Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Trening cardio: w 30 dni do lepszej formy

Mało czasu i żadnego sprzętu, a chcesz poprawić formę. Sytuacja wcale nie jest beznadziejna. Wystarczy 45 minut tygodniowo, by w znaczący sposób poprawić swoją kondycję. Wypróbuj ten program przez miesiąc, a następnym razem to tramwaj będzie gonił Ciebie.

facet robiący pompki fot. Andrey_Popov, 2015, shutterstock.com
3 ruchy – 300 mięśni

Ten trening angażuje do ruchu całe Twoje ciało. Jego intensywność powoduje, że po kwadransie będziesz tak wypompowany, że nie poczujesz wyrzutów sumienia, iż trenowałeś tak krótko.

Wykonuj go 3 razy w tygodniu przez miesiąc. Potraktuj te ćwiczenia jako obwód. Zrób 10 powtórzeń, odpocznij 30 sekund, po czym przejdź do pompek dżudoki – też 10 powtórzeń. Odpocznij znów 30 s i wykonaj 10 brzuszków sprintera. Znów 30 s przerwy.

Trenuj tak, aż upłynie kwadrans. Z każdym kolejnym treningiem staraj się skracać czas odpoczynku albo zwiększać ilość powtórzeń. Wszystkie powtórzenia wykonuj z taką samą dokładnością. Jeśli nie dajesz rady, zwiększ długość przerw między seriami.

forma instant trening rys. Rodale Images
Twój plan treningowy

5 minut: 10 powtórzeń jednego ćwiczenia, 30 sekund przerwy, 10 powtórzeń następnego.

1. Przysiady

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Zrób przysiad, aż uda będą równolegle do podłogi. Ruch inicjuj wypchnięciem bioder do tyłu, dopiero później ugnij kolana. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym wróć do startu.

forma instant trening rys. Rodale Images
2. Pompki dżudoki

Przyjmij pozycję do pompki. Wypchnij biodra do góry. Uginając ręce, zniż górę ciała, aż brodą niemal dotkniesz podłogi. Następnie obniż biodra, jednocześnie prostując ręce i sięgając głową do góry. Wróć do pozycji startowej.

forma instant trening rys. Rodale Images
3. Brzuszki sprintera

Połóż się tyłem na podłodze. Ugięte w łokciach ręce trzymaj po bokach. Siadając, zrób skręt w lewo tak, by prawym łokciem dotknąć lewego kolana. Wróć do pozycji początkowej i wykonaj to samo na drugą stronę.  

Możesz wybrać inny zestaw ćwiczeń – najważniejsze, by gwarantował on pracę całego ciała. Pamiętaj też, by wszystkie powtórzenia wykonywać maksymalnie starannie.

Upływający czas nie powinien powodować myślenia, że lepiej więcej niż prawidłowo. Spróbuj też treningu tabata – wybierz jedno ćwiczenie i przez 20 sekund wykonaj tyle powtórzeń, ile dasz radę. Odpocznij 10 sekund i powtórz taki cykl jeszcze 7 razy.

MH 10/11

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Chcesz zbudować fantastyczną muskulaturę? Chcesz spalić zbędny tłuszcz? Chcesz spełnić swoje kulturystyczne marzenie? Chcesz stać się prawdziwą bestią? Chcesz stać się sławny i bogaty? Chcesz zdobyć podziw pięknych kobiet i zazdrość wszystkich mężczyzn na Świecie? Już teraz możesz to zrobić, bo rozwiązanie na, które od dawna czekasz… Jest teraz na wyciągnięcie ręki!!! www.igortreneronline.pl Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Igor Mieńkowski, twórca PAKIETU DZIK zaprasza Cię do przeżycia niesamowitej przygody! PAKIET DZIK to według wielu firm z branży sportu, zdrowia i suplementacji największa REWOLUCJA NA RYNKU trenerskim. PAKIET DZIK to jedyne tak skuteczne rozwiązanie w całej Polsce i Europie, które pozwala Ci w ciągu zaledwie tygodnia spalić tłuszcz i zbudować potężną muskulaturę! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl PAKIET DZIK to jedyne rozwiązanie w Polsce i Europie w którym razem z planem treningowym, dietą i suplementacją otrzymujesz sekretną wiedzę opracowaną przez specjalistów, podzieloną na etapy kiedy masz ją stosować. Ta wiedza jest dostępna tylko dla wybranych. To wszystko pozwala Ci wreszcie na ekstremalnie skuteczną i szybką przemianę! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce:
    ~kacper23, 2017-10-14 22:56:16
  • avatar
    zgłoś
    Ja mam świetne efekty po treningach cardio, ale trenuję z trenerką i ona dba o poprawność takiego treningu. Polecam artykuł jej autorstwa: http://trenerpersonalny-poznan.pl/2017/06/20/trening-cardio/
    ~Karola, 2017-06-21 14:04:16
  • avatar
    zgłoś
    Każdemu kto ma problem z podniesieniem poziomu swojego testosteronu polecam PAKIET TESTOSTERON na stronie www.igortreneronline.pl czyli trening i dieta i suplementacja ułożona specjalnie przez najskuteczniejszego trenera w Internecie aby zwiększyć w naturalny sposób testosteron. Stosuję od kilku tygodni, a już zauważyłem, że czuje się dużo pewniejszy siebie a dziewczyny patrzą się na mnie jakby troszkę inaczej ;) w moim kalendarzu powoli zaczyna brakować miejsca na kolejne dziewczyny, ale jakoś daje radę. Jeśli chcecie zmienić coś w swoim życiu i przede wszystkim siebie polecam www.igortreneronline.pl
    ~maryśka85, 2017-05-19 13:59:31
  • avatar
    zgłoś
    Świetna propozycja. Skorzystam :)
    bratnik, 2015-04-20 16:19:23
  • avatar
    zgłoś
    Mało czasu i żadnego sprzętu, a chcesz poprawić formę. Sytuacja wcale nie jest beznadziejna. Wystarczy 45 minut tygodniowo, by w znaczący sposób poprawić swoją kondycję. Wypróbuj ten program przez miesiąc, a następnym razem to tramwaj będzie gonił Ciebie.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-cardio-w-30-dni-do-lepszej-formy,6419,1"></a>
    Mens Health, 2015-04-20 14:12:38
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij