Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

2


OCEŃ
2.9

Kettlebell: trening z odważnikami - na budowę mięśni i lepszy seks

Do tego treningu potrzebny Ci będzie jedynie odważnik i sporo motywacji. Ale jeśli dodamy, że po jego wykonaniu poprawią się także Twoje osiągi w sypialni, chyba nie będzie Ci jej brakować, co? Użyj kettlebella, znanego pogromcy tłuszczu, aby poprawić wyniki w sypialni. 

MH 2014-12-19
Trening z kettlebellem, trening z odważnikiem fot. Martha Pavlidou

Po pierwsze – gra wstępna. Każda kolejna minuta ćwiczeń z odważnikiem pozwala Ci w sposób najbardziej efektywny spalić kalorie i zlikwidować tłuszcz, zastępując go mięśniami. Badania przeprowadzone przez American Council on Exercise dowodzą, że poprzez ten intensywny trening możesz spalić do 1200 kcal w godzinę.

Ale to tylko część korzyści – udowodniono ponadto, że to fantastycznie wpłynie na Twoje życie seksualne. Ćwiczenia z kettlebellem są formą dynamicznego treningu oporowego, który sprawia, że poziom testosteronu podwyższa się o 136% w bardzo krótkim czasie. Jeżeli masz jeszcze trochę energii po ćwiczeniach, już wiesz, jak ją spożytkować. 

 

Trenuj z kettlebellem - bądź lepszy w łóżku

Ten program zrobi z Ciebie jeszcze lepszego kochanka. Odpoczywaj 30 sekund między seriami. Ćwicz raz w tygodniu. 

Opisy ćwiczeń znajdziesz na kolejnej stronie artykułu.

Dzień 1: spalaj tłuszcz

Ćwiczenie 1 i zmiana rąk.
Ćwiczenie 2 i zmiana rąk.
Ćwiczenie 3 i zmiana rąk.
Ćwiczenie 4 i zmiana rąk.
Liczba powtórzeń każdego ćwiczenia: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 

Bonus: Dzisiejsza sesja do cięższej pracy i pomoże Ci spalić w następnych dniach do 600 kcal. A to się opłaca – badania wskazują, że wystarczy 5% redukcji wagi, aby uchronić Cię przed problemami z erekcją i osłabieniem libido. 

Dzień 2: spoć się

Ćwicz. 1
Ćwicz. 2
Ćwicz. 3
Ćwicz. 4
Teraz zmień rękę i powtórz całość.
Liczba powtórzeń każdego ćwiczenia: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 

Bonus: W tej fazie ruchy są bardziej skoncentrowane i dlatego skuteczniej atakują Twoje zapasy tłuszczu. Australijscy naukowcy udowodnili, że taka sesja sprawi, że poziom Twojego testosteronu wzrośnie o 50%. 

Dzień 3: teraz serio

Ćwicz. 1
Ćwicz. 2
Ćwicz. 3
Ćwicz. 4 
Teraz zmień rękę i powtórz całość. Dzisiaj trzymaj odważnik w każdej ręce.
Liczba powtórzeń każdego ćwiczenia: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 

Bonus: Dodatkowe obciążenie spowoduje, że pożegnasz się z warstwą tłuszczu na brzuchu i zastąpisz ją sześciopakiem. Badacze z McMaster University udowodnili związek między tłuszczem brzusznym a obniżonym poziomem testosteronu.

fot. Beth Bischoff

1. Nadrzut odważnika

               

W lekkim rozkroku ugnij nogi, chwyć odważnik i podnieś go dynamicznie, pamiętając o tym, że plecy muszą być wyprostowane. Gdy odważnik będzie na wysokości klatki, zegnij ramię, odciągnij łokieć maksymalnie w bok i przerzuć odważnik na górę przedramienia. Wróć do pozycji wyjściowej. 

Dlaczego? To ćwiczenie uruchamia wszystkie podstawowe grupy mięśni w Twoim ciele, jednocześnie wysyłając sygnał do mózgu: "Potrzeba więcej testosteronu". 

2. Podrzut odważnika

               

Odważnik spoczywa na górnej części przedramienia, łokieć odwiedziony w bok. Teraz dynamicznie wyprostuj ramię, trzymając dłoń skierowaną do przodu. Trzymając rękę wyprostowaną, lekko ugnij nogi w kolanach.

Dlaczego? Twój metabolizm dostaje mocnego kopa. A Twoje ramiona zyskują moc, dzięki której pozycja na stojąco (Ty unosisz ją do góry, ona oplata Twoje biodra nogami) staje się możliwa. 

3. Rwanie odważnika

               

W pozycji wyjściowej w lekkim przysiadzie trzymasz odważnik między kolanami. Energicznym zamachem wyprostowanej ręki przenieś odważnik nad głowę, zatrzymując ruch w pozycji wyprostowanej, z nogami lekko ugiętymi.  

Dlaczego? Ten ruch, uruchamiający mięśnie całego ciała, szczególnie korzystnie wpływa na stabilizujące ciało mięśnie korpusu. Pomoże Ci również dłużej wytrwać w seksie. 

4. Przysiad z odważnikiem

               

Stojąc w lekkim rozkroku (stopy rozstawione na szerokość ramion), obiema rękami chwytasz odważnik na wysokości klatki piersiowej. Teraz, starając się utrzymać plecy proste, zrób przysiad i wróć do pozycji wyjściowej.

Dlaczego? To ćwiczenia wzmacnia uda i pośladki - strategiczne partie ciała, jeżeli chodzi o poprawienie wyników w seksie.

MH 09/2013

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Do tego treningu potrzebny Ci będzie jedynie odważnik i sporo motywacji. Ale jeśli dodamy, że po jego wykonaniu poprawią się także Twoje osiągi w sypialni, chyba nie będzie Ci jej brakować, co? Użyj kettlebella, znanego pogromcy tłuszczu, aby poprawić wyniki w sypialni.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-z-kettlebellem-wieksze-miesnie-lepszy-seks,5523,1"></a>
    Mens Health, 2015-01-23 09:08:47
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij