Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

Forum -

Ile białka można przyswoić w jednym posiłku
  • avatar zgłoś
    przez ~Bosky2468,
    2010-04-22 11:26:53

    \'Misiou\' napisał(-a):hehehehhe. Nie ma tak dobrze. Chodzi o ogólną masę ciałaOk dzięki kolego czyli przy wadze 70 kg potrzebuje 140g białka, czy lepiej przyjmować większą ilość ???

  • avatar zgłoś
    przez ~Misiou,
    2010-04-22 11:36:24

    \'Bosky2468\' napisał(-a):Ok dzięki kolego czyli przy wadze 70 kg potrzebuje 140g białka, czy lepiej przyjmować większą ilość ???to zależy jak duży wycisk sobie dajesz na siłowni. Mocno porozrywane mięśnie potrzebują więcej białka na regenerację...2g/kg to już całkiem sporo. Jeśli jesteś początkujący, wystarczyc powinno nawet 1,5g/kg.Ale to tylko moje zdanie a ja nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinie

  • avatar zgłoś
    przez ~Bosky2468,
    2010-04-22 12:05:38

    \'Misiou\' napisał(-a):to zależy jak duży wycisk sobie dajesz na siłowni. Mocno porozrywane mięśnie potrzebują więcej białka na regenerację...2g/kg to już całkiem sporo. Jeśli jesteś początkujący, wystarczyc powinno nawet 1,5g/kg.Ale to tylko moje zdanie a ja nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinieStaż mam 2 lata obecnie jestem na redukcji i potrzebuje taką ilość by utrzymać definicje mięśniową na tym samym poziomie a spalić sam tłuszcz...

  • avatar zgłoś
    przez ~Misiou,
    2010-04-22 12:14:41

    \'Bosky2468\' napisał(-a):Staż mam 2 lata obecnie jestem na redukcji i potrzebuje taką ilość by utrzymać definicje mięśniową na tym samym poziomie a spalić sam tłuszcz...ja ładuję około 1,5-1,8 białka i rosnę. na redukcji pewnie byłoby lepiej zastąpic częsc węglowodanów białkiem.

  • avatar zgłoś
    przez ~Borys,
    2010-04-22 12:32:09

    Wg mnie 1.5g/kg w zupełności wystarcza, dawki 2 i więcej to standardowo na redukcji, no chyba że dieta masowa i do sporej ilości węgli trzeba proporcjonalnie sporo białka, ale to raczej u ektomorfików bardziej. Sukces tkwi nie tyle w ilości samego białka co odpowiedniej proporcji z węglami. Oczywiscie pomijam bardziej ekstremalne dyscypliny czy treningi siłowo-szybkościowe.

  • avatar zgłoś
    przez ~Bosky2468,
    2010-04-22 12:44:14

    \'Borys\' napisał(-a):Wg mnie 1.5g/kg w zupełności wystarcza, dawki 2 i więcej to standardowo na redukcji, no chyba że dieta masowa i do sporej ilości węgli trzeba proporcjonalnie sporo białka, ale to raczej u ektomorfików bardziej. Sukces tkwi nie tyle w ilości samego białka co odpowiedniej proporcji z węglami. Oczywiscie pomijam bardziej ekstremalne dyscypliny czy treningi siłowo-szybkościowe.A jaka jest najodpowiedniejsza proporcja białek i węgli podczas redukcji kolego???

  • avatar zgłoś
    przez ~Borys,
    2010-04-22 14:04:24

    \'Bosky2468\' napisał(-a):A jaka jest najodpowiedniejsza proporcja białek i węgli podczas redukcji kolego???Nie ma jednej stałej dla wszystkich, kwestia indywidualna. Przyjmuje się, że 1:2 albo 1:1, ja stosuję 1:0.2, trzeba samemu poeksperymentować.

  • avatar zgłoś
    przez ~Bender,
    2010-04-22 14:31:20

    1:2 albo 1:1, ja stosuję 1:0.2,nie potrafię rozszyfrować tego zapisu...

  • avatar zgłoś
    przez ~bobas,
    2010-04-22 14:42:32

    jeden do dwoch jeden do jednego jeden do dwoch dziesiatych

  • avatar zgłoś
    przez ~Adam,
    2010-04-22 16:51:01

    \'Bosky2468\' napisał(-a):A jaka jest najodpowiedniejsza proporcja białek i węgli podczas redukcji kolego???Zaczynasz obcinać stopniowo węgle zastępując je białkiem i zobaczysz jak organizm będzie reagował. W razie osłabienia, lekkie ładowanko i tak dalej, aż dojdziesz do optymalnej ilości

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 10
STRONA 2 z 10
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij