Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Trening z sandbagiem: 10 ćwiczeń wzmacniających całe ciało

W sandbagu znajdziesz nie kota, tylko piasek, a w zasadzie większe mięśnie i lepsze osiągi. 

ćwiczenia z sandbagiem fot. Shutterstock
1. Zarzut

3 serie po 10 powtórzeń

Stań prosto i zrób przysiad, by sięgnąć leżący na podłodze worek. Dynamicznym ruchem zacznij wstawać, prowadząc sandbag po nogach, i „wejdź” pod niego.  

2. Przysiad

3 serie po 10 powtórzeń

Przytul sandbag i stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad. Zatrzymaj na sekundę ruch, zanim wrócisz do startu. 

3. Wyciskanie stojąc ekstra

3 serie po 10 powtórzeń

Stań prosto, złap worek za uchwyty i oprzyj go na lewym barku. Wyciśnij nad głowę, opuść na prawy bark i znów wyciśnij. To jedno powtórzenie. 

4. Wykroki

3 serie po 10 powtórzeń

Złap worek za uchwyty i oprzyj go na górze pleców. Zrób wykrok lewą nogą, wróć do startu. Wykonaj to samo na drugą stronę. To jedno powtórzenie.

5. Dookoła świata

3 serie po 10 powtórzeń

Stań prosto w lekkim rozkroku, złap worek za uchwyty i unieś go wysoko nad głowę. Obróć worek nad głową 10 razy w jedną i 10 razy w drugą stronę. Mocno pracuj biodrami. 

STRONA 1 z 2

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij