Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

Forum -

Trening rano
  • avatar zgłoś
    przez ~kanalian,
    2009-01-22 17:00:05

    Witam, trenuje 3 razy w tyg. o 6 rano zazwyczaj robie to nadczo a śniadanie jem dopiero po treningu. "Wydaje mi się", że tak robić nie powinienem, ale nie mam zamiaru wstawac wcześniej po to by zjeść śniadanie, skoro mam czas na to po treningu, dla tego moje pytanie do was jest nastepujące: co by było najlepiej zrobic w tej sprawie??(może jakiś koktail przygotoway dzień wcześniej??)pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-01-22 17:39:00

    Uważam,że trening z samego rana nie jest zły,bo człowiek jest wtedy wypoczęty i w pełni sił,ale jakiś koktajl energetyczny mógłbyś sobie robić wieczorem dnia poprzedniego i rano h przed obudzić sie na chwilę zeby go wypić Wtedy to co wypijesz powinieneś podczas treningu już zacząć wykorzystywać. A śniadanko po treningu białko-weglowodanowe Takie jest moje zdanie, aczkolwiek ja sam osobiście ćwicze w godzinach 14-18,więc popołudnie. Powodzenia:)

  • avatar zgłoś
    przez ~saber,
    2009-01-22 17:40:54

    Jak masz dobry blender to zrobienie takiego koktajlu to chwila, także nie widzę sensu robienia tego wieczorem. Jak kto woli oczywiście.

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-01-22 18:20:51

    No tak tak masz rację,ale jak ja np. muszę się mikserem bawić albo takim czymś do szatkowania sałatek(rączką się obraca i ostrza chodzą szatkując i mieszając to co w środku) to wiesz jak to jest A nie jestem dobrze wyposażony,bo od niedawna zacząłem się bawić w odżywki,ale juz po malu rozglądam sie za blenderem

  • avatar zgłoś
    przez ~Beloved,
    2009-01-22 21:08:38

    Trening na czczo ma sens kiedy chcesz spalić tłuszcz. Szczególnie treningi aerobowe są skuteczne w takich sytuacjach, gdyż organizm szybko zaczyna spalać zbędną tkankę. Wtedy pijesz 2 szklanki wody przed treningiem i dajesz. Jeśli trenujesz by zbudować masę mięśniową to imho już niezbyt.. Jak nie masz dużo czasu to zjedz płatki kukurydziane z mlekiem albo twarogiem i wypij kawę na pół godziny przed treningiem. Bezpośrednio przed treningiem się nie opłaca, gdyż takie śniadanie będzie Ci "ciążyć" . Po t...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Tomek,
    2009-01-26 12:17:48

    Wydaje mi się że powinieneś zjeść śniadanie 1,5h przed treningiem. Dostarczyć mu węglowodanów, białka i trochę błonnika żeby przyspieszyć metabolizm. Kawa po śniadaniu jest doskonałym rozwiązaniem

  • avatar zgłoś
    przez ~Shaq44,
    2009-01-26 12:30:29

    Jeżeli na prawdę już nie masz czasu na nic - nawet płatki czy shake - wypij kawę z mlekiem i cukrem. Dzięki kofeinie przyspieszysz metabolizm, dzięki mleku dawka kofeiny będzie wchłaniana wolniej, więc efekt dopalacza będzie trwał dłużej a dzięki cukrowi (sacharynie) trochę kalorii na start. To absolutne minimum moim zdaniem . Inaczej trening nie ma żadnego sensu - nawet aerobowy, bo nie masz energii do ćwiczeń, spalasz mięśnie zamiast węglowodanów etc.

  • avatar zgłoś
    przez ~Beloved,
    2009-01-26 14:00:29

    Właśnie trening aerobowy jest skuteczny na czczo. Po nocnym przegłodzeniu organizm szybciej utlenia tkankę tłusczową, przez co szybciej ją spala, nawet mimo faktu, że wydatek kaloryczny jest identyczny podczas trenowania na czczo i po posiłku. "Zjadanie" mięśni ma bardziej związek z intensywnością treningu, czyli utrzymywaniem odpowiedniego tętna.

  • avatar zgłoś
    przez ~sven,
    2009-01-26 15:09:02

    \'Shaq44\' napisał(-a):Jeżeli na prawdę już nie masz czasu na nic - nawet płatki czy shake - wypij kawę z mlekiem i cukrem. Dzięki kofeinie przyspieszysz metabolizm, dzięki mleku dawka kofeiny będzie wchłaniana wolniej, więc efekt dopalacza będzie trwał dłużej a dzięki cukrowi (sacharynie) trochę kalorii na start. To absolutne minimum moim zdaniem . Inaczej trening nie ma żadnego sensu - nawet aerobowy, bo nie masz energii do ćwiczeń, spalasz mięśnie zamiast węglowodanów etc.Uściśle bo troche bardziej się na tym...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Keane,
    2009-03-25 21:14:47

    CYTAT(Beloved @ Jan 26 2009, 14:53 PM) Właśnie trening aerobowy jest skuteczny na czczo. Po nocnym przegłodzeniu organizm szybciej utlenia tkankę tłusczową, przez co szybciej ją spala, nawet mimo faktu, że wydatek kaloryczny jest identyczny podczas trenowania na czczo i po posiłku. "Zjadanie" mięśni ma bardziej związek z intensywnością treningu, czyli utrzymywaniem odpowiedniego tętna.Zgadzam się. Biegać należy z tempem w którym możemy rozmawiać. Prosta zasada.Nie konsumuje mięśn, jedynie zapa...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 1 z 3
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij