Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Trening ze sztangą - FBW w obwodach

FBW trochę inne od wszystkich, ale nie mniej skuteczne. Jeśli potrzebujesz nowych bodźców treningowych - dobrze trafiłeś.

Wyciskanie żołnierskie Sztanga powinna zostać okrzyknięta jednym z największych wynalazków ludzkości!
Ten program ma za zadanie poprawić ogólną siłę oraz wytrzymałość. Możemy oczywiście napisać, że pomoże Ci zbudować masę mięśniową, ale to będzie prawdziwe tylko w połowie. Dlaczego? Jest to trening FBW oparty na ćwiczeniach wielostawowych ze sztangą, co sprawia, że po sesji treningowej możesz liczyć na największe wyrzuty testosteronu, czyli hormonu w znacznym stopniu wpływającego na procesy anaboliczne. To ta prawdziwa połowa.

Natomiast nawet najlepiej uszyty trening okaże się całkowicie nieskuteczny, jeśli nie zapewnisz sobie dodatniego bilansu kalorycznego. Bo po prostu nie ma czegoś takiego, jak trening na masę. Czyli dieta, dieta i jeszcze raz dieta.

Zatem musi Ci wystarczyć zapewnienie, że nasz trening świetnie wpłynie na Twoją siłę oraz wydatnie wzmocni mięśnie stabilizujące, mające kluczowe znaczenie w praktycznie każdej dziedzinie sportu. Para w łapach oraz brak kontuzji to chyba nie tak źle, co? Prawie zapomnieliśmy – wielostawy angażują, jak sama nazwa wskazuje, dużą ilość grup mięśni, co przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Kolejny punkt dla naszego programu.

Ćwiczenia wykonuj kolejno po sobie łącząc je w obwody po 8-10 powtórzeń. Staraj się robić jak najmniejsze przerwy pomiędzy ćwiczeniami, natomiast pomiędzy obwodami odpoczywaj 90-120 sekund. 

1. Podrzut sztangi

2. Martwy ciąg 

3. Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu

4. Wyciskanie sztangi na podłodze

5. Wiosłowanie sztangą w pochyleniu tułowia

6. Wyciskanie sztangi nad głowę stojąc 

7. Unoszenie bioder ze sztangą w oparciu o ławkę

8. "Młynarz" 

1. Podrzut sztangi

Zrób przysiad i złap sztangę nachwytem na szerokość barków. Zacznij wstawać, podciągając sztangę, a gdy ta znajdzie się na wysokości pasa, „wejdź” pod nią, zarzucając ją sobie na obojczyki. Wstań z przysiadu. Obniż znów pozycję, aby dynamicznym ruchem wyprostować nogi i wycisnąć sztangę nad głowę. Dostaw drugą stopę. PS. Pierwsze próby wykonuj zawsze pod okiem doświadczonego instruktora.

2. Martwy ciąg na prostych nogach

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Wypchnij biodra w tył i pochyl się do przodu, aby złapać sztangę nachwytem na szerokość barków. Wyprostuj się, w końcowej fazie ruchu napinając cały tył ciała. Wróć do startu, nie odkładając sztangi na podłogę.

3. Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu

Stań prosto w lekkim rozkroku (palce stóp możesz skierować delikatnie na zewnątrz) ze sztangą opartą na obojczykach. Podtrzymuj ją rozluźnionym nachwytem (sztanga powinna opierać się tylko na paliczkach dalszych). Twoje łokcie powinny być skierowane do przodu, a ramiona znajdować się w pozycji równoległej do podłoża. To Twoja pozycja startowa. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad, aż Twoje uda będą co najmniej równoległe do podłoża. Wróć do pozycji startowej.

5. Wiosłowanie kettlebellami w opadzie tułowia

Złap kettlebelle i stań prosto. Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, aby pochylić tułów, aż znajdzie się w pozycji niemal równoległej do podłoża. Przyciągnij kettle do boków klatki. Wróć do startu. Przez cały czas trzymaj proste plecy z naturalnym wcięciem w odcinku lędźwiowym.

6. Wyciskanie sztangi stojąc

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Sztangę trzymaj nachwytem bezpośrednio nad barkami. Wyciśnij sztangę nad głowę, pilnując, aby w końcowej fazie ruchu znalazła się w jednej w płaszczyźnie z kręgosłupem. Wróć do pozycji startowej. Ruch do góry wykonuj szybko, w dół schodź trochę wolniej.

7. Unoszenie bioder ze sztanga w oparciu o ławkę

Oprzyj się tyłem o ławkę treningową. Nogi ugnij w kolanach i biodrach, stopy ułóż płasko na podłożu. Na biodrach ułóż sobie sztangę. Złap ją nachwytem, żeby stabilizować ją podczas ruchu. Unieś biodra, mocniej napierając plecami na ławkę i naciskając stopami na podłoże, aż Twoje ciało od kolan po barki utworzy linię prostą. Napinaj mocno pośladki. Wróć do pozycji startowej. Powtarzaj.

8. Młynarz

Złap oburącz obciążony koniec sztangi, drugi zablokuj przy podłodze. Stań prosto w lekkim rozkroku. Przenieś trzymany koniec najpierw za lewe, a następnie za prawe biodro. Wróć do startu. To jedno powtórzenie. Pamiętaj o ruchu stóp!

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    JEDYNE ROZWIĄZANIE TO PAKIET DZIK „PAKIET DZIK” JEDYNY, ORYGINALNY, REWELACYJNY "WSPANIAŁE MIĘŚNIE PRZY MINIMUM WYSIŁKU" ZAMÓW TERAZ NA STRONIE www.igortreneronline.pl PAKIET DZIK – CZYLI KOMPLEKSOWY ZESTAW KTÓRY POMAGA KAŻDEMU. NIEWAŻNE JAK WYGLĄDASZ, CZY MASZ W TEJ CHWILI 50 KILO NADWAGI CZY 50 KILO NIEDOWAGI Z TYM PAKIETEM BUDUJESZ MIĘŚNIE I SPALASZ NIECHCIANY TŁUSZCZ. PIERWSZE ZMIANY W SYLWETCE SĄ WIDOCZNE JUŻ PO KILKU DNIACH. KAŻDY PAKIET DZIK JEST DOPASOWANY INDYWIDUALNIE DO DANEJ OSOBY. ZAMÓW TERAZ NA STRONIE www.igortreneronline.pl PAKIET DZIK POZWALA NA SPALANIE TŁUSZCZU PRZY JEDNOCZESNEJ BUDOWIE MASY MIĘŚNIOWEJ DZIĘKI PRZEMIANIE ROZŁOŻONEJ NA PRECYZYJNE MIKRO CYKLE. UWAGA PAKIET DZIK NIE ZAWIERA STOSOWANIA NIEBEZPIECZNYCH STERYDÓW. CAŁA PRZEMIANA JEST ABSOLUTNIE KONTROLOWANA I BEZPIECZNA. ĆWICZENIA Z PAKIETU DZIK MOŻESZ WYKONYWAĆ W DOMU BEZ POTRZEBY CHODZENIA NA SIŁOWNIĘ. ZAMÓW TERAZ NA STRONIE www.igortreneronline.pl PAKIET DZIK ZAWIERA W SOBIE PROFESJONALNIE PRZYGOTOWANE: PLAN TRENINGOWY, PLAN ŻYWIENIOWY, PLAN SUPLEMENTACJI NA CAŁY OKRES TWOJEJ PRZEMIANY. PLANY KTÓRE DOSTAJESZ ODE MNIE MOŻNA RÓWNIEŻ STOSOWAĆ PÓŹNIEJ PO ZAKOŃCZENIU PRZEMIANY I UZYSKIWAĆ CORAZ WSPANIALSZE REZULTATY. ZAMÓW TERAZ NA STRONIE www.igortreneronline.pl DODATKOWO W PAKIECIE DZIK DOSTAJESZ SEKRETNĄ WIEDZĘ OPRACOWANĄ PRZEZ SPECJALISTÓW, PODZIELONĄ NA ETAPY KIEDY MASZ JĄ STOSOWAĆ. TA WIEDZA JEST DOSTĘPNA TYLKO DLA WYBRANYCH. (UWAGA PAKIET DZIK JEST TO JEDYNE TAK KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE W CAŁEJ POLSCE I EUROPIE.) ZAMÓW TERAZ NA STRONIE www.igortreneronline.pl TO WSZYSTKO POZWALA CI WRESZCIE NA EKSTREMALNIE SKUTECZNĄ I SZYBKĄ PRZEMIANĘ CO DAJE PAKIET DZIK: -EKSPRESOWO SPALASZ NIECHCIANY TŁUSZCZ - JEDNOCZEŚNIE BUDUJESZ POKAŹNE MIĘŚNIE - JESTEŚ SILNIEJSZY I SPRAWNIEJSZY - JESTEŚ ZDROWY I PEŁEN ENERGII - TWOJA KONDYCJA ZDECYDOWANIE SIĘ POPRAWIA - STAJESZ SIĘ ODPORNY NA CHOROBY - TWOJE WYNIKI BADAŃ SĄ O WIELE LEPSZE - WYDŁUŻASZ SWOJE ŻYCIE NAWET O 20 LAT - MASZ LEPSZE SAMOPOCZUCIE - WZRASTA TWOJA SAMOOCENA. JESTEŚ PEWNIEJSZY SIEBIE - KOBIETY CIĘ PODZIWIAJĄ - MĘŻCZYŹNI ZAZDROSZCZĄ ZAMÓW TERAZ NA STRONIE www.igortreneronline.pl
    Jeich, 2017-10-21 21:37:49
  • avatar
    zgłoś
    Zbudowanie masy mięśniowej wymaga zarówno odpowiedniego treningu jak i zbilansowanej diety. Dołącz do nas na www.fitrepublic.pl i zacznij żyć FIT!
    ~Tomek A, 2017-10-18 16:37:07
  • avatar
    zgłoś
    Zbudowanie masy mięśniowej wymaga zarówno odpowiedniego treningu jak i zbilansowanej diety. Dołącz do nas na www.fitrepublic.pl i zacznij żyć FIT!
    ~MichałW, 2017-10-18 16:36:52
  • avatar
    zgłoś
    Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie? Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką? Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić? Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja. Podejście, które o lata świetlne wyprzedza konkurencje Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl który w ciągu tygodnia odmieni Twoje życie ozbądź się tłuszczu na zawsze, zbuduj piękna smukłą sylwetkę lub wspaniałe muskularne ciało Pokaż na co Cię stać i wejdź na www.igortreneronline.pl
    Jeich, 2017-10-06 21:04:22
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij