Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Kettlebell: trening z odważnikami - na budowę mięśni i lepszy seks

Do tego treningu potrzebny Ci będzie jedynie odważnik i sporo motywacji. Ale jeśli dodamy, że po jego wykonaniu poprawią się także Twoje osiągi w sypialni, chyba nie będzie Ci jej brakować, co? Użyj kettlebella, znanego pogromcy tłuszczu, aby poprawić wyniki w sypialni. 

Trening z kettlebellem, trening z odważnikiem fot. Martha Pavlidou
Po pierwsze – gra wstępna. Każda kolejna minuta ćwiczeń z odważnikiem pozwala Ci w sposób najbardziej efektywny spalić kalorie i zlikwidować tłuszcz, zastępując go mięśniami. Badania przeprowadzone przez American Council on Exercise dowodzą, że poprzez ten intensywny trening możesz spalić do 1200 kcal w godzinę.

Ale to tylko część korzyści – udowodniono ponadto, że to fantastycznie wpłynie na Twoje życie seksualne. Ćwiczenia z kettlebellem są formą dynamicznego treningu oporowego, który sprawia, że poziom testosteronu podwyższa się o 136% w bardzo krótkim czasie. Jeżeli masz jeszcze trochę energii po ćwiczeniach, już wiesz, jak ją spożytkować. 

 

Trenuj z kettlebellem - bądź lepszy w łóżku

Ten program zrobi z Ciebie jeszcze lepszego kochanka. Odpoczywaj 30 sekund między seriami. Ćwicz raz w tygodniu. 

Opisy ćwiczeń znajdziesz na kolejnej stronie artykułu.

Dzień 1: spalaj tłuszcz

Ćwiczenie 1 i zmiana rąk.
Ćwiczenie 2 i zmiana rąk.
Ćwiczenie 3 i zmiana rąk.
Ćwiczenie 4 i zmiana rąk.
Liczba powtórzeń każdego ćwiczenia: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 

Bonus: Dzisiejsza sesja do cięższej pracy i pomoże Ci spalić w następnych dniach do 600 kcal. A to się opłaca – badania wskazują, że wystarczy 5% redukcji wagi, aby uchronić Cię przed problemami z erekcją i osłabieniem libido. 

Dzień 2: spoć się

Ćwicz. 1
Ćwicz. 2
Ćwicz. 3
Ćwicz. 4
Teraz zmień rękę i powtórz całość.
Liczba powtórzeń każdego ćwiczenia: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 

Bonus: W tej fazie ruchy są bardziej skoncentrowane i dlatego skuteczniej atakują Twoje zapasy tłuszczu. Australijscy naukowcy udowodnili, że taka sesja sprawi, że poziom Twojego testosteronu wzrośnie o 50%. 

Dzień 3: teraz serio

Ćwicz. 1
Ćwicz. 2
Ćwicz. 3
Ćwicz. 4 
Teraz zmień rękę i powtórz całość. Dzisiaj trzymaj odważnik w każdej ręce.
Liczba powtórzeń każdego ćwiczenia: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 

Bonus: Dodatkowe obciążenie spowoduje, że pożegnasz się z warstwą tłuszczu na brzuchu i zastąpisz ją sześciopakiem. Badacze z McMaster University udowodnili związek między tłuszczem brzusznym a obniżonym poziomem testosteronu.

fot. Beth Bischoff
1. Nadrzut odważnika

rys. Mirosław Łuckoś               rys. Mirosław Łuckoś

W lekkim rozkroku ugnij nogi, chwyć odważnik i podnieś go dynamicznie, pamiętając o tym, że plecy muszą być wyprostowane. Gdy odważnik będzie na wysokości klatki, zegnij ramię, odciągnij łokieć maksymalnie w bok i przerzuć odważnik na górę przedramienia. Wróć do pozycji wyjściowej. 

Dlaczego? To ćwiczenie uruchamia wszystkie podstawowe grupy mięśni w Twoim ciele, jednocześnie wysyłając sygnał do mózgu: "Potrzeba więcej testosteronu". 

2. Podrzut odważnika

rys. Mirosław Łuckoś               rys. Mirosław Łuckoś

Odważnik spoczywa na górnej części przedramienia, łokieć odwiedziony w bok. Teraz dynamicznie wyprostuj ramię, trzymając dłoń skierowaną do przodu. Trzymając rękę wyprostowaną, lekko ugnij nogi w kolanach.

Dlaczego? Twój metabolizm dostaje mocnego kopa. A Twoje ramiona zyskują moc, dzięki której pozycja na stojąco (Ty unosisz ją do góry, ona oplata Twoje biodra nogami) staje się możliwa. 

3. Rwanie odważnika

rys. Mirosław Łuckoś               rys. Mirosław Łuckoś

W pozycji wyjściowej w lekkim przysiadzie trzymasz odważnik między kolanami. Energicznym zamachem wyprostowanej ręki przenieś odważnik nad głowę, zatrzymując ruch w pozycji wyprostowanej, z nogami lekko ugiętymi.  

Dlaczego? Ten ruch, uruchamiający mięśnie całego ciała, szczególnie korzystnie wpływa na stabilizujące ciało mięśnie korpusu. Pomoże Ci również dłużej wytrwać w seksie. 

4. Przysiad z odważnikiem

rys. Mirosław Łuckoś               rys. Mirosław Łuckoś

Stojąc w lekkim rozkroku (stopy rozstawione na szerokość ramion), obiema rękami chwytasz odważnik na wysokości klatki piersiowej. Teraz, starając się utrzymać plecy proste, zrób przysiad i wróć do pozycji wyjściowej.

Dlaczego? To ćwiczenia wzmacnia uda i pośladki - strategiczne partie ciała, jeżeli chodzi o poprawienie wyników w seksie.

MH 09/2013

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Do tego treningu potrzebny Ci będzie jedynie odważnik i sporo motywacji. Ale jeśli dodamy, że po jego wykonaniu poprawią się także Twoje osiągi w sypialni, chyba nie będzie Ci jej brakować, co? Użyj kettlebella, znanego pogromcy tłuszczu, aby poprawić wyniki w sypialni.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-z-kettlebellem-wieksze-miesnie-lepszy-seks,5523,1"></a>
    Mens Health, 2015-01-23 09:08:47
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij