Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.3

Turbo spalanie: intensywny trening

Ten trening to akcelerator metabolizmu. Wypal dzięki niemu każdy gram zbędnego tłuszczu! Kończ wszystkie swoje treningi jednym z pięciu proponowanych przez nas ćwiczeń, by odsłonić 6-pak albo by pozbyć się wyrzutów sumienia po niedzielnym grillowaniu. 

MH 2015-05-07
facet, trening, siłownia fot. Djordje Djurdjevic 2015/shutterstock

zasadzie każdy rodzaj treningu poprawia Twoją ogólną sprawność, ale jeśli chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów, powinieneś postawić na intensywność. Zapomnij o rozmowach w siłowni – żeby osiągnąć cel, musisz skupić się tym razem tylko i wyłącznie na treningu. Staraj się podczas każdej sesji angażować do wysiłku jak najwięcej grup mięśniowych, łącząc ćwiczenia w superserie.

1. Jeśli nie chodzisz na siłownię

Co: Trening z hantlami.

Jak: Trening podziel na 4 stacje, odpoczywaj między nimi 60 s. Rób po 10 powt. każdego ćwiczenia. Kolejność: uginanie ramion, przysiady, wiosłowanie w opadzie tułowia i wyciskanie hantli nad głowę.

Patent: Postaraj się wykonywać wszystkie ćwiczenia na palcach.

Bonus: Zwiększa wytrzymałość i buduje dodatkowy pakiet mięśni.  

2. Jeśli nie masz nawet hantli

Co: Trening z ciężarem ciała.

Jak: Zrób przysiad, wyskocz i wróć do przysiadu. Oprzyj ręce na podłodze, przejdź do pozycji pompki, zrób pompkę i wróć do pozycji startowej. Wykonaj maksymalną liczbę powtórzeń w 60 sekund.

Patent: Wyskocz najwyżej, jak to możliwe.  

Bonus: Poprawia gibkość i zmniejsza ryzyko kontuzji pleców.

3. Jeśli lubisz trening kardio

Co: Trening ze stepperem.

Jak: Stań na stepperze, zejdź z niego lewą nogą, po czym wróć nią na stepper, jednocześnie zdejmując z niego prawą nogę. Zrób tyle powtórzeń, ile dasz radę w 60 sekund. Odpocznij minutę i powtórz całość.

Patent: Ćwiczenie wykonuj szybko, ale staraj się nie bujać górą ciała. 

Bonus: Poprawia mobilność na korcie.

4. Jeśli chcesz zbudować kondycję

Co: Trening interwałowy.

Jak: Ustaw dwa pachołki w odległości, którą przebiegniesz szybko w 30 sekund. Pokonaj sprintem ten dystans, po czym wróć truchtem. Wykonaj 3 razy.

Patent: Zmniejszaj czas odpoczynku między sprintami i zwiększaj tempo powrotnego truchtu. 

Bonus: Zapas energii na zwycięską dogrywkę.

5. Jeśli chcesz zbudować szybkość

Co: Przesuwanie talerza.

Jak: Połóż na rozłożonym na podłodze ręczniku 20-kilogramowy talerz. Przesuwaj go przez 40 m (nie musisz wykonywać tego w linii prostej, jeśli nie masz takiej możliwości). Odpocznij minutę i powtórz.

Patent: Staraj się ruch nogami wykonywać powoli i dokładnie.

MH 07/2011 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ten trening to akcelerator metabolizmu. Wypal dzięki niemu każdy gram zbędnego tłuszczu! Kończ wszystkie swoje treningi jednym z pięciu proponowanych przez nas ćwiczeń, by odsłonić 6-pak albo by pozbyć się wyrzutów sumienia po niedzielnym grillowaniu.<br /><br /><a href="/fitness/Turbo-spalanie-intensywny-trening,6568,1"></a>
    Mens Health, 2015-07-21 14:19:37
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij