Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    przez ~SwimFast,
    2010-06-16 16:14:36

Witam!Niestety moje plany treningowe nie przynoszą efektów,dlatego pytania kieruje tutaj.1.Jaka jest skuteczność diety ABS zamieszczonej na stronie menshealth?Wynika z niej ,że nie trzeba liczyc kalorii,tłuszcz ładnie schodzi i ogólnie jemy tyle ,aby się najeść.Na ile to prawda?2.Ćwicząc brzuch,lepiej wykonywać powtórzenia powoli,czy może wykonywać trening objętościowo?3.Czy mógłbym liczyć na podeslanie skutecznego treningu na mięśnie brzucha?Nie jestem początkujący,mięsnie brzucha mam silne i potrzebuje rac...więcej

przez ~Goku,
    2010-06-16 16:47:18

co do tych pytan to nie wiem ale jeśli chodzi o plan na brzuch to może ABS2 ??

przez ~silver,
    2010-06-16 17:09:42

Tez myslałem o takim temacie, nawet wspominałem Borysowi

przez ~SwimFast,
    2010-06-16 17:28:55

@GokuABS II to żadna rewelacja.Ćwiczyłem tym programem przez październik,listopad i kawałek grudnia.Fakt mięśnie brzucha rosną ,ale myśle ,że to raczej sprawa mojej genetyki i odpowiednie zestawienie ćwiczeń dałoby lepszy efekt.

przez ~Maciey,
    2010-06-16 17:30:47

\'SwimFast\' napisał(-a):Witam!Niestety moje plany treningowe nie przynoszą efektów,dlatego pytania kieruje tutaj.1.Jaka jest skuteczność diety ABS zamieszczonej na stronie menshealth?Wynika z niej ,że nie trzeba liczyc kalorii,tłuszcz ładnie schodzi i ogólnie jemy tyle ,aby się najeść.Na ile to prawda?2.Ćwicząc brzuch,lepiej wykonywać powtórzenia powoli,czy może wykonywać trening objętościowo?3.Czy mógłbym liczyć na podeslanie skutecznego treningu na mięśnie brzucha?Nie jestem początkujący,mięsnie brzucha m...więcej

przez ~BernardHopkins,
    2010-06-16 17:51:59