Trening Spartakusa na masę i rzeźbę

Poleć ten artykuł:

Trening Andy'ego Whitfielda, odtwórcy głównej roli w serialu "Spartakus: krew i piasek", trwa mniej niż 45 minut, a pozwala schudnąć i zbudować mięśnie w imponującym tempie. Oto 10 ćwiczeń z hantlami, którym będziesz zawdzięczał swoją nową, szczupłą i umięśnioną sylwetkę.

Trening Spartakusa, przygotowany specjalnie dla Andy'ego Whitfielda przez Rachel Cosgrove z kalifornijskiego centrum treningowego Results Fitness według zasad tzw. obwodu metabolicznego (więcej na jego temat możesz przeczytać w artykule "Trening Spartakusa: ćwicz krócej, zyskaj więcej"), składa się z 10 ćwiczeń, które połączone razem angażują każdy mięsień Twojego ciała.

Każde z nich to 60-sekundowa stacja, co ułatwi Ci trening, bo nie będziesz musiał liczyć powtórzeń, ale też będzie wyzwaniem dla układu krążenia i płuc. W efekcie dostajesz do ręki piekielnie efektywny trening, który pozwoli Ci spalić tłuszcz, wypracować szeroką klatkę, powiększyć ramiona i odsłonić sześciopak. Zbudujesz smukłą, atletycznie wyglądającą sylwetkę i będziesz w najlepszej formie w swoim życiu.

Plan treningu

Trenuj 3 razy w tygodniu. Wykonuj po jednej serii każdego ćwiczenia (lub stacji, jeśli wolisz) przez 60 sekund. Postaraj się w tej jednej minucie zrobić tak dużo powtórzeń, jak tylko zdołasz, ale nie kosztem poprawnej techniki. Wykonuj ćwiczenia jedno po drugim, starając się, by przerwa między ćwiczeniami nie trwała dłużej niż 15 sekund. Po pokonaniu wszystkich 10 stacji odpocznij 2 minuty. Powtórz całość jeszcze dwukrotnie.

Jeśli nie jesteś w stanie powtórzyć ćwiczenia na danej stacji przez pełną minutę, przerwij na moment, a potem dokończ, tak by czas ćwiczenia wynosił 60 sekund. Trenuj z obciążeniem, z którym jesteś w stanie wykonać od 15 do 20 powtórzeń.

1. Przysiady z ciężarkiem

Dwiema rękami chwyć koniec ciężarka, trzymając go pionowo przed klatką piersiową. Stopy rozstaw nieco szerzej niż na szerokość bioder, plecy trzymaj wyprostowane. Z tej pozycji wykonaj przysiad, uginając nogi w kolanach przynajmniej do kąta prostego. Obniż biodra tak nisko, jak tylko możesz. Wstrzymaj ruch na sekundę, a następnie wróć do pozycji startowej. Jeśli nie dajesz rady, rób to ćwiczenie bez hantli - z samym ciężarem własnego ciała.

 

Tagi: trening siłowy | obwód metaboliczny | Andy Whitfield | aktor | Hollywood | Spartakus | spalanie tłuszczu

Oceń artykuł:

4.0

Skomentuj (99)

Gavroche, 26 marca 2015, 13:06

Ależ jest bardzo tani suplement. :)
Nazywa się R.E.M, niestety trzeba go zażywać wielokrotnie w ciągu nocy. ;)
Dlatego dobrze jest zjeść wcześniej trochę węglowodanów ( ;) do Actavisa). :)

LilPeneros, 26 marca 2015, 12:50

nie no rzeźba niczego sobie ja to jeszcze staram sie tłuszcz spalić bo mam oponkę jak moja żona w ciąży heh.. zastanawiam się jeszcze nad taką sprawą bo 3 x chodzę na boks do tego około 2x w tygodniu cardio i codzienne latanie za dzieckiem też swoje robi :) chciałbym bardziej wyrzeźbić mięśnie. czy myślicie że jak już zrzuce tłuszczyk to warto się suplementować np http://www.somatodrol.com/? czy raczej niewskazane? widziałem że na forum każdy woli co innego jeśli chodzi o suplementację i jak tu wybrać coś dobrego i sprawdzonego? 
Czy to jakiś nowy wynalazek mający podnosić poziom hormonu wzrostu w organiźmie ? Zapomnij od razu o takich preparatach, jedyne co zwiększa ilość poziomu hormonu wzrostu to piekielnie drogie i niebezpieczne dla zdrowia HGH (za grube tysiące złotych!) Żaden suplement nie ma żadnego wpływu na poziom hormonu wzrostu w organizmie,

jugger, 26 marca 2015, 11:17

Jezeli umiesz liczyc to licz na siebie ;) Bo sie przyzwyczaisz, ze ktos za ciebie liczy i juz na starcie jestes do tylu.

serij, 26 marca 2015, 10:49

dzięki jugger za odpowiedź. ja sie ciagle ucze jesli chodzi o zywienie - licze na fitnesspal makroskladniki i kcal :) 

jugger, 26 marca 2015, 07:58

Nie warto, suplementy sa dla tych co sie nie potrafia normalnie zywic.
przejdź do forum

Men's Health poleca