Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ
166



OCEŃ
3.1

Trening klatki piersiowej: kalistenika [Wideo]

Najlepszy sprzęt do ćwiczeń do Twoje własne ciało. Przestań zasłaniać się wymówkami, padnij na glebę i powstań z niej w lepszej formie!

Pompka wycieraczka

Mięśnie: klatka, barki, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki, szeroko rozstawiając dłonie. Napnij mięśnie korpusu i pośladki, aby zapobiec opadaniu bioder. Obniż pozycję, zginając łokcie, a następnie przesuń się najpierw w prawo, zbliżając prawy bark do prawej dłoni, później mocno w lewo, lewym barkiem do lewej dłoni. Wróć najpierw do środka, a następnie do pozycji początkowej. To jedno powtórzenie.

Pompka spidermana

Mięśnie: klatka, barki, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki. Ugnij łokcie, aby ją obniżyć, jednocześnie zbliżając prawe kolano do lewego łokcia. Wróć do startu. Powtórz na drugą stronę. To jedno powtórzenie.

Pompka francuska

Mięśnie: klatka, barki, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki, opierając dłonie na podpórkach, kolana maksymalnie przyciągnij do klatki. Oderwij stopy od podłoża i zginając łokcie, zrób pompkę. Za łatwo? Spróbuj wyprostować za siebie nogi…

Pompka diament

Mięśnie: klatka, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki, dłonie ustawiając w tzw. diament – palce wskazujące i kciuki powinny się ze sobą stykać. Im szerzej rozstawisz stopy, tym bardziej ułatwisz sobie zadanie. Zginając łokcie, obniż klatkę do podłoża. Zatrzymaj na sekundę ruch, po czym wróć do pozycji startowej. Przez cały czas ciało trzymaj proste od głowy po kostki. Jak to działa: wąskie ułożenie dłoni zmniejsza pracę klatki, sporą jej część przerzucając na tricepsy, a nawet barki. Nic w tym złego – mocne tricepsy są warunkiem mocnej klatki. I odwrotnie, rzecz jasna.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij