Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Trening Ryana Reynoldsa: potrójna korzyść

Trener Don Saladino zdradza nam adaptowalny plan aktora, który sprawi, że będziesz silny, szybki i smukły.

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey
SIlny

Każda sesja zakłada przysiad ze sztangą, martwy ciąg lub wyciskanie na ławeczce. Rób krótkie serie z dużym obciążeniem, które będziesz zwiększał w kolejnych tygodniach.

1. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 5 serii po 5 powtórzeń

Połóż się tyłem na ławce i złap sztangę nachwytem. Zdejmij ją ze stojaków, powoli opuść do klatki piersiowej, a następnie wyciśnij do startu.

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey
Szybki

Teraz czas na część praktyczną. Czyli podskok, rzut i noszenie. Nie dość, że te ćwiczenia budują szybkość, to bardzo przydają się w codziennym życiu.

1. Wyskoki - 3 serie po 10 powtórzeń

Stań prosto w lekkim rozkroku. Delikatnie ugnij kolana, a następnie wyskocz jak najwyżej, kolana podciągając do klatki. Wyląduj na lekko ugiętych nogach.

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey

2. Rzuty piłką o podłoże - 3 serie po 10 powtórzeń

Unieś piłkę nad głowę, wspinając się na palce. Korzystając z siły całego ciała, rzuć nią mocno w leżący na podłodze materac. Nie zapomniałeś o materacu, prawda?

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey

3. Spacer z walizką - 3 razy po 30-45 metrów

Złap kettlebell lewą ręką i utrzymując prosto tułów, przejdź podany dystans. Przerzuć kettle do drugiej ręki i wróć do miejsca startu.

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey
Smukły

Czas na powrót do klasyki i dostarczenie krwi do mięśni. Pamiętaj, aby robić krótkie przerwy, nie dłuższe niż 30-40 sekund między seriami.

1. Wyciskanie jednorącz - 4 serie po 10 powtórzeń

Złap hantlę prawą ręką i połóż się tyłem na ławce płaskiej. Opuść hantlę do boku klatki, a następnie wyciśnij ją do startu. Po 10 razach wykonaj to samo na drugą stronę.

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey

2. Pompka - 4 serie po 12 powtórzeń

Przyjmij pozycję do pompki, ręce rozstawiając na szerokość barków. Upewnij się, że Twoje ciało od kostek po głowę tworzy linię prostą. Zrób pompkę.

trening Ryana Reynoldsa rys. Ben Mounsey

3. Bicepsy na bramie - 3 serie po 15 powtórzeń

Zamocuj pojedyncze uchwyty do dwóch wyciągów dolnych. Stań na środku bramy, złap uchwyty. Ugnij ręce w łokciach do maksymalnego napięcia bicepsów.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Usuwam MH z ulubionych stron. Rozumiem reklamy czy wyskakujące okna, ale to co tu się dzieje, to kosmos.
    ~Al, 2017-08-09 21:04:22
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij