę czuł się na siłach.Test wygląda następująco:1. Marszobieg na 3000 m.2. Skłony tułowia w przód w czasie 2 min(50 brzuszków)3. Podciąganie się na drążku wysokim podchwytem(min.8 razy)4. Bieg wahadłowy 10 x 10 m.Może ktoś mi poleci od jakich ćwiczeń mam zacząć? Może ktoś już przechodził takie testy i poradzi mi jak się przygotować. Będę wdzięczny za rady:) pozdrawiam wszystkich

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-02-16 22:25:55

    Hmm...wytrzymałość , sprawność, siła ,szybkość czyli ogólnie testy sprawdzające Twoja ogólną kondycję i sprawność fizyczną. Jeżeli mam być naprawdę szczery aż do bólu to myślałem,że cięższe są teraz testy do woja Teraz mają podobno strasznie dużo chętnych i chcą wybrać najlepszych,więc trzeba dobrze wypaść,ale... powiedz nam coś więcej np.:1.ile czasu chcesz poświęcić na przygotowanie się do tego?2.na jakim jesteś etapie,ile jesteś w stanie teraz dać z siebie? Dajesz rade przebiec 3km w przeciętym czasie? Ile w...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Beloved,
    2009-02-17 12:56:12

    Fajnie by było jeśli byś przybliżył wszystko to co poruszył SoltyS, wtedy dokładniej postaramy się pomóc. Jednak jeśli chodzi o ogół przygotowań do testów siłowych (brzuszki, podciągnięcia) to polecam metodę męczenia mięśni. Zrób w pierwszej serii tyle brzuszków / podciągnięć ile dasz radę, po minutowej przerwie znów tyle ile dasz radę (powinno to być mniej powtórzeń) i tak nie więcej niż 4-5 serii. Po paru dniach zauważysz, że będziesz w stanie zwiększyć ilość powtórzeń w pierwszej serii, więc Twoim celem będzi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~rajkwon the chef,
    2009-02-17 21:57:38

    jestem1. do sierpnia mam czas. może początek września.2. kupiłem atlas do ćwiczeń, razem z ojcem zespwałem drążek do podciągania. kupiłem hantelki. wszystkie konkurencje jestem w stanie zaliczyć od zaraz, ale tylko na minimum, a to mi nie daje pewności, że się dostanę. Brzuszków zrobie 65 w 2 min. 8 razy się podciągne. bieg na 3 km w okolicach 15 min.Bieg wahadłowy w okolicach 33 sek.3. Mój wzrost to 182 cm i ważę 77 kilo.Ciężko mi idzie podciąganie na drążku. Na to bym chciał położyć głównie nacisk.Od marca chc...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Czytacz,
    2009-02-17 22:13:21

    Podciaganie na drazku... Jedno z moich ulubionych cwiczen, bo doskonale pokazuje jakie i jak szybko robisz postepy. Poniewaz mialem na poczatku, kilka lat temu, dramatycznie slabe plecy i bicepsy (ale silne tricepsy, jak to koszykarze ), na poczatku bylem w stanie podciagnac sie 3 (slownie: trzy) razy. Po pol roku podciagalem sie po 11-12 razy w 3 seriach z minutowymi odstepami. Wiec nie trac wiary!Zeby zrobic wynik w podciaganiu na drazku, najlepiej... podciagac sie na drazku Patent, ktory podpowiedzial Be...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-02-17 22:27:12

    Dobrze,ze jesteś w stanie przynajmniej zrobić wszystko na minimum,ale zrobić.Pół roku to kupa czasu,wiec raczej zdążysz się dobrze przygotować. Więc tak:Ogólnie dobrze by było żebyś trenował na przemian siłowo i wytrzymałościowo tak jak to napisał Beloved.Jeżeli chodzi o drążek to musisz wzmocnić plecy barki i ręce. Przede wszystkim musisz na tym drązku często ćwiczyć to raz a dwa najlepiej żeby był jak najdłuższy,bo wąski ogranicza rozwój(np. taki monowany w futrynie drzwi nie jest lepszy od takiego szerokiego ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Beloved,
    2009-02-17 22:49:20

    To ja do wypowiedzi kolegów dodam tylko fajny patent na bieg wahadłowy . Skróć dystans do 5 metrów i skombinuj niezbyt ciężkie hantle (do 5kg). Połóż je przy jednym punkcie zawracania, a sam stań przy drugim. Dobiegnij do hantli, przenieś je truchtem na drugą stronę, odłóż, puść się sprintem w przeciwną stronę, wróć, weź hantle i tak w kółko. Super podnosi wytrzymałość . Ilość powtórzeń dopasuj do własnych możliwości.A jeśli chodzi o rower to ja jestem zwolennikiem teorii: jeśli przygotowujesz się do biegu, ćwicz biegając . Tak najlepiej przyzwyczaisz nogi do biegania.

  • avatar zgłoś
    przez ~Czytacz,
    2009-02-17 22:55:35

    Sluszna uwaga o bieganiu - przy tym pracuje troche inne i troche inaczej miesnie niz przy rowerze. Ale dla urozmaicenia 1 razy w tygodniu mozna popedalowac, prawda?

  • avatar zgłoś
    przez ~rajkwon the chef,
    2009-02-17 23:43:59

    świetnie mi to wszystko opisaliście:)Jeszcze to dokładnie przeanalizuje i zabieram się do roboty.Godziny treningów przeniose na rano. Rower wyłącze z treningu.Drążek mam bardzo szeroki i wysoko przymocowany.Motywacje mam wielką więc chyba nie będzie problemu.Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~Czytacz,
    2009-02-18 00:14:06

    Swoja droga, co cie sklonilo, by zlozyc papiery do wojska? Czemu chcesz byc zawodowym zolnierzem?

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 6
STRONA 1 z 6
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij