Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

5


OCEŃ
2.9

Trening obwodowy spalający tłuszcz

Przygotuj się na wytrzymałościowy trening, który rozkręci Twój metabolizm na maksa. Zaciśnij zęby, wylewaj litry potu i patrz, jak z dnia na dzień Twój niechciany tłuszcz zmienia się w duże, mocne mięśnie. Zero wymówek, sto procent zaangażowania. Zaczynamy!

Jill Fanslau 2014-08-19
fot. pudi studio 2014 / shutterstock.com

Jak: Wykonaj po 50 powtórzeń każdego ćwiczenia najszybciej jak potrafisz. Ćwiczenia wykonuj w dowolnej kolejności. Nie musisz od razu zrobić 50 pompek, możesz wykonać 25 i przejść do przysiadów, i skończyć wykonując kolejne 25 pompek. Po wykonaniu obwodu odpocznij minutę lub dwie i powtórz. Wykonaj w sumie 3 obwody, zawsze zaczynając od innego ćwiczenia.

Czas trwania: Około 18 minut.

Sprzęt: Zbędny.

Cel treningu: Całe ciało.

Spalone kalorie: 250 kcal (dla mężczyzny o wzroście 180 cm i wadze 80 kg).

Trener: David Jack, trener specjalizujący się w treningu wydolnościowym.

Trening dla:

  • Ludzi żyjących w pośpiechu, podróżujących, którzy nie mają czasu na regularne treningi.
  • Dla osób, które potrzebują szybkiego i efektywnego treningu poprawiającego ogólną wydolność oraz usprawniającego metabolizm organizmu.
  • Dla tych, którzy nie mają dostępu do sprzętu do ćwiczeń lub siłowni.

Ćwiczenia do wykonania w obwodzie treningowym:

Pompka

Utrzymaj pozycję na czworakach ze złączonymi nogami, ręce powinny znaleźć się na podłodze na wysokości barków. Ciało proste od głowy do kostek. Opuść ciało do momentu, gdy klatka piersiowa niemal dotyka podłogi. Wypchnij ciało do góry dynamicznie.

Przeskoki w podporze przodem (Mountain Climbers)

Przyjmij pozycję jak do pompki. Unieś prawą stopę i przyciągnij prawe kolano do klatki kolejno lądując na palcach stopy. Powtórz całość lewą nogą. Te dwa przeskoki to jedno powtórzenie.

Brzuszki

Połóż się płasko na ziemi i ugnij nogi w kolanach, tak abyś mógł całe stopy postawić na ziemi. Dotknij palcami dłoni głowę tuż za uszami i unieś górną część tułowia, wykorzystując wyłącznie siłę mięśni brzucha. Pamiętaj tylko, że ważne jest ciągłe napięcie brzucha - nie odbijaj się plecami od ziemi i staraj się kontrolować fazę powrotu do leżenia. Nie ciągnij rękami za głowę, aby nie nadwyrężać kręgosłupa w odcinku szyjnym.

Pajacyki

Stań ze złączonymi stopami i wyprostowanymi ramionami, trzymanymi wzdłuż tułowia. Wykonaj wyskok z jednoczesnym rozszerzeniem nóg i uniesieniem ramion nad głowę do momentu zetknięcia. Wyląduj w rozkroku. Przy kolejnym wyskoku wróć do pozycji wyjściowej.

Przysiad

Stań prosto ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion. Ręce wyciągnij prosto przed siebie. Biodra wypchnij do tyłu, ugnij kolana i zrób jak najgłębszy przysiad.

Potrzebujesz jeszcze bardziej intensywnego wysiłku? Czeka na Ciebie tabata - 4-minutowy trening na lepszą wydolność i szybszy metabolizm.

MH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Przygotuj się na wytrzymałościowy trening, który rozkręci Twój metabolizm na maksa. Zaciśnij zęby, wylewaj litry potu i patrz, jak z dnia na dzień Twój niechciany tłuszcz zmienia się w duże, mocne mięśnie. Zero wymówek, sto procent zaangażowania. Zaczynamy!<br /><br /><a href="/fitness/Trening-obwodowy-spalajacy-tluszcz,5093,1"></a>
    Mens Health, 2015-08-03 09:37:02
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij