Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.6

Trening na superseks: wzmocnij mięśnie i doznania

Najbardziej utalentowani zawodnicy niczego nie pozostawiają przypadkowi. W zaciszu sali treningowej do perfekcji dopracowują nawet cieszynki po trafieniu gola. Nie zapominaj więc, bracie, o siłowni i treningu, nawet jeśli jesteś albo uważasz się za urodzonego Casanovę. 

MH 2015-02-12
para w łóżku, seks fot. Lucky Business 2015/shutterstock.com

Podobno potrzebujemy 10 tys. godzin, by zostać mistrzem w jakiejkolwiek dziedzinie. Beatlesi nie byliby Beatlesami, gdyby w sali prób nie spędzili razem wielu lat, a Ali nie byłby Alim, gdyby w którymś momencie nie zaczął treningowego worka traktować jak najlepszego, a zarazem jedynego kumpla. Sęk w tym, że od samego wspólnego spędzania "wolnego" czasu czy walenia raz za razem w worek mistrzem się nie zostaje.

I dobrze, bo w natłoku Beatlesów i Alich nie byłoby wówczas szans dostrzec tych wyjątkowych, jedynych w swoim rodzaju. Jednak do rzeczy: talent to nie wszystko. Każdego dnia musisz go szlifować, jeśli chcesz wejść na szczyt. Ta prosta zasada dotyczy wszystkiego; od gry na instrumencie, przez boks, po seks. Praktykuj więc jak najwięcej (10 tys. godzin!), wykonuj w siłowni nasz trening i zgłębiaj teorię. Tylko wtedy wejdziesz na szczyt. Dosłownie i w przenośni.

 

Lepszy seks, lepsze zdrowie

Ćwicz 3-4 razy w tygodniu. Odpoczywaj dzień między sesjami.

1. Przysiad z hantlą 3x10, odpoczynek: 10 sekund

 

 

Stań prosto w lekkim rozkroku, hantlę trzymając za jej talerz na wysokości klatki piersiowej. Wypchnij biodra w tył i zrób pełen przysiad, tj. taki, w którym Twoje tyły znajdują się poniżej kolan. Dynamicznym ruchem dźwignij się do pozycji startowej. Dbaj o to, by kolanami nie wykraczać poza linię utworzoną przez palce stóp.

2. Unoszenie bioder 3x10, odpoczynek: 10 sekund

 

 

Usiądź na macie ze stopami ułożonymi na brzegu ławki lub krzesła. Odchyl się do tyłu, by podeprzeć się rozłożonymi trochę szerzej niż barki rękoma. Z tej pozycji unieś biodra, by Twoje ciało tworzyło linię prostą od barków po kostki. Zatrzymaj na sekundę ruch, mocno napinając pośladki oraz mięśnie korpusu. Wróć do pozycji początkowej. 

3. Przeskoki 3x15, odpoczynek: 30 sekund

 

 

Stań w szerokim rozkroku, po czym pochyl się do przodu i ułóż pięści na podłożu w pobliżu lewej stopy. Wykonaj przeskok w lewo. Jak najszybciej rozstaw z powrotem szerzej nogi, dostaw do prawej stopy pięści i zrób przeskok w drugą stronę. To jedno powtórzenie. Całość wykonuj jak najszybciej, nie zapominając jednak o prawidłowej technice. 

4. Swing kettlebellem 3x10, odpoczynek: 30 sekund

 

 

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków, trzymając oburącz kettlebell za jego uchwyt. Ugnij odrobinę nogi w kolanach, wypchnij biodra w tył i pochyl się do przodu, kettle przenosząc za tyłek. Wyprostuj nogi i wypchnij biodra dynamicznym ruchem, by wykonać z łatwością swing (odważnika nie ciągnij barkami). Wróć do startu.

Idź na rekord  

Za sukces w ringu i w łóżku odpowiadają nie tylko trening i dieta, ale też suplementacja. Zobacz, na co postawić w pierwszej kolejności. 

Przepływ krwi: L-arginina

Libido: Booster testosteronu

Kondycja: Kofeina  

MH 07/2014 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Najbardziej utalentowani zawodnicy niczego nie pozostawiają przypadkowi. W zaciszu sali treningowej do perfekcji dopracowują nawet cieszynki po trafieniu gola. Nie zapominaj więc, bracie, o siłowni i treningu, nawet jeśli jesteś albo uważasz się za urodzonego Casanovę.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-na-superseks-wzmocnij-miesnie-i-doznania,5900,1"></a>
    Mens Health, 2015-02-12 20:05:30
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij