Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

1


OCEŃ
4.2

Trening LeBrona Jamesa: szybko i na maksa

LeBron James, Najbardziej Wartościowy Gracz (MVP) sezonu zasadniczego ligi NBA, podchodzi do ćwiczeń na siłowni tak, jak gra w kosza – z pełną determinacją i absolutnie ofensywnie. Wykorzystaj plan treningowy lidera Cleveland Cavaliers, by podobnie jak on dominować. Oto zestaw ćwiczeń, które pozwolą Ci rządzić nie tylko podczas gry w kosza.

program: Scott Quill rysunki: Kagan McLeod 2009-06-01
fot. Carlos Serrao

100Liczba pompek, które LeBron James może zrobić w jednej serii.

Poznaj zasady Króla Jamesa i naucz się do maksimum wykorzystywać swój talent, tak jak robi to gwiazda NBA.


Klasyka plus hi-tech

Reżim treningowy Króla Jamesa, jednego z najbardziej atletycznie zbudowanych zawodników NBA, jest taki, jakiego można się spodziewać po profesjonalnym zawodniku najlepszej z koszykarskich lig na świecie - to połączenie ultranowoczesnych technik treningowych z klasycznymi ćwiczeniami z ciężarami. Na przykład LeBron wykonuje przysiady, stojąc na wibrującej platformie. Dlaczego? Naukowcy odkryli, że trenowanie mięśni w ten sposób pozwala łatwiej wzmocnić ich siłę (drgania niskiej częstotliwości pomagają centralnemu układowi nerwowemu pobudzić do pracy więcej komórek mięśniowych).

Ale podstawowymi ćwiczeniami LeBrona na siłowni są wciąż klasyczne pompki i podciąganie na drążku, a ulubionym rodzajem treningu kardio - oprócz gry w kosza, oczywiście - jazda na rowerze.

Co z tego wynika? To, że nie trzeba skomplikowanych zestawów ćwiczeń, aby osiągnąć sylwetkę facetów z okładki MH. Wykonuj regularnie opisane powyżej ćwiczenia z programu treningu siłowego LeBrona Jamesa, a wkrótce zbudujesz muskulaturę godną zawodowego sportowca.

Plan treningu

Rozpocznij każdy trening od lekkiego truchtu na bieżni lub spokojnego pedałowania na rowerze stacjonarnym. Potem minutę poświęć na ćwiczenia gimnastyczne, aby rozruszać stawy. Wykonuj ćwiczenia zaplanowane na dany dzień w superseriach, przechodząc od jednego ćwiczenia do kolejnego bez przerw. Zrób każdą superserię 3 razy, odpoczywając 45 sekund między superseriami.

Poniedziałek


Superseria 1

Klasyczne pompki: Oprzyj stopy złączone razem, a dłonie ustaw równolegle do siebie na wysokości ramion. Starając się, aby ciało było cały czas usztywnione, opuść się tak nisko, abyś klatką piersiową niemal dotykał podłoża. Potem maksymalnie wyprostuj ramiona. Zrób tyle powtórzeń, ile będziesz w stanie.

Podciąganie nachwytem: Złap drążek nachwytem z dłońmi rozstawionymi nieco szerzej niż Twoje ramiona. Podciągnij się, ściągając łopatki do siebie i starając się dotknąć klatką piersiową drążka. Próbuj wykonać co najmniej 10 powtórzeń.

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Nowy trening Lebrona po powrocie do Cavaliers:http://www.muscleandfitness.com/workouts/athletecelebrity-workouts/lean-lebron-james-works-out-beats-adMyślę, że bardzo ciekawa rzecz do wypróbowania, o ile macie do dyspozycji siłownię z niezbędnym sprzętem. Ciekawostka - Lebron na potrzeby związane z redukcją wagi jechał na diecie wysokotłuszczowej, węglowodany dostarczał jedynie z warzyw i owoców. Podobny model żywienia przyjął Carmelo Anthony.
    Kamil_C, 2014-12-18 11:15:15
  • avatar
    zgłoś
    aminy z BSN'u piję dla regeneracji a kreatynke żeby rosnąć, co do dietki to sporo białeczka, zdrowa żywność, alkohol odstawiłem pytałem tylko czy nie wziąść dodatkowo jakiegoś bulka żeby przy okazji grania w kosza, robienia treningu Lebrona coś rosnąć
    Young, 2012-05-29 21:27:13
  • avatar
    zgłoś
    Young: Dieta to fundament. Jak "jedziesz solidnie" na suplementach to ja nie pomogę bo nie pochwalam takiej metody i nie praktykuje. Skoro nie przetestowałem to nie wiem co doradzić. Odradzam bulk i BSN. Trening bez dobrej diety dopasowanej do stylu życia nie da za dużo.
    Hustla, 2012-05-29 21:16:25
  • avatar
    zgłoś
    Wyszukałem, mam. Kontunuując pytanie, ćwicząc ten trening z moim suplami tj. Kreatyna z fitmaxu i BSN Amino X będzie ok czy dokupić jakiegoś bulka dla szybszego wzrostu mięśni? Diete mam nie szczególną- poprostu zdrowe śniadanie, obiad, kolacja, nie obżeram się
    Young, 2012-05-29 13:49:24
  • avatar
    zgłoś
    Young: Możesz poszukać jeszcze innych rozwiązań bo jest ich mnustwo. Co do wizualizacji:zginanie dwugłowego ud z hantla między stopamiunoszenie tułowia za pomoca dwugłowego ud: [img]http://chadwaterbury.com/wp-content/uploads/2011/10/blog-ghr.jpg[/img]szerokie podcziąganie na drążku[img]http://www.menshealth.pl/m/186/plecy06-bfb8db3f4b35cb7e051b3739d0c1944b.jpg[/img]Dwa ostatnie ćwiczenia znajdź sam w formie zdania domowego, ponieważ jestem zdania, że jeżeli ktoś ćwiczy dla siebie to powinien sam troszkę inicjatywy wykazać i poszukać. Obiecuje, że jak znajdziesz to będziesz mieć ogromną satysfakcje.
    Hustla, 2012-05-26 16:37:02
  • avatar
    zgłoś
    świetna odpowiedź, ale jeszcze spojrzał bym jak poprawnie wykonywać te ćwiczenia
    Young, 2012-05-26 16:12:56
  • avatar
    zgłoś
    Young: Przykładowo:Zginanie nóg na piłce- zginanie dwugłowego ud z hantla między stopami, unoszenie tułowia za pomoca dwugłowego udPrzyciąganie wyciągu górnego- szerokie podciąganie na drążkuPrzyciąganie linki wyciągu- wiosłowanie boxerskie hantlami w opadzie tułowia, przyciaganie do drążka/barierki jednorącz w staniu mostkowymWybierz wariant najlepiej odpowiadający Twojej sprawnosci i mozliwoscia sprzetowym.
    Hustla, 2012-05-26 16:07:44
  • avatar
    zgłoś
    "Przyciąganie linki wyciągu""Zginanie nóg na piłce""Przyciąganie wyciągu górnego"jakimi innymi cwiczeniami zastapie te powyzsze?pytam bo mam do dyspozycji tylko hantle i drazek
    Young, 2012-05-26 15:58:15
  • avatar
    zgłoś
    LeBron James, tegoroczny MVP ligi NBA, podchodzi do treningu na siłowni tak, jak gra w kosza ? z pełną determinacją i absolutnie ofensywnie. Oto program Króla Jamesa, który pozwoli Ci rządzić nie tylko podczas gry w kosza.
    Mens Health, 2009-06-02 12:02:31
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij