Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

1


OCEŃ
4.1

Wikingowie: trening Berserkera [siła i wytrzymałość]

Kojarzysz Ragnara i resztę ekipy? Ci goście nie wypadają tak wiarygodnie tylko dzięki dobrym kamerom. Ich sekret to ostry trening każdej partii mięśniowej. Zobacz, jakie ćwiczenia dadzą Ci siłę i wytrzymałość Wikinga.

Jakub Sawicki 2016-11-17
trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta

Jak trenować?

Droga do Valhalli nie jest prosta i przyjemna. Wiedz jednak, że Twoje odbicie w lustrze po 4 tygodniach ciężkiej harówy będzie całkowitą rekompensatą.

Trening A - siła i wytrzymałość.

Trening B - moc i szybkość.

Trening C - wydolność.

Przedstawiamy Trening A.

  

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta

1. Pompka, wiosłowanie, skręt

Przyjmij pozycję jak do pompki. Ręcę trzymaj nie na podłodze, ale na parze 10 kg hantli. Zrób pompkę, a następnie "wyciągnij" hantla za plecy i skręć tułów w prawo. Kolejna pompka - czas na wiosłowanie lewą ręką i rotację korpusu w lewo. To jedno powtórzenie.

Zrób pięć 1-minutowych rund (wyjdzie Ci jakieś 10 pełnych powtórzeń). Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać obciążenie i ilość powtórzeń w serii.

 

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta

2. Wykroki z hantlami

Nie oddawaj nikomu swoich hantli z poprzedniego ćwiczenia. Weź dziesiątki i stań trzymając je po bokach. Wykonaj krok naprzód i obniżaj pozycję do momentu kąta prostego w nodze wykrocznej. Powróć do pozycji początkowej i wykonaj wykrok drugą nogą. Masz na koncie jedno powtórzenie. 

Zrób pięć 1-minutowych rund (wyjdzie Ci jakieś 10 pełnych powtórzeń). Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać obciążenie i ilość powtórzeń w serii.

 

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta

3. Przenoszenie sandbaga klęcząc

Uklęknij i umieść sandbag po prawej stronie, na wyciągnięcie rąk. Chwyć worek i przenieś go najpierw nad głowę, a następnie połóż po lewej stronie. Teraz odwrotnie - z lewej nad głowę i na prawo. Łatwo, co nie? To jedno powtórzenie.

Zrób pięć 1-minutowych rund (wyjdzie Ci jakieś 10 pełnych powtórzeń). Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać obciążenie i ilość powtórzeń w serii.

MH

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    A gdzie trening b i c
    ~konrad2641, 2016-11-23 19:22:52
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij