Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.4

Trening: większe ramiona, mocniejszy korpus

Twoja wizytówka – w koszulce widać je już na pierwszy rzut oka. A że do sezonu koszulkowego już całkiem niedaleko, warto przemyśleć sprawę. W dodatku silny biceps i triceps pomogą Ci zbudować imponującą klatkę i silne plecy. Spróbuj naszych patentów na większe ramiona. 

MH 2015-04-17
Ramiona, bicepsy, tricepsy fot. shutterstock.com

Droga do celu

Budowanie mocnych rąk tradycyjnymi metodami staje się z czasem coraz trudniejsze. Dokładanie talerzy do sztangi albo wybór większych hantli może skończyć się kontuzją. Dlatego spróbuj "stare" ćwiczenia wykonywać na piłce. Starając się utrzymać równowagę, będziesz angażował do większego wysiłku mięśnie ramion przy mniejszym ciężarze.

Oprócz tego wzmocnisz też korpus. Pierwsze dwa ćwiczenia połącz w superserię, to znaczy wykonuj jedno po drugim bez przerwy (po 10 powt.). Po skończonym cyklu odpocznij minutę i powtórz go jeszcze dwa razy. Trzecie ćwiczenie wykonaj w 3 seriach po 10 powt. na obie strony. 

Na następnych slajdach znajdziesz 3 kroki do mocnych mięśni ramion, tricepsów i bicepsów

 

Ramiona, bicepsy, tricepsy fot. shutterstock.com

Wyciskanie francuskie na piłce

Połóż górną część pleców na piłce. Trzymaj proste plecy. Ramiona powinny być nieruchome w łokciach, a przedramiona zgięte pod kątem prostym. Prostuj naprzemiennie ręce w łokciach. Po każdym wyproście napnij mocno triceps.

 

Ramiona, bicepsy, tricepsy fot. shutterstock.com

Uginanie ramion na piłce

Weź lekką sztangę i oprzyj ręce na piłce. Twój tułów powinien cały przylegać do piłki, a uda opierać na jej bokach. Ugnij ręce do maksymalnego napięcia i powoli opuszczaj, ale nie do całkowitego wyprostu w łokciach. Ciężar przyciągaj szybko, opuszczaj powoli.

 

Ramiona, bicepsy, tricepsy fot. shutterstock.com

Biceps – triceps

Stań przodem do wyciągu. W lewą rękę weź hantlę i ugnij ją do kąta prostego. Prawą chwyć nachwytem za rączkę wyciągu i ściągnij ją do dołu. Uginaj i prostuj jednocześnie obie ręce, pamiętając, aby łokieć pozostawał nieruchomy. Po 10 powtórzeniach zmień strony i powtórz. To jedna seria.

MH 06/2011

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Twoja wizytówka ? w koszulce widać je już na pierwszy rzut oka. A że do sezonu koszulkowego już całkiem niedaleko, warto przemyśleć sprawę. W dodatku silny biceps i triceps pomogą Ci zbudować imponującą klatkę i silne plecy. Spróbuj naszych patentów na większe ramiona.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-wieksze-ramiona-mocniejszy-korpus,6463,1"></a>
    Mens Health, 2015-04-17 13:15:16
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij