Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.2

Trening siłowy - modyfikacje dla lepszych efektów

Pora wyrównać rachunki. Wprowadź do swojego treningu kilka drobnych modyfikacji, by z każdej wizyty w siłowni wycisnąć jeszcze więcej.  

MH 2016-04-04
kettlebell fot. Shutterstock

100%

Według brytyjskich badań aż 1/3 czasu w siłowni po prostu marnujemy. To oznacza, że jeśli ćwiczysz 3 razy w tygodniu, jeden trening idzie na przemiał. Gdy tak się na to spojrzy, to robi się trochę szkoda, prawda? Dlatego, gdy już przekroczysz progi gymu, od razu bierz się do roboty i na najbliższą godzinę stań się po prostu nieosiągalny dla świata. No, do dzieła!

60 minut

Powinna trwać Twoja wizyta w siłowni. Więcej oznacza, że się obijasz.

 

korpus, mięśnie fot. Shutterstock

Kettlebell

Ten oldskulowy sprzęt od kilku lat przeżywa prawdziwy renesans. Jeśli znajdziesz go na strychu albo w piwnicy, spokojnie możesz zrezygnować z karnetu. Jeśli nie, na szczęście kettlebelle znajdziesz już w każdej siłowni. Rób z nich użytek, bo to gwarancja większych mięśni, mniejszego obwodu w pasie i lepszych osiągnięć w każdym sporcie. O wpatrzonych w Twój swing koleżankach z siłowni wspominać nie będziemy.

Rozgrzewka?

Tak, rozgrzewka. I, gdybyśmy mieli w tej rubryce miejsce, powtórzylibyśmy to słowo jeszcze 100 razy. Ciągle o niej zapominasz, a to od rozgrzewki zależy, jak pójdzie Ci na treningu.

 

Suwnica Smitha Shutterstock.com

Myśl

Zaplanowałeś kolejną wizytę w siłowni bardzo szczegółowo. Rozgrzewka na ergometrze wioślarskim, później kilka ćwiczeń ze sztangą, parę na piłce Bosu i... I okazało się, że ergometr jest w serwisie, wszystkie sztangi w użyciu, a piłkę Bosu ktoś w drastyczny sposób pozbawił powietrza. Co robisz? Przypominasz sobie treningi z tego i innych numerów MH, a następnie w kilka chwil układasz nowy plan. Jak? Sprawdź:

Ułóż własny plan treningowy

 

siłownia, mięśnie fot. Shutterstock

Patrz i ucz się

Jedyne, co do tej pory potrafiłeś robić z hantlami, to zginanie przedramion? Podpatruj nowe ćwiczenia od kumpli z siłowni, konsultuj je z MH albo doświadczonymi instruktorami i włącz je do swojego planu.

Oszukuj kalendarz

Poniedziałek to dzień, w którym wszyscy faceci na świecie trenują głównie mięśnie klatki piersiowej. Powtórzmy: wszyscy na świecie. Dlatego nie dziw się, że kolejka do ławki płaskiej i sztangi jest tak długa. Nasza rada? Najprostsza na świecie. Treningowy tydzień rozpocznij w niedzielę. Działa, prawda?

MH 01/2015

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Pora wyrównać rachunki. Wprowadź do swojego treningu kilka drobnych modyfikacji, by z każdej wizyty w siłowni wycisnąć jeszcze więcej.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-silowy-modyfikacje-dla-lepszych-efektow,7809,1"></a>
    Mens Health, 2016-04-04 12:03:15
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij