Polityka prywatności - poznaj szczegóły »

Prenumerata MH
z 20% rabatem
teraz także na
iPadzie i iPhonie!

App Store

Poznaj szczegóły
  • STRONA GŁÓWNA
  • FITNESS
  • ZDROWIE
  • DIETA
  • SEKS
  • PIENIĄDZE
  • MĘSKIE SPRAWY
  • STYL
  • HI-TECH
  • WYZWANIA
  • SPOŁECZNOŚĆ
  • GALERIE
  • Aplikacje MH
  • Zamów prenumeratę
  • Atlas ćwiczeń
  • Treningi gwiazd
  • Trening 300 Spartan
  • Dieta ABS
  • Suplementy od A do Z
  • Zasady faceta z klasą
  • Konkursy MH
  • Trening Spartakusa: więcej mięśni, lepsza rzeźba

    Tagi: trening siłowy | obwód metaboliczny | Andy Whitfield | aktor | Hollywood | Spartakus | spalanie tłuszczu

    Trening Andy'ego Whitfielda, odtwórcy głównej roli w serialu "Spartakus: krew i piasek", trwa mniej niż 45 minut, a spala tłuszcz i buduje mięśnie w imponującym tempie. Oto 10 ćwiczeń, którym będziesz zawdzięczał swoją nową, szczupłą i atletyczną sylwetkę.

    Trening Spartakusa, przygotowany specjalnie dla Andy'ego Whitfielda przez Rachel Cosgrove z kalifornijskiego centrum treningowego Results Fitness według zasad tzw. obwodu metabolicznego (więcej na jego temat możesz przeczytać w artykule "Trening Spartakusa: ćwicz krócej, zyskaj więcej"), składa się z 10 ćwiczeń, które połączone razem angażują każdy mięsień Twojego ciała.

    Każde z nich to 60-sekundowa stacja, co ułatwi Ci trening, bo nie będziesz musiał liczyć powtórzeń, ale też będzie wyzwaniem dla układu krążenia i płuc. W efekcie dostajesz do ręki piekielnie efektywny trening, który pozwoli Ci spalić tłuszcz, wypracować szeroką klatkę, powiększyć ramiona i odsłonić sześciopak. Zbudujesz smukłą, atletycznie wyglądającą sylwetkę i będziesz w najlepszej formie w swoim życiu.

    Plan treningu

    Trenuj 3 razy w tygodniu. Wykonuj po jednej serii każdego ćwiczenia (lub stacji, jeśli wolisz) przez 60 sekund. Postaraj się w tej jednej minucie zrobić tak dużo powtórzeń, jak tylko zdołasz, ale nie kosztem poprawnej techniki. Wykonuj ćwiczenia jedno po drugim, starając się, by przerwa między ćwiczeniami nie trwała dłużej niż 15 sekund. Po pokonaniu wszystkich 10 stacji odpocznij 2 minuty. Powtórz całość jeszcze dwukrotnie.

    Jeśli nie jesteś w stanie powtórzyć ćwiczenia na danej stacji przez pełną minutę, przerwij na moment, a potem dokończ, tak by czas ćwiczenia wynosił 60 sekund. Trenuj z obciążeniem, z którym jesteś w stanie wykonać od 15 do 20 powtórzeń.

    1. Przysiady z ciężarkiem

    Dwiema rękami chwyć koniec ciężarka, trzymając go pionowo przed klatką piersiową. Stopy rozstaw nieco szerzej niż na szerokość bioder, plecy trzymaj wyprostowane. Z tej pozycji wykonaj przysiad, uginając nogi w kolanach przynajmniej do kąta prostego. Obniż biodra tak nisko, jak tylko możesz. Wstrzymaj ruch na sekundę, a następnie wróć do pozycji startowej. Jeśli nie dajesz rady, rób to ćwiczenie bez hantli - z samym ciężarem własnego ciała.

     

    Oceń artykuł:

    4.2

    Skomentuj (93)

    Jakub333, 7 czerwca 2014, 21:34

    Odświerzę temat . Jestem ciekaw czy ten trening działa . Daje coś ? Zrobiłem go jak narazie 1 raz 2 serie bez pompek T . Ledwo do domu wróciłem . Nogi mnie najwięcej bolały.  Polecacie ten trening ? Czy będzie mozna dzięki niemu zrzucić trochę brzucha ? 17 lat . 183 wzrostu około 100kg wagi

    powersonic, 4 listopada 2013, 17:59

    Witam, mam pytanko co do tegoż ćwiczenia a raczej ćwiczeń ;) Jakiego musza być ciężaru te hantle ?? 2x2kg styknie ?? Dodam że mam 16 lat ważę 67kg i mam 172cm wzrostu ;)  Sylwetkę raczej mam w miarę szczupłą no może troszkę brzuszka ale liczę że dzięki temu go zamienię na płaski wysportowany ;D 

    anak, 28 sierpnia 2013, 19:23

    Spartakus w praktyce:   http://www.youtube.com/watch?v=k9LEjEV2n1Q   Trening Spartakusa to trening wytrzymałościowy, dobry przy redukcji wagi. Na przyrost mięśni raczej bym nie liczył...

    Micke129, 28 sierpnia 2013, 18:55

    Krystian Spartakus poprawia kondycję i wzmacnia mięśnie nóg jeśli masz duze zakres ciezarow to polecam go robic i nie musisz biegac. oczywiscie zalezy na co sie zdecydujesz , mozesz po pierwszym tygodniu jak przejdą ci zakwasy wpleść bieganie ale nie rób tego zbyt forsownie zeby miec sile na rzetelny trening spartakusa na drugi dzien. pozdro

    Megatron888, 23 sierpnia 2013, 12:56

    Witam.
    Jestem początkującym w tych dziedzinach i mam pytanie:
    - Czy robiąc ów trening Spartakusa mogę przy tym brać gainera ?
     
     
    przejdź do forum

    Men's Health poleca