Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

3


OCEŃ
3.1

Trening brzucha: ABS w 6 ćwiczeń

Trening brzucha to nie gra losowa, i od tego jak do niego podejdziesz, zależy Twoja wygrana. Dajemy Ci gotową receptę na sukces: kompleksowy trening angażujący wszystkie partie mięśni brzucha. Tak, abyś już za parę miesięcy mógł pochwalić się pięknie wyrzeźbionym brzuchem.

2015-08-12
ABS, klatka fot. shutterstock.com

Twój plan treningowy

Przygotowaliśmy trening, który angażuje do pracy wszystkie partie brzucha. Wykonuj go 3 x w tygodniu z jednodniową przerwą. Ćwiczenia rób w 3 seriach po 12 powtórzeń. Odpoczywaj 30 sekund między seriami.

trening brzucha rys. +ISM

1. Przenoszenie kettlebella za głowę

Połóż się tyłem na macie, kettlebell trzymając za uchwyt nad klatką w prostych rękach. Nogi ugnij w kolanach i biodrach, stopy razem. Przenieś kettlebell za głowę tak daleko, jak tylko dasz radę. Zatrzymaj ruch i powoli wróć do pozycji startowej.

trening brzucha rys. +ISM

2. Wiosłowanie w pozycji do deski

Zamocuj pojedynczy uchwyt do wyciągu dolnego. Złap go prawą ręką i przyjmij na podłodze – twarzą do wyciągu – pozycję do deski, opierając się na lewym przedramieniu. Przyciągnij uchwyt do prawego barku i wróć do startu. W połowie serii zamień strony.

trening brzucha rys. +ISM

3. Skręty tułowia z liną wyciągu górnego

Zamocuj linę do wyciągu górnego. Złap końce liny i stań prawym bokiem do wyciągu, ciężar ciała przenosząc na prawą nogę (prawie jak w pozycji bokserskiej). Zrotuj korpus w lewo, przenosząc ciężar ciała na lewą nogę. Wróć do startu. W połowie serii zamień strony.

trening brzucha rys. +ISM

4. Wspinaczka pozioma

Przyjmij pozycję do pompki, ręce rozstawiając na szerokość barków. Dynamicznym ruchem przyciągnij prawe kolano w stronę klatki piersiowej. Wróć do startu i wykonaj to samo drugą nogą. To jedno powtórzenie. Całość wykonuj jak najszybciej, nie dopuszczając do opadania bioder.

trening brzucha rys. +ISM

5. Przyciąganie kolan w podporze

Zamocuj końce taśmy oporowej do wysokiego szczebla drabinki i przyjmij pozycję do pompki, tyłem do niej. Poproś kumpla, by pętlę taśmy zablokował o Twoje kostki – stopy powinieneś mieć wyżej niż głowę. Przyciągnij kolana do klatki, inicjując ruch mięśniami brzucha. Wróć do pozycji startowej.

trening brzucha rys. +ISM

6. Skośne przetaczanie kółka

Uklęknij na podłodze i złap rączki kółka. Zacznij przetaczać kółko daleko przed siebie, ale po drodze skręć delikatnie w prawo, zwiększając napięcie mięśni skośnych brzucha. Wróć do startu i wykonaj to samo na drugą stronę. To jedno powtórzenie. Jeśli bolą Cię kolana, podłóż pod nie złożony ręcznik.  

Departament Fitness MH przypomina: trening siłowy to dopiero pierwszy krok do pięknie wyrzeźbionego brzucha. Aby osiągnąć sukces musisz trzymać dietę oraz włączyć do swojego treningu ćwiczenia aerobowe.

MH 11/14

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Trening brzucha to nie gra losowa, i od tego jak do niego podejdziesz, zależy Twoja wygrana. Dajemy Ci gotową receptę na sukces: kompleksowy trening angażujący wszystkie partie mięśni brzucha. Tak, abyś już za parę miesięcy mógł pochwalić się pięknie wyrzeźbionym brzuchem na plaży.<br /><br /><a href="/fitness/Trening-brzucha-w-6-cwieczen-do-szesciopaku,5891,1"></a>
    Mens Health, 2015-02-18 13:44:48
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij