Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.4

Trening siłowy i metaboliczny: miesięczny plan na plażę

Zagapiłeś się, ale na szczęście lato wciąż trwa. Oto plan, dzięki któremu wciąż masz szansę na plaży przypominać bardziej rekina niż wieloryba. 

MH 2016-07-29

Misja: plaża

Jeśli masz wyrobić się w miesiąc, potrzebujesz programu, który stawia jednocześnie na budowanie mięśni (dwie intensywne i objętościowo spore sesje siłowe) oraz spalanie tłuszczu (dwukrotnie wykonywany trening metaboliczny). W każdym tygodniu zaliczaj łącznie 4 treningi, aby po miesiącu móc udać się na zasłużony odpoczynek. Aha, dorzuć do tego programu dietę ułożoną specjalnie do niego, żeby efekty w lustrze i w odbiciu w tafli wody zobaczyć jeszcze szybciej, jeszcze bardziej imponujące. Nie zwlekaj ani chwili. 

Twój plan:

Poniedziałek

Nie będziemy owijać w bawełnę - czeka Cie spory wycisk. Główne skrzypce grają wyciskanie sztangi, pompki szwedzkie i przysiad ze sztangą, choć to i tak nie cały trening. Czas się ruszyć!

Wtorek

Dzień wolny od ćwiczeń. Idealna okazja, by przyrządzić sobie drinka na potreningową regenerację. Rośnij smacznie!

Środa

Co my tu mamy? Trening metaboliczny - jeden z dwóch w tygodniu. Martwy ciąg, wiosłowanie, wyciskanie stojąc, skłony, dzień dobry, przysiady i krokodylki. Do roboty!

Czwartek

Przy czterech treningach w tygodniu masz prawo czuć się zmęczony. Sprawdź, jak zadbać o właściwą regenerację pomiędzy kolejnymi sesjami treningowymi. 

Piątek

Martwy ciąg, wiosłowanie sztangą czy podciąganie to tylko niektóre punkty. Zacznij weekend w dobrej formie. Podpompowanie bicka przed wizytą w klubie nikomu jeszcze nie zaszkodziło. 

Sobota

Trening metaboliczny po raz drugi. Nawet jeśli masz kaca, warto wstać i wypocić wczorajsze grzechy. 

Niedziela

Po ciężkim tygodniu należy Ci się dzień wolnego. Wszystko pewnie Cie boli a wejście na drugie piętro to wyzwanie. Dowiedz się, jak pozbyć się potreningowego bólu. Dobra wiadomość jest taka, że jesteś zdecydowanie bliżej swojej upragnionej formy. Ale mamy też drugą, jeszcze lepszą: jak zobaczysz efekty w lustrze, uzależnisz się. 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Zagapiłeś się, ale na szczęście lato wciąż trwa. Oto plan, dzięki któremu wciąż masz szansę na plaży przypominać bardziej rekina niż wieloryba.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-silowy-i-metaboliczny-miesieczny-plan-na-plaze,8214,1"></a>
    Mens Health, 2016-07-29 14:14:31
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij