Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Spartacus 2.0 workout
  • avatar zgłoś
    przez ~Oloss87,
    2011-02-14 04:22:20

    HeyJako, ze pewnie wiekszosc z was duze pojecie o kulturystyce chcialbym zapytac was o ten rodzaj treningu:Probowalem zrobic i szczerze mowiac w polowie wysiadam. Nie tyle ze zmeczenia, co od bolu plecow. Nie wiem ale ten martwy ciag czy wyrzut sztangielek strasznie katuje moj odcinek ledzwiowy. Myslalem, ze bledna technika albo slaba rozgrzewka, ale bol za drugim razem znowu sie pojawil. Przy drugim okrazeniu, sztangielka 6kgCo ogolnie myslicie o tego typu treningach? Jestem na etapie redukcji (ujemna dieta - n...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Hustla,
    2011-02-14 07:29:45

    Oloss87: Zacznijmy od początku, czyli od celu, wyznacz granice siły/masy/sylwetki itp. jaką chcesz osiągnąc. Jeżeli nie wiem co chcesz osiągnąć to trudno będzie mi powiedzieć czy dany trening będzie dobry. Pojęcie o kulturystyce jeżeli chodzi o ten trening można mieć żadne bo nie jest to trening dla kulturysty lecz trening siłowo wydolnościowy dla trenujących rekreacyjnie dla formy, kulturyści tak nie trenują.Co do bólu pleców to oznacza to dwie rzeczy:-zła technikalub-słaby dolny odcinek plecówlub-za duży cięża...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Oloss87,
    2011-02-14 23:37:03

    HeyDzieki wielkie za odpowiedz.A wiec tak, postaram sie, zeby nie bylo to chaotyczne.Moim priorytetem jest zrzucic troche brzucha. Nie wiem ile to jest 2-5 kg. Nie wiecej.Reszta budowy jest OK, dlatego nie zalezy mi na jakies super redukcji calego organizmu, tylko brzucha (wiem, nie idzie palic tluszczu miejscowo)Reszte miesni chcialbym troche zbudowac i uwypuklic (klatka, plecy, bark, biceps) - tragedii nie ma, ale troszke chce poprawic wyglad.Wiec co bys poradzil towarzyszu, zeby zmniejszych tluszczyk na brzus...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Hustla,
    2011-02-15 08:46:36

    Oloss87: Trening silowy masz tutaj: rób go wedle zaleceń: Trening A/wolne/Trening B/wolne/Trening A/wolne/Trening B...lubTrening A/wolne/ Trening B/wolne/Trening A/wolne/wolne/Trening B/wolne/Trening A/wolne/Trening B/wolne/wolne...Trening aerobowy polecam w dni wolne na czczo z rana jakieś 15-20 minut bardzo intensywnie i szybko np:-10x 100m sprint przeplatany 100m truchtem (bieganie)-kompilacja ćwiczeń aerodynamicznych typu podskoki z przysiadu, przezkoki, skiping A...-10x 50m max tępo przeplatane 50m średnim...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Oloss87,
    2011-02-15 14:24:45

    Dzieki, akurat jesli mam byc szczery przegladalem artykuly MH, ale tego akurat nie widzialem...nie wiem czemu...No wiec tak...3. Aeroby w równym tempieJak zawsze, rób to, co lubisz najbardziej.Rozgrzej się przez 5 minut.Stopniowo zwiększaj tempo, aż osiągniesz tętno na poziomie 75-80% tętna maksymalnego (najłatwiej je obliczyć, odejmując od 220 swój wiek); jeśli nie masz pulsometru albo nie chcesz zatrzymywać się, by zmierzyć puls z zegarkiem, trenuj w takim tempie, przy którym będziesz miał głęboki, rytmiczny o...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Hustla,
    2011-02-15 15:13:32

    Oloss87: To że dysponujesz mniejszą ilością sprzętu robi ogromną różnice. Cały trening trzeba pod to dobrać. Wiem jedno, że nie zrobisz całego ciała bez drążka do podciągania. Proponuje Ci poszukać treningu w temacie trening bez sprzetu a dieta jest na glownej stronie MH nazywa się dieta ABS

  • avatar zgłoś
    przez ~Oloss87,
    2011-02-15 18:26:37

    drązek mam - rozporowy do futryny. Ja sobie rozpisalem kiedys pare cwiczen na kazda partie miesni - moze przedstawie je tutaj? Czy akurat ten dobrany schemat A/B ma jakies znaczenie?Niestety, wchodze w artykul Diety ABS i po kliknieciu na 'Kliknij tutaj, by poznać 6 prostych zasad Diety Abs.' wyskakuje blad.Przegladem zdaje sie ten artykul, ale nie pamietam dobrze wszytskie. Utkwilo mi cos z mlekiem. Nalezy pic mleko po treningu a bialko przed albo na odwrot...

  • ODPOWIEDZ +
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij