Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

PLANY TRENINGOWE (do oceny)
  • avatar zgłoś
    przez ~Tiszi,
    2009-01-08 23:15:37

    A więc może zacznę... Musze wspomnieć, że ponownie zacząłem uczęszczać na siłownie po 4 miesięcznej przerwie. W tym czasie skoncentrowałem się na pływaniu(zawody itp,itd.). Od 7 stycznia, czyli od wczoraj, zacząłem szokować moje mięśnie ciężarami. Na razie przez 3 tygodnie, będę stosował się do planu ogólno-mieszano-rozwojowego czyli na każdą partie po 3 ćwiczenia po 3 serie po 10-12 powtórzeń lub po 2 ćwiczenia po 4 serie po 10-12 powtórzeń. Mój Plan z przed kilku miesięcy...Brzuch: 6W, ćwiczenia z MH, różnie....więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Mythos,
    2009-01-08 23:26:16

    Plan całkiem fajny, tylko dlaczego nie ma w nim ćwiczeń na nogi a np. na biceps jest aż 11 serii? Takiej małej grupie mięśniowej w zupełności wystarczy 6-8. Ogólnie, robisz dość dużo serii, szczególnie jak na trenowanie po przerwie. Jeśli naprawdę chcesz zacząć od treningu ogólnorozwojowego, polecałbym trzy razy w tygodniu trening całego ciała - po jednym ćwiczeniu, 3-4 serie...

  • avatar zgłoś
    przez ~Tiszi,
    2009-01-08 23:33:56

    Czytać dokładnie. Napisałem, że 3 tygodnie robię ogólno rozwojówkę, a dopiero po tym powracam do tego planu. Co do bicepsa te 11 serii to norma jeśli ćwiczę biceps 1 raz w tygodniu. Co do nóg, mój błąd... Nie dopisałem i uszanowanie. Plan dla ludzi średnio lub średnio-zaawansowanych.

  • avatar zgłoś
    przez ~Tiszi,
    2009-01-08 23:34:24

    Proszę o dodawanie własnych planów i dopisywanie własnych stażów...

  • avatar zgłoś
    przez ~Jacek.G,
    2009-01-09 15:20:52

    Brakuje mi jedno bardzo dobrego ćwiczenia ,a jest nim martwy ciąg ! Plan swój rozpisze niebawem

  • avatar zgłoś
    przez ~Beloved,
    2009-01-09 16:38:30

    A ja stosuję trening obwodowy. I staram się nie powtarzać ćwiczeń, czyli przy każdym treningu robię inny zestaw (powołując się przy tym na Jasona Stathama ). Ot, co mi przyjdzie do głowy na dane partie mięśni, zgodnie z zasadą, że mięśnie lubią być szokowane nowymi ćwiczeniami i nowymi porami ćwiczeń. Od czasu do czasu przez tydzień ćwiczę na konkretne partie mięśniowe i wtedy stosuję taki system: klatka+plecy, łapy, barki+nogi. Oprócz tego codziennie męczę brzuch. A w każdy piątek mam chillout od wszystkiego

  • avatar zgłoś
    przez ~adder,
    2009-01-09 19:19:41

    to ja dam mój Dzień 1Klatka-wyciskanie na płaskiej/ skośnej sztangi 4-5 serii po 6-10 powtórzeń-wyciskanie hantli na skośnej 4 serie po 10- 12 powtórzeń-baterflaj 3-4 serie po 10Triceps-francuskie wyciskanie sztagi łamanej 4 serie po 8-10 powtórzeń-prostowanie ramion z hantlami 4 serie po 10Dzień 2 Plecy-wiosłowanie sztanga 4 serie po 8-10-martwy ciąg 4 serie po 8-10-przyciąganie drążka na wyciągu do karku 2 serie po 10-przyciąganie drążka na wyciągu do klatki 2 serie po 10Biceps-modlitewnik 4serie po 8-10-ugin...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Mythos,
    2009-01-09 20:07:45

    Bardzo ładnie rozpisane, dorzuć tylko coś na tył uda (czyli pewnie uginanie nóg na maszynie) i tył barków - bardzo często zaniedbuje się tę część mięśnia, a bez niej bark wygląda niekompletnie, jakby przesunięty do przodu. Ja robię unoszenia bokiem w opadzie na początku treningu barków, powoli, z małym ciężarem. Jest to także doskonała rozgrzewka przed wyciskaniem. Zamiast jednego rodzaju przyciągania drążka wyciągu proponowałbym rozpoczynać trening od podciągania na drążku - to doskonałe ćwiczenie na poszerzeni...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Jacek.G,
    2009-01-09 20:44:14

    adderJakie odstępy między treningami ? Tzn. w jakie dni co robisz może tak prościej będzie ?

  • avatar zgłoś
    przez ~adder,
    2009-01-09 23:09:26

    ćwiczę we wtorki, czwartki i soboty; a w pozostałe dni staram sie biegać (ale śnieg i mróz krzyżuje mi plany ) rzuć tylko coś na tył uda (czyli pewnie uginanie nóg na maszynie) i tył barków - bardzo często zaniedbuje się tę część mięśnia, a bez niej bark wygląda niekompletnie, jakby przesunięty do przodu. Ja robię unoszenia bokiem w opadzie na początku treningu barków, powoli, z małym ciężarem. Jest to także doskonała rozgrzewka przed wyciskaniem.Wydawało mi sie że przysiady angażują czworogłowe, pieciogłowe, p...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 286
STRONA 1 z 286
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij