Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Trening CrossFit: Cindy - 20 minut do formy [Wideo]

Nie dwugodzinna sesja zdjęciowa z hantlami na Insta. Oto prawdziwy test Twojej formy.

Zrób jak najwięcej rund składających się z poniższych ćwiczeń. Odpoczywaj według potrzeb.

1. Podciąganie x5

Podskocz i złap drążek nachwytem szerszym niż barki. Podciągnij się, aż miniesz go brodą. Opuść się do startu.

Pompki x10

Przyjmij pozycję, ręce rozstawiając na szerokość barków. Zrób pompkę, schodząc jak najniżej. Wróć do pozycji startowej.

Przysiady x15

{% video id=9218 align=left x=740 y=0 %}

Stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i zrób pełen przysiad. Wróć do pozycji początkowej.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Crosstit to mój ulubiony sport, zobaczcie dlaczego : https://poczujcrossfit.wordpress.com/2017/06/21/dlaczego-warto-uprawiac-crossfit-2/ :-)
    apollo2000, 2017-08-18 12:49:48
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij