Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Trening na mięsnie brzucha
  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2013-02-28 19:35:34

    Siłownia odpada ze względu na pieniądze, więc czym mogę sobie to zrekompensować?Nie stać Cię na karnet do klubu fitness/siłowni ?Wiedz, że niezależnie od tego jaką formę aktywności fizycznej wybierzesz, to z każdym sportem związane są jakieś koszta dotyczące trenowania.Np. chcąc skakać na skakance w domu trzeba sobie zakupić po pierwsze skakankę, a po drugie jakieś dobre obuwie sportowe aby zapewnić amortyzację.Tak samo nawet kupując minimum sprzętu, np. drążek rozporowy do zamontowania w futrynie drzwi - to też...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Bylon,
    2013-02-28 19:39:19

    Brzuch ma to do siebie, że szybko nic nie uzyskasz. Moje mięśnie brzucha są wytrenowane naprawdę ponadprzeciętnie (mogę np. długo utrzymywać \"poziomkę\", czy też \"siodełko\", \"krzesełko\", nie wiem, czy kojarzycie), a prawdziwego sześciopaka nadal nie mam (choć coraz bliżej).Do rzeczy - jak często? Na pewno nie codziennie. Przede wszystkim jak ćwiczysz, ćwicz intensywnie. Ćwicz tak, żeby brzuch naprawdę zmęczyć. Jeśli odwaliłeś porządny trening, taki porządny-porządny!, to możesz sobie zrobić dwa dni przerwy....więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~c4rtel,
    2013-02-28 19:53:39

    @LilPeneros, wszystko co napisałeś jest prawdą. Jest teraz taki okres w moim życiu, że nie mam czasu, gdyż uczę się i również z tego powodu nie mam pieniędzy na siłownię. Rozumiem że to może być dziwne, ale tak niestety jest :/Można powiedzieć, że jestem początkujący, ale strasznie mnie zależy na szybkim zbudowaniu mięśni brzucha, ale rownież triceps, biceps itp. Mam do użytku drążek, 2x hantle z obciążeniem 10 kg. Na forum jest tyle treningów, że naprawdę już się pogubiłem, który mam zastosować w swoim trenigu....więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Bylon,
    2013-02-28 20:06:17

    A, czyli te brzuszki to są spięcia brzucha, tak? Bo to jest dość zasadnicza różnica...Trening z MH jest okej, chociaż tylko na początek. Im dalej będziesz szedł, tym większe urozmaicenia musisz wprowadzać, przy brzuchu więcej ćwiczeń (w sensie rodzajów, niekoniecznie serii czy powtórzeń) to prawie zawsze lepiej.Jeśli przy takim treningu czujesz w brzuchu pieczenie, duże zmęczenie mięśni albo inne oznaki, że wykonały one naprawdę wielką pracę - ten trening na razie jest dla Ciebie. Jeśli jednak tak nie jest, rozw...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2013-03-01 11:49:48

    Bylon - piszesz:@LilPeneros - błagam... gość prosi o trening brzucha, a Ty mu dajesz trening klatki, tricepsów, bicepsów i pleców. Ja wiem, że pompki angażują brzuch, ale, brutalnie rzecz biorąc, ani siły jego mięśni, ani kaloryfera nimi nie wyćwiczymy.Ja odpowiadam: To czy mamy podkreślone mięśnie brzucha zależy przede wszystkim od tego jaki jest poziom tkanki tłuszczowej w organiźmie (%BF) i dopiero w drugiej kolejności od ćwiczeń na mięśnie brzucha.Dlatego poleciłem gościowi robić ćwiczenia siłowe z masą...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~maate,
    2013-03-01 13:08:03

    Zależy jaki masz teraz brzuch? Jeżeli dorobiłeś się oponki, masz wysoki Bf(pozom tłuszczu), masz nadwagę, to powinieneś robić aeroby, trening interwałowy jak wyżej wspomniał LilPenerson i ćwiczyć brzuch 3-4 razy w tygodniu (co drugi dzień), serie robisz z większą liczbą powtórzeń uwzględniając intensywność, dobór ćwiczeń.Jeżeli brzuch masz płaski, tylko nie widać kaloryfera to rezygnujesz z biegania, i koncentrujesz się na podstawowych ćwiczeniach na brzuch z obciążeniem, ograniczasz sesje treningowe do 2 razy w...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Bylon,
    2013-03-01 15:58:43

    @LilPeneros - jak zwykle wystarczyło rozwinąć, i już się zgadzamy. :) Aeroby to podstawa do spalania tkanki tłuszczowej. Interwały są fenomenalne, bo przyspieszają metabolizm naprawdę znacznie i świetnie podnoszą wydolność, ale nie warto nimi zaczynać przygody z bieganiem. Faktem jest, że bieganie spala tłuszcz i kalorie najefektywniej z wszelkich sportów, do których nie potrzebujemy sprzętu/specjalnego miejsca. Trzeba tylko pamiętać, że bieg typowo pod spalanie tłuszczu to bieg na 60-MAX75% HRmax (tętna ma...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~MrK0SA,
    2013-03-17 00:02:54

    Witam wszystkich jestem tu nowy! Ważę 73 kg i mam płaski brzuch, chciałbym go wyrzeźbić więc zacząłem szukać różnych ćwiczeń.Co myślicie o tym:https://www.youtube.com/watch?v=ox6LLEtN7zA Wystarczyło by robić po 3 serie po 20 powtórzeń z każdego ćwiczenia 2 razy dziennie? Zacząłem ćwiczyć miesiąc temu same brzuszki ale słabe efekty odżywiam sie częściej a w mniejszych porcjach co przyczyniło się do spadku wagi z 75 na 72-73 kg.

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2013-03-17 15:38:25

    Brzucha na pewno nie należy trenować codziennie, a już tymbardziej nie 2x dziennie, najlepiej jest trenować brzuch ok. 3 razy w tygodniu. Poszukaj sobie w internecie planu ABS 2Z tym, że jak już znajdziesz, to koniecznie go zmodyfikuj - nie rób go codziennie tylko 3x w tygodniu.

  • avatar zgłoś
    przez ~ANTY,
    2013-03-17 18:29:47

    ...Z tym, że jak już znajdziesz, to koniecznie go zmodyfikuj - nie rób go codziennie tylko 3x w tygodniu. Albo dwa lub raz w tygodniu

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 5
STRONA 2 z 5
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij